ylikellotuksesta kysymyksiä ja mitä näette tuloksista?

Viestiketju alueella 'Testitulokset' , aloittaja 9-5 sid, 31.10.2021.

1. 9-5 sid

Rekisteröitynyt:
    25.08.2012
    moi , harrastan nyt tätä ylikellottamista ja olisi suureksi avuksi jos saisi vähän suuntausta mihin minun kannattaisi takertua..tieto lisää tuskaa joo,mutta on se eteenpäin mentävä..koitan nyt saada tähän screenshotin ,hwinfon tuloksista kun ajoin pasmarkin benchmarkin..mitä te tietäjät näette tuloksista ?perkele näit tunteja kokeilun kautta 100 ei haise missään ja kun yksin touhuaa..kokonaiskuvan hahmottaminen vaikeaa..mulla siis on 5900x prossu ,6900amd oma näyttis just vaihdoin emoks x570s aorus master..win 10.mem 3800 gskill z neo 16.16.16.39..ja nyt se screenshot..ehkä..joo ei..miten voin lisätä tänne kuvan?

2. 9-5 sid

Rekisteröitynyt:
    25.08.2012
    no 3dmarkissa tulos päälle 43092..ykköspaikka suomessa,ei oo eka 3900 prossulla myös muutama,mutta olisi mukavaa saada vähän taustavoimaa harrastukseeni ?

3. 9-5 sid

Rekisteröitynyt:
    25.08.2012
    timespy nyt sija 30 suomessa..vaatii eri asetuksia..tulen luultavasti nousemaan sijoituksissa,olisi kiva tietää miksi ?tunti sitten sija 38 ..tää oli helppo..päättelen asioita mutta en tiedä miksi teen näin ? se tässä harmittaa,kokonaiskuvan saaminen ..tää kymmenen sijan nousu..no nyt testaan hullua 370/370 morepower asetuksia..less here more there...tiedän jos time spy alkaa tyyliin 04fps..se on mitä vittuu?..nyt menee lujaa..kokonaisuus..näen ja lujaamenee..eli sija 30 nyt..kokonaisuus..äääähpitääkö mun tiputtaa prossun hertsejä että saa kovemman lopputuloksen?tästä haluaisin jutella..

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen