Xbox live + vanhentunut visa electron

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Vesselii, 10.12.2010.

1. Vesselii

Rekisteröitynyt:
    22.10.2009
    Eli siis minulla oli xbox live kulta jäsenyys joka automaattisesti uusi itsensä joka kuukausi visa electronilta. Kyseisen Visa electron kortin vanhentumis aika oli 11/2011, mutta koska osuuspankki ei automaattisesti lähettänyt minulle uutta korttia jostain virheestä johtuen en huomannut vaihtaa korttia toiseen..

Nyt sitten kokeilin vaihtaa maksu kortin toiseen visa electroniin joka pitkään jo ollut rekisteröitynä tilille koska sillä on ostettu ms pisteitä. mutta se ei onnistunut.

Niinpä sitten soitin xbox tukeen, jossa kerrottiin että vanhenutneella kortilla roikkuu joulukuun 6,99€ maksu jota EI voi siirtää toiselle maksu kortille ja jota EI voi peruuttaa ja jota EI voi maksaa millään mahdollisella tavalla koska "nämä systeemit nyt vaan on tälläiset ja emme virallisesti tue visa electronia".

(mutta ms pojoja kyllä voin ostella jos haluaisin.)

eli käsittääkseni minulle jää vaihtoehdoksi vaan luoda uusi accountti jolla rupean pelaamaan, mutta menettäisin silloin achievementit, peli savet ja 100 jäljelle jäänyttä ms pojoa... + sama tilanne myös vaimoni xbox accountilla koska molempien tilien kulta maksettiin minun kortilta.

että voiko tämä tilanne tosiaan olla tälläinen vai yrittääkö ms polkee kuluttajaa suohon, että mitä tässä oikein voi tehdä...

sori sekavasta tekstistä mutta olen vielä aika vihasella päällä tuon puhelun jälkeen..

2. a1m

Rekisteröitynyt:
    13.06.2005
    Kuulostaa kyllä kohtuullisen mahtavalta palvelulta. Uusi soitto asiakaspalveluun ja vihaista palautetta perään. Ei se nyt voi mennä noin, että kortin vanhenemisen jälkeen tili ikäänkuin jäätyy ja kaikki menee pöntöstä alas.

Toisekseen, miksi et ole ostanut halvalla jostakin 12kk Live-korttia, vaan uusinut helvetin kalliisti joka kuukausi?

Onneksi olen vain silver-jäsen, ei tulisi mieleenkään maksaa tämmöistä.

3. Vesselii

Rekisteröitynyt:
    22.10.2009
    no ei siitä vihaisesta huutamisesta varmaan mitään hyödy, vaikka aika vihaista palautetta jo annoin sen puhelun aikana...

ja on ollut vaan niin paljon helpompaa se että se automaattisesti uusiutuu niin ei oo tullut tuollainen 12kk- live kortti mieleenkään...

4. TeknoR

Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Kyllähän sun pitäisi pystyä silti laittamaan niillä korteilla lisää aikaa?

5. Vesselii

Rekisteröitynyt:
    22.10.2009
    xboxilla kun menee siihen et hanki kulta jäsenyys ja se alkaa lataan sitä ikkunaa mis valitaan maksutapa luotto kortti/etukäteen maksettu kortti niin se antaa status code error 80190864 ja ei anna valita mitään maksutapaa..

ja siellä xbox tuen puhelimessakin sanoivat että ei onnistu nyt niillä etukäteen maksetuilla korteillakaan...

6. nKulkuri Banned

Rekisteröitynyt:
    01.04.2006
    Ja olit kokeillut osoitteessa xbox.com tuota liveajan lisäystä?

7. J86

Rekisteröitynyt:
    10.08.2010
    Kait se vähän helpottaa omaa oloa kun pääsee avautumaan ihan oikeasti asiaan kuuluvalle henkilölle..? :smoke:

(...ei hemmetti nämä mun jutut menee jo aivan höpöksi.. paree pistää läppäri säppiin tältä iltaa..)

8. Vesselii

Rekisteröitynyt:
    22.10.2009
    juu kokeiltu on, ei auta...

ja vielä et tuolla billing sivustolla toimivan luottokortin tiedoissa näkyy tuollainen omalaatuinen kohta johon lisääntyy aina yksi maksutapahtuma kun yritän vaihtaa maksukortin siksi jota ei kumminkaan peritä tililtä.

http://img72.imageshack.us/img72/7842/nimetnzy.png

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi