www.akiba.fi ---> www.elektroni.fi

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Albert_II, 04.11.2005.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. AIF Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    23.07.2003
    Tilaa pixamaniasta kun kerran arveluttavat liikekkeet ei haittaa.

[signature]Muron haku

#[email protected][/signature]

2. pepsodentti-pentti

Rekisteröitynyt:
    23.10.2005
    Kestää liian kauan. Tarkoitus olisi nimenomaan, että se kamera tulisi tilauksesta seuraavana päivänä.

E: Enkä muutenkaan viitsi nyt sentään mistään ranskasta alkaa tilaamaan, kun säästöä tulisi postikulujen jälkeen ehkä 10 euroa.

E: Verkkokaupassakin on halvempi kun pixmaniassa, mutta siellä on saatavuus 6-10 päivää.

3. Moose

Rekisteröitynyt:
    24.06.2003
    Tilaa sitten vaikka jostain saksan luotettavasta liikkeestä. Esimerkiksi technikdirektistä ei ole ikinä kuulunut mitään muuta pahaa, kuin satunnainen myöhässä oleva toimitus. Itsekin olen tilaillut tuolta vuosien mittaan jo 2 kameraa ja yhden av-vahvarin.

4. StarForce

Rekisteröitynyt:
    25.09.2005
    Niin siis eli todettiinko tämä nyt kusetusliikkeeksi? Laitoin Antecin kopan tilaukseen, nyt parin päivän aikana ei ole tullut kuin tilausvahvistus sieltäpäin. Tosin onhan tässä ollut lomapäiviä välissä.

5. wupa

Rekisteröitynyt:
    10.08.2006
    Itsellä on hyviä kokemuksia elektronista.
    [signature]Maili: wupaa @ vituttaa . net
    AB9/6400@3.3GHZ/7900GTO@GTX/2GB800MHZ/830GB[/signature]

6. AIF Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    23.07.2003
    ei kai tää nyt suorannaisesti kusetusliike ole, ei kuitenkaan varmastikkaan vakavaraisimpia ja luotettavia kauppoja.
    [signature]Muron haku

#[email protected][/signature]

7. juukelis

Rekisteröitynyt:
    12.04.2006
    onneksi itselä ei ole ollut mitään ongelmia jäähyjä ja tykin ja kankaan olen tilannut aina ollut tavarat malkein seuraavana päivänä. takuu asioista en tiedä mutta toivon että ei ainakaan itselle tule huonoja kokemuksia.
    starforce jos maanantaina laitoit tilauksen niin eilen oli niilläkin varmaan ensimmäinen työpäivä tälleviikolle

8. OriXon

Rekisteröitynyt:
    05.01.2006
    Itse tilasin kuulokkeet kyseisestä paikasta hieman alle vuosi sitten ja toimitus oli yllättävän nopea (edellisenä iltana tilasin ja seuraavana päivänä oli postissa). Nyt kuitenkin kuulokkeissa on vikaa ja oon lähetelly sinne mailia ja soittanutkin pariin kertaan(takuuta jäljellä yli vuosi) ja mihinkään ei olla vastattu...

9. pth

Rekisteröitynyt:
    15.10.2000
    Eikö vieläkään opittu?
    [signature]TT[/signature]

10. petepeluri

Rekisteröitynyt:
    05.11.2003
    Kyllä ne puhelimeen vastaavat ainakin minulle :D
    [signature][email protected], DS4, 2gt Micron d9, AsuX [email protected], 250+200gt, E5-450w, X-fi, 5.1.1, 19&92", Idle 130W, 3d 250W.[/signature]

11. Raiggu

Rekisteröitynyt:
    30.01.2006
    Itse olen nyk.näyttiksen tuolta ostanut sekä Spark Plug-kuulokkeet. Ihan normaalisti asiointi sujui ja tavarat tuli kun piti.

Takuupuolta ei tosin ole tarvinnut testata kun itsellä ei koskaan ole viallista pc-osaa muutenkaan tullut vastaan(enkä asentaessa ole rikkonut).
    [signature][email protected]/Asrock775Dualvsta/Zalman9500
    2Gt/DDR2 G.Skill 6400
    Gw 7800GS+ [email protected]/1420
    Seagate 200Gt / WD 250Gt SATA
    Seasonic S12 600w[/signature]

12. Hype

Rekisteröitynyt:
    20.05.2004
    Tilasin kuulokkeet tuolta viime sunnuntaina ja tiistaina hain ne postista. Nopeeta toimintaa.
    [signature]\\o[/signature]

13. Jayhak

Rekisteröitynyt:
    20.07.2007
    Heh, enpä ois uskonu Akiban sentää kavaltaneen jotain, konkurssiin aattelin niiden menneen ku liikeki sijaitsi jossai kuuses.
    Itellä kun ei oo ollu mitään ongelmaa Akibassa asioinnin kanssa ennen, halvalla koko koneen ja jota muutaki sieltä ostanu, ni aattelin halvalla sieltä jotain taas viedä muttei löytynytkään koko kauppaa :P
    Mutjoo, sainpa ainaki tietää elektroni.fistä ja kavalluksista.

14. maxz

Rekisteröitynyt:
    05.05.2008
    Oon ostanu äänikortin, kuulokkeet ja näytönohjaimen kyseisestä paikasta ja ihan hyvin on sujunu. Tein siis tilauksen netissä ja kävin paikan päällä maksamassa ja hakemassa tavaran.

15. Oltorno

Rekisteröitynyt:
    03.01.2004
    Miten onnistuitkin tämän kaivamaan ylös... Tästä on tuoreempikin triidi.

Mutta jottei olis ot. Niin ite olen elktornissa asioinut aina onnistuneesti. 2x näyttis ensimmäisten joukossa hyvään hintaan. Muistia yms. pikkusälää... Eikä valittamista tosin eipä ole takuuseen tarvinnut perehtyä, mutta takuu asiat melkein poikkeuksetta kyllä tulee hoidettua suoraan valmistajan kautta. Vaikka homman pitäis hoitua myyjänkin kautta niin omaa aikaa ja vaivaa siinä vaan säätää kun jättää myyjän arpomaan pertti perus kansalaisen takuupalautuksia.[signature]E8400 @ 4,1Ghz, GB P35C-DS3R, 2x2Gb @ 910Mhz DDR2, GF8800GTS, 4TBhd, P180B + S12 500W, X-Fi Gamer, G15+G5, Iolair 24" + Acer TM 7520[/signature]

16. digitalbeat

Rekisteröitynyt:
    10.05.2006
    Elektronin nettisivu näyttää toimivan. Ilmeisesti huonoja kokemuksia firmasta?
    Tämä ei ole mustamaalaamista vaan kuluttajalähtöistä arviointia. Viittaan nyt elektronin kirjeeseen tässä topikissa.

http://elektroni.fi/

17. Coyote

Rekisteröitynyt:
    10.08.2011
    Viimeksi muokattu: 10.08.2011

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy