World of Warcraft

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Man1ac, 23.06.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. GreySage

Rekisteröitynyt:
    03.07.2002
    Mainostetaan nyt täälläkin, Arctic Circle -suomikilta 1/11 M alliancen puolella Darkspearilla etsii muutamaa rentoa raidaajaa mukaan! Kilta on vanha ja sosiaalinen, Antorus menee illassa alas hc:na. Keikumme vain juuri nyt tilanteessa, jossa mytygroupin saaminen jää pelaajasta tai muutamasta kiinni päivästä riippuen ja siksi innokkaita vahvistuksia kaivataan, jotta pääsisimme taas puskemaan progressia.

Raidiajat ke, to, su 20:00 - 23:00, toiveissa osallistuminen keskimäärin vähintään 2 iltana viikossa. Ymmärrämme työ- ja perhekiireet kuitenkin hyvin.
    Vaatimuksista - toivomme tervettä ja tasa-arvoista asennetta sekä kärsivällisyyttä. Lisäksi vaadimme vähintään 20 vuoden ikää.

sivusto: https://arctic-circle.enjin.com/
    wow-progress: https://www.wowprogress.com/guild/eu/darkspear/Arctic+Circle

Myös raidaajaksi tulevaisuudessa halajavat ja sosiaaliset hakemukset tervetulleita.

2. ProFinlandia

Rekisteröitynyt:
    20.01.2016
    Viimeksi muokattu: 03.05.2018
  3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
  4. fabled

Rekisteröitynyt:
    15.05.2008
    (A) Pari Pelikaljaa-Ravencrest 5/11M etsii aktiivisia pelaajia täyttämään Mythic rosteria. 2 raidipäivää to ja su klo 20.15-23.00. Mikäli olet aktiivinen ja mieluiten valmiiksi gearattu Mythic raidaamista varten niin liitythän joukkoomme! Meillä on hyvä porukka. :)

Mun battletagi on #fabled2626, että sinne vaan viestillä jos heräsi kiinnostus.

5. kadhu

Rekisteröitynyt:
    28.05.2018
    Etsin suomalaista kiltaa Turalyon/Doomhammer servuilta alliancelle. kilta saisi sisältää Heroic raieja++ m+ ja sosiaalinen porukka on aina hyvä :)
    Muiltakin realmeilta voi ehdotella sekä hordea!

Btag on Kadhu#2518

Viimeksi muokattu: 06.07.2018
  6. Cyx

Rekisteröitynyt:
    21.02.2013
    Moikka! Pitkähkön tauon jälkeen kipinä pelaamiseen syttyi jälleen näin uuden lisäosan kynnyksellä. Hakusessa olisi kilta mielellään alliancen puolelta, mutta ei hordekaan mahdoton ole. Nykyisessä lisäosassa tuli antoruksesta nähtyä 8/11 mythiccinä.

Ilman turhia jaaritteluja enemmän tietoa saa suoraan btagista thunderfist#2416.

7. Logane

Rekisteröitynyt:
    16.02.2010
    <Eternium - ArgentDawn> rekrytoi Battle for Azeroth raidirosteriinsa, kaikkille classeille ja speceille on tällä hetkellä tilaa.
    Tavoitteemme on ensisijaisesti raidata Heroic tasolla, mutta rosterin salliessa myös mythic on mahdollisuutena. Kiltaan voi liittyä myös sosiaali jäseneksi.
    Katso lisätietoja osoitteessa https://eterniumad.enjin.com/
    Tai kysy pelin sisällä:
    Belegchir
    Lepic

8. ProFinlandia

Rekisteröitynyt:
    20.01.2016
    Pro Finlandia - Nordrassil hakee pelaajia Battle for Azerothin mythic progeen!

Olemme perinteikäs, arvostettu ja hyvän maineen omaava suomikilta Nordrassil-realmin Alliance-puolella. Kilta on perustettu TBC:n alkuaikoina pienen kaveriporukan toimesta ja jatkaa edelleen toimintaansa.

Legionin ja betan proge näyttää tältä:

- Uldir 5/8 (yksi ilta)
    - Emerald Nightmare 7/7 Mythic (Cutting Edge)
    - Trial of Valor 3/3 Heroic
    - Nighthold 9/10 Mythic
    - Tomb of Sargeras 7/9 Mythic
    - Antorus, the Burning Throne 10/11 Mythic

Raidiajat:
    Mainraidit: TO ja TI (19:00-22:00) (tierin alussa myös SU)
    Sosiaali/altti raideja pyritään järjestämään joka viikko, kunhan saadaan proge tehtyä.

Mitä haemme:
    Otamme kaikki hakemukset huomioon classista huolimatta, sillä hyville pelaajille on aina tarvetta. Tällä hetkellä haemme erityisesti depsejä! Tarkemman classi/specci kohtaisen tilanteen näet WoWprogressista tai killan nettisivuilta

Mitä emme hae:
    Whineejiä / Primadonnia / Kitisijöitä / Vikisijöitä / Egoilijoita / Draama Kuninkaalisia / Valittajia / vastaavia pelaajia

Odotamme hakijalta:
    - suomenkielen taitoa
    - 120lvl jamppa
    - yhteistyökyvykkyyttä
    - 110% panosta raideissa
    - kykyä ottamaan vastaan palautetta oli se positiivista tai negatiivista
    - kohtuullinen aktiivisuus ei olisi pahitteeksi (signaat kaikille raideille, mutta poissaolot sallitaan hyvällä syyllä)
    - tavallinen maalaisjärki ja huumorintaju on suotavaa olla
    - mahdolliset wipet eivät ala kiristää kravattiasi
    - määrättyjen addonien sekä Discordin voice kanavan käyttöä (kuunnella pitää, ei ole pakko puhua)

Tarjoamme hakijalle:
    - täysin suomalaista kiltaa, jossa on hyvä ilmapiiri
    - ihmisten aikaan olevia tavoitteellisia raideja: TO & Ti[19-22] (tierin alussa myös SU 19-22)
    - killalla on oman Discord, Telegram (ja Teamspeak), joissa saa sanallisesti ja suullisesti ilmaista itseään

Lisätietoa saapi toki kysellä PM:llä allekirjoittaneelta,
    in-game seuraavilta henkilöiltä: Diemedon#2189, Ilmarinen, Adestell ja Pirunpesä
    tai piipahtamalla kiltamme sivuilla: http://www.profinlandia.net/ tai Discordissa: https://discord.gg/zuutrGP

9. Onyxie85

Rekisteröitynyt:
    04.05.2015
    Eikö ole yhtään Horde kiltoja tarjolla? Alliance poppoita vaan mainostetaan :)

BFA itsessään ei itselle ole ollut vielä kyllä mikään jymymenestys, azerite armorien traitit eivät ole yhtä kiinnostavia kuin viime expansionin aseiden traitit jota oli kiva unlockata ja farmata. Muutenhan expa on perustuttua wowia, kauniine maisemineen.

10. Keisarijumala

Rekisteröitynyt:
    06.01.2013
    Een löytäny suomalaista Discord kanavaa jostain syystä WoW:ille. Millä nimellä tuo löytyy? Kiitos

11. ProFinlandia

Rekisteröitynyt:
    20.01.2016
    Pro Finlandia etsii pelaajia Battle of Daza'alor mythic progeen! Tällä hetkellä olemme 4/9 mythic Battle of Dazar'alorissa! Pari depsiä (etenkin warlock) sekä yksi hiilu ja tankki mahtuisivat grouppiin.

Hakemuksen voin tehdä täällä:
    https://docs.google.com/forms/d/1iFT11k ... oD-qxfTrTI

Discordiin voit liittyä täältä ja kysellä lisätietoja:
    https://discord.gg/zuutrGP

Edit: Opulence kaatui

Viimeksi muokattu: 22.03.2019
  12. ProFinlandia

Rekisteröitynyt:
    20.01.2016
    Edellisen postin info päivitetty Battle of Daza'alorin tasolle.

13. Niamu

Rekisteröitynyt:
    21.08.2008
    Oliskos täällä jotain (mikai noita wowin "claaneja" kutsutaankaan? Niin kuulolla. Täällä olisi 35v jantteri vailla "tiimiä". Itse pelailen rennolla meiningillä ja en ole ollut ennen wowissa missään claanissa. Pelailen tankkia ja ihan ok ILVL löytyy ja myös halua kehittyä tankkina löytyy. Hiiluna myös löytyy halua kehittyä mutta siihen tarvitaan kylläkin hitosti neuvoja ja kärsivällisyyttä "opettajalta" mitä soolona koittanut pelailla. Wowia pelaillut 3 vuotta soolona ja halua löytyisi kehittyä lähinna tankkina. Paladin/Druid tankilla lähinnä olen pelaillut. Soolona läninnä on ruvennut kyllästyttämään nää random tiimit. Tällä hetkellä itse olen sitä mieltä että tarvitsisin jotain tiimiä joka opastaisi tankilla/hiilulla itseäni eteenpäin. Itse olen motivoitunut pelaaja ja pystyn pelaamaan arkisin ja vkl aikas usein (useinmiten sovittuina aikoina). Varmaan uutta tiimiä kiinnostaa oma tasoni... En ole ollut ennen missään tiimissä (wowissa mutta muissa peleissa kokemusta tiimissä pelaamisesta löytyy). Sitten omaan tasooni... dungeoneita olen vetänyt levelillä 6-7 eli pro kriteereillä olen vissiin ihan paska mutta sen sijaan motivaatiota löytyy kehyttyä pelaajana. Ehkä tärkein että en ole hakemassa mitään pro 24/7 hampaat irvessä tiimiä vaan rennolla asenteella omaavaa tiimiä jolla on halua opastaa pelaajaa parempiin suorituksiin ja vastaavasti itse haluan tehda parhaani tulevan tiimin eteen. Omasta mielestäni olisi hyvä jos tiimin henkilöt olisivat iältään lähellä omaani eli 35v +-5v. Itse olen valmis pelaamaan sovittuina aikoina ja minusta saa motivoituneen tankina. Tuon blizzard hässäkän nikki on Niamu #2739 Itse olen myös valmis siirtämään accon ihan mihin ralmille tahansa. Yst Terv Niamu #2739

PS. Itse olen pelannut peliä aktiivisesti Legioonasta lähtien.

14. Guru3d

Rekisteröitynyt:
    17.07.2009
    1

Viimeksi muokattu: 08.05.2019
  15. Guru3d

Rekisteröitynyt:
    17.07.2009
    Ite en suostuisi pelata alliance puolella. Hordella on paljon parempi meininki. Alliance main city on surkea. Horde tuntuu enemmän kodilta. Lisäksi alliancen BFA puoli on kustu aika hienosti questejen osalta. En halua pelata mitään kauhupeliä vaan rentoa meininkiä siksi horde.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen