Xiaomi Yi action camera (alle $70)

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja MichaelMan, 01.06.2015.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. OpopO

Rekisteröitynyt:
    14.02.2011
    Näköjään, mut eipä sillonkaan hinta nouse halvimpien yli. ~300€ tuo näyttää joka tapauksessa maksavan. Jää vielä pohdintaan kuitenkin.

2. Zagbot

Rekisteröitynyt:
    13.11.2009
    Kannattaa ennemmin tilata tuo 5in1 paketti koska vesitiivis kotelo ei tule kameran mukana ja tuossa on myös ilmainen postitus.
    http://m.geekbuying.com/item/-HK-St...k---EC-BRB01-Skateboard-Accessory-372382.html

3. eRRo

Rekisteröitynyt:
    21.04.2007
    Jos tuon tilaa, niin kannattaa varautua siihen, että saa Suomen valtiolle maksaa vielä ~64e ALVia päälle, ennen kuin paketti tulee käteen asti ;)

4. Zagbot

Rekisteröitynyt:
    13.11.2009
    Ai joo en huomannut että tulee aasiasta. :o Itse tilasin tuon ja tuli kyllä ilman tulleja mutta taitaa olla tuurista kiinni...

5. Trema

Rekisteröitynyt:
    05.06.2012
    Ei liity suoranaisesti tähän kameraan, mutta perjantaina juuri pääsin tekemään nettitullauksen kun ebaystä (Kiinasta) tilaamani kamera jäi tulliin. Huvittavinta tässä oli että tullausarvo oli ~19,5e, eli mitään maksettavaa ei tullut. Jäänyt kyllä vaikutelma että ihan arpomalla jää...

6. OpopO

Rekisteröitynyt:
    14.02.2011
    Viimeksi muokattu: 17.10.2016
  7. a1mo

Rekisteröitynyt:
    04.12.2008
    Onko kukaan hiljattain ostanut tätä ja nostanut bitratea?
    Eilen tuli postissa ja ajattelin heti ensimmäisenä nostaa bitratea scriptillä, mutta eipä se onnistukaan kun tämä on versio 26L ja firmware 1.4.8. En ole löytänyt tähän sopivaa scriptiä enkä valmista firmwarea, vaihtoehtona on muokata firmwarea Ambrella Toolboxilla. Kukaan muokannut itse tuota ko. ohjelmalla?

8. Mabbis

Rekisteröitynyt:
    12.09.2012
    Tunnistaako muiden Windows 10 -koneet Xiaomi Yi:n? Mulla ei tunnista, ja joudun aina läppärin muistikortinlukijan kautta kierrättään tiedostot pöytäkoneelle. Tarviiko ladata joku USB-ajuri jostain erikseen, vai miksi ei tunnista?

9. siffonen

Rekisteröitynyt:
    03.05.2007
    Toimii ilman ajureiden lataamista, oothan laittanu kameran käyntiin kun olet sen koneeseen kytkenyt

10. Mabbis

Rekisteröitynyt:
    12.09.2012
    Juu olen tietty. Täytyy tarkastella sitten, että mikä mättää ja testata vielä toisella koneella varmuuden vuoksi. :)

Edit: USB-johto oli jotenkin vajaa, eikä tehnyt muuta kuin latasi. Muilla johdoilla toimii normaalisti. :)

Viimeksi muokattu: 06.03.2017
  11. unboundnrg

Rekisteröitynyt:
    30.12.2010
    Onkos porukka ennakkotilannut YI 4k plussaa? Kahdeksan viikon kuluessa kuulemma alkavat laskemaan liikkeelle. Speksit vaikuttaa todella lupaavilta, ja Aliexpressistä sai Yi:n virallisesta kaupasta huomattavasti halvemmalla kuin Yi:n kotisivujen kaupasta tai Amazonista.

12. Jote

Rekisteröitynyt:
    07.10.2002
    Xiaomihan ei itse myy noita, joten ei ole virallista kauppaa. On vain kalliimpia ja halvempia jälleenmyyjiä.

13. unboundnrg

Rekisteröitynyt:
    30.12.2010
    Eihän koko kameraa edes myydä enää Xiaomin brändin alla? Olettaisin ettei tämä tästä enää virallisemmaksi mene https://www.yitechnology.com/, ja tuota kautta noita voi (Yhdysvalloissa) ostaa. Maailmanlaajuiset myynnit ohjataan tuolta Aliexpressiin.

Viimeksi muokattu: 30.03.2017
  14. Juhamies

Rekisteröitynyt:
    01.10.2013
    Mielenkiintoinen laite kyllä. Ei näitä kyllä uskalla ostaa ennenkuin näistä löytyy käyttökokemuksia enemmänkin ja revikoita. Yks Yi kamera meni paskaks jo kun latasin sitä normaalisti, kenno paloi. Toisaalta, meni mulla goprokin paskaks alle vuodessa. Hero5 kiinnostaa mutta katotaan tää arpa nyt ja vertailu-arvostelut näiden kahden välillä :)

15. MrLure

Rekisteröitynyt:
    24.03.2013

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari