Worpress (& Javascript): Ravintolan ruokalistat nettiin (ratkaisusta palkkio!)

Viestiketju alueella 'Ohjelmointi' , aloittaja SpeedHawk, 11.07.2018 klo 11:03.

1. SpeedHawk

Rekisteröitynyt:
    01.04.2000
    Moikka!

Eli hommana ois saada ravintolan ruokalistat nettiin. Kotisivut on Wordpressissä, mutta ruokalistan laittaminen verkkoon pitäisi olla helpompaa /nopeampaa kuin WP:n päivittäminen. Lisäksi toiveissa olisi, että sama systeemi laittaisi ruokalistan näkyviin näytölle itse raflassa. Parasta olisi, jos ruokalistat voisi syöttää tabletilta keittiöstä.

Eli mitkä ois parhaat työkalut homman toteuttamiseen? Oon suht IT-lukutaitoinen eikä pieni koodaaminen ole mahdottomuus. WP hostattuna suomalaisella kaupallisella hostilla eli pitäisi onnistua omien skriptien ym virittely jos on tarpeen. Tarjota saa sekä vinkkejä että koko ratkaisua - ratkaisusta palkkioksi lahjakortti tai muutama ravintolaan Keski-Suomessa 4-tien varrella :)

Nyt oon suunnitellut, että keittiönväelle tulisi oma web-käyttöliittymä, josta päivittää ruokalistaa. Ruokalistan tiedot ilmaantuisi sitten yhdelle alasivulle WP-kotisivuilla ja toisessa muodossa salissa olevalle näytölle. Salin näytöksi kaavailin jotain näyttöä ja Chromebittiä.

Voisinko jotenkin selvitä hommasta pelkästään WP-plugareilla? Jos en, niin mikä skriptaus/koodaus ajaisi asian kätevimmin ja helpoimmin?

Tiedon pitäisi siis liikkua keittiön web-käyttöliittymästä palvelimelle jossa WP pyörii ja tallentua sinne.

Tervetulleita ovat siis sekä vinkit että tarjoukset hoitaa koko homma lahjakortteja vastaan :)

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen