World of tanks (PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, Windows)

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja derpilz, 20.07.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. virtuaalireijo Banned

    Rekisteröitynyt:
    25.02.2016
    Viestejä:
    97
    Itse olen huomannut pelatessa, että kellonaika merkitsee eniten. Aamulla/iltapäivällä 6-18 on helppo grindata MoE-merkkejä kun porukka ei ole mitenkään kilpailuhenkistä ja pelaa alempia tieriä helpottaen matchmakingiä ja tarjoaa etupyöriä perma-träkättäväksi jne. Pelaajat myös herrasmiesmäisesti jakautuu ympäri karttaa josta sitten helppo alkaa damagea kerämään.

    Kun taas siinä klo 24 jälkeen keski-yöllä se 47% tomaatti IS7:kin ajaa striimeissä opittuihin tärkeisiin karttakohtiin oikeaoppisesti sidescrapemaan ja pelaa tiukasti eikä anna ilmaista damagea. Ja usein sieltä voi koko tiimi tulla puskemaan hyvien plattojen johtamana tätä avainkohtaa puhdistamaan ja oma peli läskiksi.

    Aamulla-iltapäivällä voin pelata "helposti" 4-5k sessioita 60-70% wr:llä tier 10 medillä, mutta myöhään illalla tai keski-yöllä 55% on tiukassa ja wn8 max 3k. Oma agressiivinen pelityylini jossa tulos-tai-ulos tyylillä koitan saada avainkohtaa haltuun ja taitotaso siihen ainakin siis sopii paljon paremmin aamu/iltapäivälle, yöpeleissä suosin plattaa ja heavy tankkeja. Toisaalta oma vireystasokin voi olla aika heikko yöpeleissä mikä vielä korostaa eroa.

    Oma taitotaso semmoista 2.8-3.6k luokkaa riippuen tankeistä mitä pelaa/platasta/tähtien asennosta ja MoE:t onnistuu kaikilla muilla paitsi t10 medeillä. Harjoittelu jatkuu..
     
    Viimeksi muokattu: 28.04.2016
  2. kalkkuna

    Rekisteröitynyt:
    25.03.2006
    Viestejä:
    138
    Illan myöten huomaa kun taso karkaa omien taitojen ohi. Viikonloppuna yöllä pelaa ne joilla ei ole muuta tekemistä elämässä -> joten ne on sitte aika hyviä pelaajia. Oma varomaton pelityyli saa siipeen samantien tason kasvaessa. Perseilytempaukset enää onnistu tyyliin "ajelempas ihme paikkaan ja yllätän". Puuha päättyy siihen kun saan ite köniin. Pelaan 100% randomia enkä sopis tiimiin jäseneksi.

    Arty vainoihin. Myönnän että ammun XVM statsin perusteella vaarallisinta jos valita voi. Yleensä haluan vain osumia, enkä niitä "so close" möläyksiä. Niimpä jätän kevyet ja medit rauhaan. Artyllä on kiva liikkua ja ampua oudoista paikoista. Koitan usein tukkia aika eteenkin jolloin pystyy ampua ristiin "normaalisti turvallisiin" kämppäyspaikkoihin. Pelaan vain Saksan puuta ja nyt 9 tasolla ei arty kiidä pitkin kartaa. Tahtoo olla jo tylsää. Vaihdoin 210mm kanuunan takaisin 170mm putkeen ihan vaan että tulee enemmän tekemistä. Eniten nauttisin kai artystä jos olis joku ripuliputki jolla tekis vähän damaa mutta kokoajan.

    Vastoin periaatteitani avasin kokeeksi Ranska artylinjan ja AMX Arty osoittautui järkyttäväksi terroristiksi. En tohtinu pelata ku pari matsia, oli jo aivan liian hauskaa. Katson muita maita vasta sitte ku koko Saskanpuu on pelattuna.
     
  3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
    Hinta 4 kaupasta 14,99€ - 29,00€ katso kaikki hinnat >
    Puolenkuun Pelit varastossa 14,99€
    Puolenkuun Pelit ei varastossa 29,00€
  4. Giraffe

    Rekisteröitynyt:
    08.06.2009
    Viestejä:
    95
    Vaikka en ole artypelaajien ystävä ;) niin brittien Tier 6 FV304 on sinun arty. Nopea ja ampuu tiheään. Ei ammu kauas, joten sillä pitää hakeutua kohtalaisen lähelle taisteluita. Kudit lentää korkeassa kaaressa, joten pystyt ampumaan yllättävistä paikoista yllättäviin paikkoihin.
     
  5. DarkWing

    Rekisteröitynyt:
    08.12.1999
    Viestejä:
    402
    Ääni tälle. En ole itse pelannut k.o. vaunua mutta vaikka miten omasta mielestä olet artysuojassa heavyllä niin eiköhän joku FV304 ole pudottelemassa murkulaa niskaan...
     
  6. tommilantinen

    Rekisteröitynyt:
    15.10.2015
    Viestejä:
    2
    Ja siitä myös t7 crusader SP, jolla äijät pelaa sillä pienemmällä pyssyllä, eli samalla kuin t6 fv304.
     
  7. baa

    Rekisteröitynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    1 303
    Ymmärsin kyllä, mistä oli kyse. Tuollaisesta modista pelaaja saa pientä lisäetua verrattuna muihin pelaajiin. Joissain tiukoissa paikoissa tuo voi olla ratkaisevakin tekijä siinä kumman vaunu voittaa kaksintaistelun. Ylipäätään nuo modit ovat vähän kaksipiippuinen juttu. Jotkut niistä tuovat epäreilua kilpailuetua, mutta toisaalta WG on kehittänyt peliään useamman modin perusteella paremmaksi (esim. tykin latausaika on nyt selvästi numeroina ilmaistuna epämääräisen latausidikaattorin sijaan, omaan vaunuun tulleista osumista ilmoitetaan selkeämmin, äänitehosteita on parannettu useita kertoja jne).

    Toissailtana tuli asennettua peli n. puolen vuoden täydellisen tauon jälkeen. (Syksyllä tuli muistaakseni muutama kymmen erää pelattua ja sitä ennen n. parin vuoden totaalinen pelitauko tämän pelin osalta.) En asentanut mitään modeja peliin ja silmät hakivat välillä ulkomuistista minimäpistä vihollisten viimeksi spotattuja sijainteja, joita ei toki ilman modeja siellä näkynyt. Samoin kun en todellakaan muistanut karttojen parhaita spottauspaikkoja enää saatika tankkien view rangeja, niin lamputommilla komentajilla pelatessa oli välillä vaikeuksia. Nuo kaksi asiaa voisi mielestäni ihan hyvin lisätä pelin perusasetuksista päälle kytkettäviksi (siis vihollisten viimeksi havaitut sijainnit ja view range minimäpille näkyviin). Tuhotut vaunut valkoisiksi muuttavat modit samoin kuin erilaiset weak spot skinit pitäisi mielestäni kaikki olla kiellettyjä ja niiden käytöstä tulisi jakaa banaaneja.
     
  8. Takumi-

    Rekisteröitynyt:
    07.12.2015
    Viestejä:
    2 668
    Kuuluvat jo perus clienttiin
     
  9. Sport_FIN

    Rekisteröitynyt:
    11.12.2015
    Viestejä:
    2 469
    Riittää tälle illalle. Alkuun näytti toivottomalta mutta loppua kohti parani:

    Wins/Battles: 28 (44) (63.6%)
    Efficiency/WN8: 1 536 (79) 1 801 (66)

    Neljä viimeistä peliä nosti alun heikkoa WN8:a kohtalaisesti:
    WN8: 2 167 (78)
    WN8: 2 525 (88)
    WN8: 2 618 (90)
    WN8: 9 237 (100)
     
  10. kalkkuna

    Rekisteröitynyt:
    25.03.2006
    Viestejä:
    138
    Hoho! Kiitos :-)

    FV304 vaikuttaa oikeen hauskalle. Olenkin ihmetelly miten nuo kuutiot viipottaa eestaas pitkin matsia, mutta nytpäs se selvis.

    Koska olen pelannu pelkkää Saksan puuta, on jääny nää muiden maiden tutkiminen (weakspotteja lukuunottamatta) kokonaan väliin. Ehkä sitä voi jäärä antaa periksi ja pelata muillaki mailla.
     
  11. TurboJ

    Rekisteröitynyt:
    28.11.2012
    Viestejä:
    247
    Kellonaika tosiaan vaikuttaa, mutta vaikuttaa eri tavalla rippuen omasta pelityylistä, tieristä ja tankista. Farmaaminen on tosiaan helpompaa silloin, kun kentillä on paljon lapsia ja satunnaispelaajia. Mutta itse kun pelaan eniten ns. support-tankkeja, niin pelit tuntuu menevän paremmin juuri silloin, kun joukkueet paranevat, siis ilta- ja yöaikaan. Kun on olemassa niitä, joita voi "supportata". Päivällä supportin pelaaminen on monesti tosi vaikeaa kun omat joukkueet tekevät niin kummallisia asioita, tai ovat usein tykkänään tekemättä yhtään mitään. Toki tuurilla voi päästä poimimaan myös vastustajan surffaajia helpolla, mutta support-vaunulla tulee vaan niin helposti itselle kipeää kun joutuu kohtaamaan vihuja yksin.

    Sen olen myös huomannut, että n. klo 23 alkaen ei kannata pelata alle kasitierin vaunuja, eikä klo 1 jälkeen alle ysitierin vaunuja, ellei sitten erityisesti nauti bottom tierinä pelaamisesta. Hardcorepelaajat kun pelaavat mieluummin ylätierejä eikä siten jonossa ole niin paljon alemman tierin vaunuja, että niillä pääsisi helposti top tieriin...

    Ihmettelen kyllä tuon MM:n toimintaa ihan erityisesti tier 8 premiumien suhteen. Yhteensä noilla olen pelannut sentään n. 2000 matsia, eli otoskoko ei ole ihan pieni. Voittoprosentit vaan jäävät suhteettoman alas noilla premivaunuilla. Toki voi olla, että jostain syystä pelaan niillä huonommin kuin normivaunuilla, mutta DPG ero ei ole kuitenkaan kuin max. 10% luokkaa. Joukkueisiin tulee jostain syystä enemmän tomaatteja ja voittaminen vaatii usein ihan älyttömiä ponnisteluja. Sitten kun vaihtaa normitankin alle, niin taas on helppoa voittaa, usein ei itse tarvitse edes kummoisia tehdä. Monellakin normaalilla tier 8 vaunulla tulee korkeammat voittoprosentit paljon pienemmällä DPG:llä. Ja XVM:n kautta näkee kyllä onko tappion syynä oma heikko esitys vai oliko omassa joukkueessa taaskin pelaajien keskiarvo 47% ja 550 WN8.
     
    Viimeksi muokattu: 30.04.2016
  12. Sport_FIN

    Rekisteröitynyt:
    11.12.2015
    Viestejä:
    2 469
    Eihän noi premivaunut pääasiassa ole mitään ylivoimisia. Toki niissäkin on muutama poikkeus (ja riippuu vähän kartasta).

    WG saisi kyllä estää noi järjettömät tier 3 + > tier 5 platoonat. Eilenkin näkyi useampaan kertaan. Meinaako ihmiset että jollain KV-2:sella pääsisi tier 3 peliin vai minkä ihmeen takia niitä pitää ottaa mukaan.

    T49 on kyllä yksi lempitankeista. Aina tekee vahinkoa vaikka olisi mitä vastassa (kunhan osuu). Varsinkin jos pääsee yllättämään näitä paperitankkeja (AMX CDC, BC25...). ~900 yhdellä laakilla ja hyvällä tuurilla vielä polttaa (kuten eilen yhdessä pelissä AMX CDC:n ja RhmBorsigin). CDC jaksoi jostain syystä vielä itkeä huijaamisesta kun pääsin ampumaan takaa ja jatkoi vielä siinä vaiheessa kun Rhm roihusi.
     
  13. Stige

    Rekisteröitynyt:
    06.11.2007
    Viestejä:
    1 882
    Ite taas huomannu melkein päinvastoin, yöllä on paras pelata ihan sama mitä pelaat. Karsii tomaatteja paljon pois tuo yö ja pelit on paljon helpommin luettavissa kun ei oo tomaatteja tekemässä random asioita.
    Eikä oo pitkä aika vasta ku grindailin 416 ja pelasin juuri yksin keskellä yötä ja varmaan 50-60 peliä tuli väännettyä ja alle 10 niistä oli T10 kevyesti.
     
  14. oho

    Rekisteröitynyt:
    20.11.2000
    Viestejä:
    275
    Ihan kuin Stigellä olisi tomaattiongelma? Miten käy kun joskus saat mopo- ja ajokortin? Ajatko vain öisin? :eek:
     
  15. Takumi-

    Rekisteröitynyt:
    07.12.2015
    Viestejä:
    2 668
    Premi-vaunut ovat lähtökohtaisesti(tier 8:ssa) heikompia laitteita kuin monet täysin päivitettyt normi vaunut tierissään. Joko pene, dpm, armori, liikuvuus tai alakoro on vahva kompromissi, mikä osaltaa on myös hyvä. P2W saadaan hyvin kierrettyä tällä. Crediittiähän noilla kaikilla tekee osaavissa käsissä todella helposti, mutta itse en ainakaan premitankeilla pelaamisesta pahemmin nauti.
     
  16. baa

    Rekisteröitynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    1 303
    Kiitti vinkistä! Sieltähän ne tosiaan asetuksista löytyivätkin.
     
  17. Stige

    Rekisteröitynyt:
    06.11.2007
    Viestejä:
    1 882
    Onhan tässä autolla ajeltu jo 8 vuotta, ja paljon. Ja harrastettukin noita enemmän ja vähemmän.

    Type 59 ja FCM on ihan hauskoja tankkeja pelata kummatkin. Siihenpä se sit jäikin oikeestaan, eikä FCM kanna pelejä läheskään niin hyvin kun Type 59.
    Muita pref mm tankkeja jaksaa sen pari peliä max pelata kerrallaan. Type 59 voi pelata vaikka viikon putkeen.
     
  18. Berserkrr

    Rekisteröitynyt:
    27.12.2012
    Viestejä:
    59
    3200 matsia Typellä niin alkaa sekin jo vähän kyllästyttää, mutta paras vaunu credujen tekoon. Omasta mielestä CDC on mukavampi ajella kuin FCM.
     
  19. oho

    Rekisteröitynyt:
    20.11.2000
    Viestejä:
    275

    Lähinnä sarkasmia yritin tavoitella. :)
     
  20. ramram

    Rekisteröitynyt:
    13.08.2002
    Viestejä:
    2 370
    Kuukauden taukoa tässä jo pidellyt ja hermojani lepuuttanut; kerrankin pääsee ajoissa nukkumaan pe- ja la-iltaisin. Mutta kun pelasin niin pelasin ainoastaan klo 22-06 välisenä aikana ja kyllähän se loppua kohti muuttui tukalammaksi tuo T6-vaunulla pelleily. Tosin voinee johtua myös nautituista virvokkeista. Maaliskuun viimeiset pari viikonloppua oli kyllä täydellistä murhaa, perseraiskauksia, ylikävelyitä ja viiden minsan matseja. Ja ennen kuin aletaan syyttelemään ja dissaamaan omaa pelityyliä ja -taitoa niin en usko että panokseni viidentoista hengen teamissa olisi niin merkittävä että tällä olisi vaikutusta ottelun lopputulokseen.

    En ole kokeillut pelata muina aikoina joten en osaa sanoa onko meno leppoisampaa arkialkuiltoina tai viikonloppuisin iltapäivisin.
     
  21. samzala

    Rekisteröitynyt:
    08.12.2013
    Viestejä:
    13
    Vaihtelee. "Weekend warrior" on yleinen stereotypia viikonloppuisin pelaavista jotka ajaa lyhintä reittiä vihollista kohti mahdollisimman nopeasti ja vaihtavat seuraavaan tankkiin kun kuolevat, kunnes kaikki ekat voitot on saatu. Ihan samaa kuraa se oikeasti on päivästä toiseen, vaihtelevuutta tulee yleisen pelitason laadussa pitkällä aikavälillä mutta ei ne tankkien spammaajat sieltä mihinkään häviä. Ainut poikkeus on kun pelaajamäärät romahtaa yön pikkutunteina ja aivan aamupäivästä jolloin on järjetöntä pelata.

    Yleistäen, tappio- ja voittoputkia tulee niin viikonpäivisin ja viikonloppuisin, samaten hyviä tiimejä ja niitä 4 minuutin tappioita. Itsellä meni maanantaina ihan päin helvettiä pelit, viikonloppuna sujui hyvin. Joskus menee toisinpäin, joskus kusee viikon putkeen ja toisinaan tuntuu ettei voi hävitä.
     
  22. ramram

    Rekisteröitynyt:
    13.08.2002
    Viestejä:
    2 370
    No ite olen siis weekend warrior eli pelaan vain ja ainoastaan pe-la -iltaisin yht. n. 50 peliä. Tosin pelaan vain 2-4:llä tankilla (mun ainoat T6-tankit) ja pääasiassa viimeaikoina saksalaisella ja venäläisellä mediumilla jotka viimeisinä olen hankkinut. En myöskään ryntäile vaan yritän enemmänkin olla vähän taaempana snipuilemassa ettei heti kuolo korjaa.

    Tuon olen kyllä huomannut että kun pelaajamäärät putoaa klo 03-05 kummallakin servulla sinne 20k-luokkaan (klo 22-24 +80k) niin meno rupeaa olemaan todella vaikeaa ja yleensä siinä vaiheessa ryystän loput lasista ja painun pehkuihin.

    Mistähän tuo johtuu eli ketkä pelaajat tuonne jäävät? Hyvät vai huonot? Itse luulisin että ne paremmat koska selkeästi (ainakin vastustajat) tietävät mitä tekevät kun vyöryvät silmille.

    Ja noista voitto-/tappioputkista olen aina marmattanut, kumpikaan ei ole hyvä vaan kun jotenkin saisi sellaista tasaista peliä aikaiseksi mutta tuntuu olevan WG:lle ylivoimaista. Se miksi armoton voittoputki ja lyhyt taistelu ei ole mulle hyvä johtuu siitä, etten ikinä oikein kerkiä mukaan kun pitää mennä varovasti varmistellen ja sitten ottaa päähän kun huomaa että täähän oli helppo peli enkä kuitenkaan saanut mitään aikaan.
     
  23. CognaC

    Rekisteröitynyt:
    09.03.2000
    Viestejä:
    2 741
    Tasainen peli olisi fiksattu eikä enään randomia. Käytännössä tuollainen tasaisuuteen pyrkiminen menee väistämättä siihen että systeemi rankaisee hyviä pelaajia ja palkitsee huonoja. Kuvittelisin että kaikenlainen bottaus ja afkaus räjähtäisi käsiin systeemin pyrkiessä tarjoamaan näillekkin säännöllisiä voittoja.
     
  24. TurboJ

    Rekisteröitynyt:
    28.11.2012
    Viestejä:
    247
    Mutta nehän ovat räjähtäneet käsiin jo kauan sitten. 2-3 bottia basessa paikallaan koko matsin useammassa pelissä yhden illan aikana vaikutta kyllä voittoprosenttiin ihan väkisinkin.

    Edellisiin keskusteluihin jatkoa; jos katsotaan erittäin huonojen pelaajien voittoprosentteja, havaitaan mielenkiintoisia asioita. Olen keskustellut pelissä henkilön kanssa, jolla ~8k pelatun matsin jälkeen oli total WN8 alle 50. Siis todellinen ihminen, joka hyvin harvassa pelissä pystyy tekemään yhtään vahinkoa vihollisiin. Total voittoprosentti hänellä oli 45%. Jos etsimällä etsii, löytää silloin tällöin jonkun pelaajan, jonka voittoprosentti on jopa alle 45%. Mutta se on äärimmäisen harvinaista, ja kun sellainen löytyy, usein on syytä epäillä ns. trollitiliä, eli että ko. pelaaja yrittää aktiivisesti hävitä pelejä tahallaan esim. blokkaamalla, tönimällä ja ampumalla omia. Vaatii huomattavia ponnisteluja pystyä häviämään pelejä yli 55% siis saada voittoprosentti pysymään alle 45.

    Vastaavasti erittäin hyvillä pelaajilla voittoprosentit voivat nousta hyvinkin korkealle. Tietenkin platoon-pelaaminen vaikuttaa, mutta olemassa on pelaajia, joilla on 68-73% soolovoittoprosentti tiereillä 9-10. Siis hyvin pelaamalla pystyy vaikuttamaan voittoprosenttiin huomattavan paljon. Tutkimalla pelaajien voittoprosentteja ja vertaamalla niitä DPG-arvoihin (esim. WN8 avulla) pitäisi aika hyvin näkyä miten systeemi toimii.

    XVM on siitä hyödyllinen, että näkee miten joukkueet todellisuudessa rakentuvat. Kun tuossa aiemmin jo puhuin kasitierin premivaunujen tappioputkista, niin lukijat eivät ihan huomanneet mitä oikeastaan sanoin. Tiedossa on, että vaunut eivät ole aivan yhtä tehokkaita kuin normaalit vastaavat kasitierin vaunut. Mutta n. 2000 pelatun kasi-premium-pelin jälkeen joudun toteamaan, että itselläni on ollut selvästi huonommat joukkueet keskimäärin premeillä kuin normitankeilla. Vaunun heikkous ja joukkueiden heikkous yhdessä ovat vaikuttaneet, että DPG on ollut premeillä n. 5-10% huonompi kuin normivaunuilla. Tuo ero EI selitä 7-10 prosenttiyksikön eroa voittoprosentissa. Jos teen keskimäärin 1600-1700 damagea per peli premivaunulla (medium tankit), niin voittoprosentti on 50. Jos teen 1700-1800 damagea per peli normimedikoilla, voittoprosentti on 59. Seuraavaksi yleensä tarjotaan selitystä, että kämppään premivaunuilla liikaa ja teen damagea vain lopussa. Näin ei ole. Kaikkea mahdollista strategiaa olen soveltanut, mutta vaikka päällä seisoisin, en saa tomaattilaumoja pysymään poissa omasta joukkueesta muuten kuin olemalla pelaamatta premivaunuja.

    Yleensä pelityylini on ehkä turhan aggressiivinen, mutta parempi se kuin kämppääminen. Ja aina joskus saan tomaatit houkuteltua liikkeelle puskemalla itse ensimmäisenä. Jos vihu saa siten jotain muutakin ammuttavaa kuin minut, kantamisesta tulee heti 4x helpompaa. Mutta silloin kun pelaan esim. CDC:llä ja omassa joukkueessa on 14 pelaajaa joiden WN8 alle 600, niin ei siinä auta vaikka vihut ovatkin vain keltaisia. Kyllä ne kahdeksan keltaista yhdessä minut pieksevät melkein joka kerta. Ja hämmästyttävää se on, että joka kerta kun siirtyy normitankkiin premin sijaan, niin johan alkaa voittoja ropista, vaikka putoaisi itse pelaamaan esim. 15% heikommalla DPG:llä kuin yleensä.

    Yksi mahdollinen vaikuttava tekijä voi olla myös se, että en pelaa platoonia + joukkuetoverien joukossa voi olla ns. itkuvauvoja, jotka eivät halua auttaa joukkuekaveria mikäli tämä ajaa premivaunulla. Tilannetta pahentaa vielä jos heillä on xvm asennettuna. Sininen WN8 taululla + premivaunu = hähää, annan sen kuolla koska olen itkuvauva. Pari kertaa on joukkuetoveri kertonut että tällainen logiikka oli kyseessä kun kysyin miksi jätti tappamatta minua raiskaavan vihollisen vaikka helppo tilaisuus oli. Tällainen asenne voi olla, mutta se ei selitä joukkueiden koostumusta alunperin.

    Moni sanoo, että heillä ei tällaista ilmiötä ole. Toivoisin, ettei olisi minullakaan...
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2016
  25. Antti

    Rekisteröitynyt:
    22.07.1999
    Viestejä:
    1 530
    Minulle Type 59 oli sellainen premikka jolla ei normaaleilla tai hyvilläkään suorituksilla saanut voitto prosenttia ylös. Prosentti huiteli jossain 55 mikä taitaa olla keskiarvo, 300 pelin kohdilla. Sitten sain ajatuksen pelata sillä paljon pelejä putkeen. Lopputuloksena vaunukohtainen tais mennä alimmillaan 45%. Pelasin tarkoituksella niin etten lopettanut kuten yleensä jos ei suju. Pakko oli uskoa että tuolla vaunulla en saanut 2-3 matsia enempää pelata päivässä ellei halua tulla perse raiskatuksi.
     
  26. TurboJ

    Rekisteröitynyt:
    28.11.2012
    Viestejä:
    247
    Tavallaan sen WG:n logiikan ymmärtää, että jos premitankilla pelaaminen on tervan juontia MM:n takia kuten minullakin nyt näin 2000 premipelin jälkeen on, tulee helposti houkutus hankkia krediittejä muilla keinoin, esim. ostamalla niitä rahalla. Sellaiseen en kuitenkaan alennu, vaan juon mieluummin tervaa :) Ja saahan sillä 50% WR:lläkin sentään krediittejä, vaikka harmittaa kun notkahtaa total prosentit siinä samalla niin rajusti. Toki voisihan sitä krediittejä tehdä noilla normitankeillakin, mutta sitten pitäisi luopua foodista ja premikudeista aika lailla kokonaan.

    Mutta jännä juttu on se, että esim. kuutostierin premeillä voittamisen suhteen ei ole mitään ongelmaa. Joukkueet näyttävät ihan samalta kuin normaalitankeillakin, ja DPG:t siten ovatkin 100% samat kuin vastaavilla normitankeilla. Ehkä pitää näitä sitten pelata enemmän? Mutta krediittien tekeminen on esim. Rudylla hankalampaa, kun ei sillä niin helposti kasitierejä kanneta, etenkään jos samalla pitäisi saada vielä talous plussalle.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti