World of Warcraft

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Man1ac, 23.06.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Henkilö X

    Rekisteröitynyt:
    19.07.2001
    Viestejä:
    590
    Jotenkin tuo emerald dream vituttaa. Ymmärrän että on expansionin ensimmäinen raid, mutta voisvatko nuo esineet olla vähän paremmin suunniteltuja? Aika moni on paska upgrade vaikka onkin isompi ilvl.

    Kun eilen bonus rollilla tuli se lonkero trinkku heroic il'gynothilta, joka proccas perkele vielä 890ilvl titanforgen niin odotin siltä vähän enemmän. Kyllä se upgrade oli, mutta havoc DH se mastery on aika paskaa ja procista on vaikea sanoa kuinka hyvä se on. Upgrade siis sen perusteella että simulaattori sanoi, että on parempi kuin edellinen.
     
  2. Janzor

    Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Viestejä:
    1 619
    Jos ne esineet olisi liian geneerisiä, niin siitä valitettaisiin. Nyt esineet on todella vaihtelevia, niin siitä valitetaan. Kaikkia vaan ei voi miellyttää.
     
  3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
  4. MonGoosE

    Rekisteröitynyt:
    30.09.2004
    Viestejä:
    1 359
    Joo näinhän se vaan on. Teki Blizzard mitä tahansa vaikka oikeinkin niinkuin nyt Legionissa on menty ainoastaan oikeaan suuntaan pelissä niin aina löytyy ne jantterit joiden on silti pakko kitistä. Ehkäpä tuo yllämainittu trinket ei sitten ole Havoc DH:lle tarkoitettu vaan siellä saattaa olla joku toinen sille classille sopivampi?
     
  5. Zerrod

    Rekisteröitynyt:
    07.07.2009
    Viestejä:
    1 872
    Tuhkamunat näköjään jälleen vauhissa kun tuntuu olevan peli hieman jankissa, latency kyllä on kunnossa mutta tuntuu silti lagiselta.
     
  6. Ronin

    Rekisteröitynyt:
    27.07.2002
    Viestejä:
    161
    No niin löytyi vastaus. Jos joku hiileri druidi kaipaa vastausta niin täältä löytyy. http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/15269819293
     
  7. kaiosun

    Rekisteröitynyt:
    03.02.2010
    Viestejä:
    1 926
    Makuasioita sanoi Musti, kun palleja nuoli. Tosin wodin jälkeen lähes mikä tahansa muutos on kohti tuota sun mainitsemaa "oikeaa suuntaa", mutta jos otetaan isommalla otannalla niin melko kaukana IMO. Niin ja edelleen makuasioita, mutta ainoa josta täällä tunnutaan kiistelevän. Se, että sinä tai joku jäähylle joutunut täällä vittuilee muutamalle ei tee mielipiteestä sen enempää totta. En kyllä jaksa noita aksen vanilla ihailuja itsekään lukea, mutta oikeus mielipiteeseen.
     
  8. Maranthe

    Rekisteröitynyt:
    24.09.2012
    Viestejä:
    1 598
    Joo alkaa vituttaan tää peli ja tällä kertaa ei johdu siitä, että pelaisin liian paljon liian nopeasti vaan Legion vaan kylmästi viilaa altteja perseeseen. Eikä se kyllä main charactereitakaan liiemmin rakasta johtuen ennennäkemättömästä RNG:stä.

    Levutin tuota hunteria ja levutus oli ihan ok, mutta sitten kun pääsi lvl.110 niin totuus lävähti silmille. timegateihin lukittua contenttia tulvii ovista ja ikkunoista. Minkä vitun takia joku kolmas relic pitää ylipäätään lukita class questeihin? Mikä siinä on pointti, että lukitus on tarpeellinen. Toinen on tuo artifact power juttu. Minkätakia tää AP grindi on jotenki hyvä juttu? Ketä se palvelee ja olisko peli parempi jos sitä ei olis ollenkaan.

    Tuhoaa vaan mielenkiinnon levuttaa altteja. Mihin me tarvitaan koko artifact asetta? Kamala keksintö niin kauan kun ap pisteet ei ole account bound.

    Suramarista en viihti ees alottaa. Ei ole pienintäkään aikomusta, että yhdelläkään altilla juoksisin samat vitun questit tuolla Suramarin capitalissa uudelleen.

    nykyisen mukainen rng on myös täysin kuvottavaa. Jos saat ilvl. jonnekkin tyyliin 840-850 niin upin saaminen on täysin rng:stä kiinni. world q antaa 835-840 epickiä eikä kiinnosta tehdä tehtävää siinä toivossa, että on pieni mahdollisuus titanforgedille. Sama pätee mythic dungeonien kanssa. Sitten jos satut saamaan uppia ilvl. suhteen niin statit voi olla niin perseestä, että ei mitään järkeä esinettä käyttää.

    Sitten joku porukka saa lfr 895 bis itemin socketilla. Reilu meininki. Mua ei vituttais tuo grindi jos se, että siihen sijottaa aikaa niin se varmasti myös tuottais jotain. Olis valor poinsteja tms. mitä keräämällä sais hommattua sitä gearia vaikka rng jumalat vittuilis sulle, mutta nykyisellään sää voit pelata vaikka 50 tuntia wowia hc tasolla ilman uppia kun taas naapurin Tapani pelaa peliä 10 tuntia lfr tasolla ja saa vitusti uppia koska hän voitti jackpotin wowin arvontakoneessa.

    Lyhykäisyydessään altit on tapettu grindin ja aikaporttien taakse samalla kun mainit tapetaan liiallisen rng:n taakse. En voi kun ihmetellä Blizzun väkeä.
     
  9. Henkilö X

    Rekisteröitynyt:
    19.07.2001
    Viestejä:
    590
    Lisäksi monet ihmiset on helvetin tyhmiä ja/tai laiskoja. Moniin grouppeihin ei ole asiaa ellei sinulla ole tämän contentin loottia korkeampi ilvl jo. Monet vaativat vieläpä, että löytyy legendary, koska muutenhan et tee niin hyvää performance kuin ne joilla on yksi tai useampi. Tästä johtuu, että RNG jakaa porukkaa kahteen ryhmään. Ne joilla ei ole legendaryjä ja ne joilla on.

    En itsekään ymmärrä mitä blizzardin päässä on ajateltu...
     
  10. Juizny

    Rekisteröitynyt:
    29.05.2014
    Viestejä:
    16

    Vastaus lyhyesti varmaan näihin moniin kysymyksiin on se, että ei tekeminen lopu kun dingaat sen 110.

    Artifact-aseet loren puolesta on siksi että nyt on niin kova vastustaja että ei pärjää "normi-aseilla" vaan vaatii legendaariset ashbringerit yms. että pärjää.

    Itse jos altin teen suurin syy siihen on juuri se class lore ja mikäpä parempi porkkana saada porukka ne class hallit tekemään ku laittaa loppuun se kolmas relic-slot...

    Suramaria ainakin itse siedin sen takia , että sai ne 2 myty-dunkkua auki, nythän 7.1 tullessa ne on alteille auki jos mainilla olet ne avannut ettei tarvi niistäkää huolehtia.

    Jos artifact aseita ei olis, niin ei tarvis AP:ta farmata, mutta siinä samalla loppuis world kuestien tekeminen hyvin monelta, koska ne geari-upit on mitä on, jos nyt ovat uppeja ollenkaan ja siinä vaiheessa ei varmaa kauheesti order resurssien hommauskaa napostelis wq:sta.

    Ja jos joka kama mikä tippuu ois bissi-stateilla aina, niin mainit ja altit ois gearattu alta aikayksikön ja sitte ei oo mitää tekemistä...LFR-legeen ei voi muuta sanoa ku että; vain suomalainen on valmis maksamaan satasen siitä ettei naapuri saa viittäkymppiä...

    ps. Paljonko tulee pelattua päivässä,seki on aika suhteellista mikä on paljon tai nopeasti☺
     
  11. Jesse R

    Rekisteröitynyt:
    15.09.2014
    Viestejä:
    46
    Mulle tuli eilen ainakin world Q ihan hyvä uppi: ilvl 800 pantsit vaihtu 895ilvl :cool:

    http://www.wowhead.com/item=137077/weight-of-the-earth

    Ekaa kertaa menin palauttaa world Q 4/4 daily hommaa ja PAM! :D
     
  12. Juizny

    Rekisteröitynyt:
    29.05.2014
    Viestejä:
    16
    Onneksi olkoon :) mut meinasin lähinnä wq rewardit mitä saat siitä ite kestistä,nuo arkut vähä eri hommaa ku niitä saa vähä harvemmin
     
  13. Janzor

    Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Viestejä:
    1 619
    2x 860 rewaa pamahti itelleki eilen Titanforgedina ihan suoraan WQ rewardeista, kyllä sieltä sitä uppiakin tulee sillontällön kun tuuri iskee. Vähän turhan helppoa olisi gearaus jos sieltä joka päivä tulee sulle 3-4 ugpradea tekemättä oikeastaan yhtään mitään.
     
  14. Juizny

    Rekisteröitynyt:
    29.05.2014
    Viestejä:
    16
    Pientä uskonpuutetta kyllä itsellä täytyy myöntää, noiden WF/TF-proccien suhteen 835 wq-rewardeihin,ja muutenki pakkopullaa itselle koko wq:t nii tulee tehtyä vaan AP-kestit yleensä...mutta jospa tieteen nimissä kokeilis tänää tehdä iha geari WQ:t ja kattoa proccaileeko.
     
  15. ReliQ

    Rekisteröitynyt:
    03.07.2001
    Viestejä:
    580
    Vähän vaikuttaisi siltä, että nuiden WQ-rewardien ilevel riippuu alimman ilevelin päällä olevasta itemistä. En ole saanut useampaan viikkoon trinketteihin päivitystä ja ne ovat ilvl 830. Muut kamppeet ovat enimmäkseen 850+ paria 840 ja 845 itemiä lukuun ottamatta. Kaikki WQ-itemit ovat olleet max. 835 ilevel ja nekin vain tunkioihin sijoittuvissa WQ:issa.
     
  16. MonGoosE

    Rekisteröitynyt:
    30.09.2004
    Viestejä:
    1 359
    Itse en tehnyt YHTÄÄN mitään muuta kun WQ:t muutaman päivän ajan ku pappi dingas 110. Siis yhtäkään dunkkua jne en juossut ja parissa päivässä il841 pelkillä WQ:lla. En ole muuten vieläkään juossut ainootakaan 5mania legionissa levutuksen ja pakollisten craft-/ classquestien jälkeen. Ja nekin juoksin normina jotta sais mahd nopee alta pois...

    Että aika helpolla tekemättä mitään saa raidready toonin.
     
  17. Antti

    Rekisteröitynyt:
    22.07.1999
    Viestejä:
    1 530

    En oikein tajua miten tuo on muutamassa päivässä mahdollista. Itse olen katsonut ne tehtävät josta saa gearia ja jotka ovat päivityksiä, yleensä 2 palaa päivässä saanut, sitten yhdeltä factionilta tehnyt 4 tehtävää jotta saa sen emissaryn. Ongelma on päällekkäiset palkinnot ja sitten jotkin trinksu tai sormukset joihin ei ole vielä osunut päivityksiä ilv tällä hetkellä 815, paras osa 830 tietysti ne WQ koko ajan päivityy ja kun oma geari nousee niin palkinnot vastaavasti.
     
  18. MonGoosE

    Rekisteröitynyt:
    30.09.2004
    Viestejä:
    1 359
    En osaa sanoa miten, ehkä rng suosi mua sitten mutta pelaan maximissaan 20 tuntia viikossa koko peliä ja parhaat palikat mitä on tullut WQ:sta ovat il 845 trinketit ja muutamat muut palaset. Il841 tuli alle viikossa lv110 dingauksesta. Sen jälkeen tasaisesti noussut kun kaikilta world bosseilta on tippunut vähintään il860 roju ja ainoalta raidilta sain shoulderit. Enkä ole vieläkään juossut edes yhtä ainoota heroic 5man instaa. Nyt taitaa olla il847 tai 848 pappi, en muista kun ei oo tullut pariin päivään edes logattua peliin...
     
  19. Kenjinxs

    Rekisteröitynyt:
    21.01.2012
    Viestejä:
    863
    aika heikko on itellä onni ollut noissa, kohta julkasusta pelannut päivittäin sen 1-2 tuntia ja siltikään oo ilvl ku 842 :( ei vaan prkl tuu upgradua mistään, täytys varmaan ettii sopiva porukka tekeen noita mystic dunkkuja
     
  20. Eore Banned

    Rekisteröitynyt:
    23.10.2009
    Viestejä:
    449
    Kannattaa myös muistaa, ettei se itemlevel kerro kaikkea. Offstatit itemeissä vaikuttaa niin paljon. Esim crit firemagella niin hyvä stat ettei kannata vaihtaa vaikka itemleveli uppantuisi 40leveliä, jos uudessa itemissä ei ole crittiä.
     
  21. MonGoosE

    Rekisteröitynyt:
    30.09.2004
    Viestejä:
    1 359
    Erroria pukkaa ku koittaa käynnistää pelin, ettei muka sais ladattua pätsiä jonka jo aamulla latas jonkun hotfixin.
     
  22. speks

    Rekisteröitynyt:
    15.06.2002
    Viestejä:
    2 147
    Sama vika. Uudelleenasensin taas kolmanteenkymmenenteen kertaan koko paskan ja taas toimii.
     
  23. heksan Banned

    Rekisteröitynyt:
    25.01.2013
    Viestejä:
    990
    Tämän pvänen error_fixi:

    1) Open the BNet Launcher.
    2) Highlight "World of Warcraft" in the left column, left-click the "Options" link just to the right of it and choose "Game Settings."
    3) Under "World of Warcraft: check the "Additional command line arguments" box.
    4) In the blank line that appears, enter -uid wow_engb and click "Done."
    5) Press the big blue "Play" button as usual and enjoy your stay in Azeroth.
     
    Viimeksi muokattu: 12.10.2016
  24. aPm

    Rekisteröitynyt:
    13.03.2001
    Viestejä:
    559
    Mistä noita DPS listoja kannattaa katsoa? Lähinnä että miten ilvlin kasvu vaikuttaa DPS:ään.
     
  25. Eore Banned

    Rekisteröitynyt:
    23.10.2009
    Viestejä:
    449
    https://www.simulationcraft.org/

    Itemlevelin kasvuhan ei välttämättä vaikuta suoraan dps vaan ne oikeat statsit itemeissä, kuten tuolla aikaisemmin koitin sanoa. Tuolla työkalulla pystyt simuloimaan oman hahmosi teoreettiten maksimidamagen, sekä saamaan painoarvot eri statseille sen hetkisessä tilanteessa (mikö statsi nostaa eniten damagea siis ja mikö suhde muihin nähden).
    Huomautuksena se, että classit joilla on uncontrolled summoneita eivät jostain syystä toimi simcraftissa kunnolla (eivätkä recountissa/skadassa).

    Edit: simuloinnin tuloksethan ovat siis täysin teoreettisia ja lähtevät siitä oletuksesta että teet rotaatiosi 100% täydellisesti millisekunnin tarkkuudella.
    Jos haluat vertailukelpoisia tuloksia oikeaan tilanteeseen kannattaa ottaa sim-tuloksesta n.10% pois ja pääsee yleensä aika lähelle hahmon mahdollista Maksimidamagea. Simuloinnin asetuksista pystyt myös valitsemaan mitkö buffit lasketaan mukaan.
     
  26. kakkosenpölkky

    Rekisteröitynyt:
    13.04.2016
    Viestejä:
    524
    Hei auttakaa joku "uutta vuosia pelanutta" kun on jäänyt 2 lisäriä välistä ja nyt hommasin legionan, jossa tuli samaanhintaan lvl100 boost. Käytin sen hetken mielijohteesta arms warrioriin, vaikka etukäteen mietin warlockia/hunteria. On kyllä hauska, mutta auttakaa mitä talentteja, macroja ja addoneja tarvitsee arms warrulle? Nyt tulee rutkasti dmg charge->colossus smash->2x mortar strike->owerpoweria-Jotain lisää/execute. On hauska pelata kun chargekin toimii x2 ja tämä ei myöskään kuole kovin helposti. Olen miettinyt kannattaako sittenkin ottaa se talent joka antaa mortar strikelle +30% lisää dmg ja stackaa, että pitäisikö se ottaa ja laittaa mortar striken kanssa samaan macroon? Myös kaikki muukin tuntuu muuttuneen, täysin outoja noi artifaktitkin nykyään ja kaikki. Myös olisiko tuo talent hyvä joka tuplaa colossus smashin keston, mutta heikentää tehoa 20%?
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti