Webhallen kokemukset

Viestiketju alueella 'Rauta' , aloittaja werty69, 14.03.2014.

  1. Starfisher

    Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Viestejä:
    316
    Juu, huomasin ettei tuossa ole kollinumeroa. Eli kyllä näyttäs siltä, että ovat vasta ottamassa käsittelyyn. Pitkissä kantimissa on hommat.
     
  2. Aletzr

    Rekisteröitynyt:
    29.08.2014
    Viestejä:
    124
    Itse tilasin sieltä kotelon vuoden alussa. Virheettömässä kunnossa ja tuli seuraavalla viikolla tilauksesta.
     
  3. pstsika

    Rekisteröitynyt:
    08.10.2011
    Viestejä:
    71
    Itse laitoin sunnuntaina tilaukseen tuolta Philipsin 27 tuumaisen näytön. 1kpl niitä oli varastossa ja kun olin tehnyt tilaukseni saldo näytti 0 kpl niinkuin pitikin. Aamulla lähetyksen tila oli jo pakkausvaiheessa "Hämtade/skickade" kohdassa ja nyt parin tunnin päästä tila siirtyi "Mottagna" kohtaan eli lähetys vastaanotettu. Mitäköhän helvettiä ruotsalaiset nyt ovat säätäneet :D Lähetyksen tila siis mennyt eteen ja taaksepäin...

    Laitoin sähköpostia tossa heti ja saa nähdä minkälainen on vastaus.
     
  4. Asdqwerty

    Rekisteröitynyt:
    04.03.2015
    Viestejä:
    167
    Joo itsekin laitoin viime torstaina sähköpostia kun pitäisi palauttaa kannettava. 48h tuntia luvattiin vastausaikaa, saa nähdä montako päivää menee.
     
  5. Starfisher

    Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Viestejä:
    316
    Erikoisesti toimii, että palautukset näkyy oman tilin tiedoissa siinä muodossa, että uus olis lähetetty. Maksutapana "returnerad produKt". joten kai se on mun palautus.

    Muuten en varmaan ees miettis, mutta se asiakaspalvelu laitto viestiä perjantaina, että alkavat vasta tutkimaan vikaa.
     
    Viimeksi muokattu: 07.09.2015
  6. EmCom

    Rekisteröitynyt:
    31.08.2000
    Viestejä:
    228
    Onko kellään kokemusta tuotteen palautuksesta kyiseiseen lafkaan ? On muuten sekavat ohjeet annettu. Mainitaan että vain yrityspaketti käy jos tuote on isokokoinen ? mikä on yrityspaketti ja missä menee tuon isokokoisen paketin raja ? Ei käy kuin posti eivätkä nouda mitään mistään. Maksaisi sellaisen tuuhean 80e palauttaa pikana paketti mikä näyttää olevan toinen vaihtoehdoista.

    *edit* Siellä näyttikin olevan postipaketeille myös osoite.. vielä kun tietäsi, että millä sen sinne lähettäisi. Onko tällä puljulla mitään puhelinnumeroa ? Sähköpostia pistin viime perjantaina ja nyt oli tullut vastaus. Pyysin tuohon selvennystä ja taitaa mennä taas pari päivää :(
     
    Viimeksi muokattu: 08.09.2015
  7. Damne

    Rekisteröitynyt:
    24.04.2014
    Viestejä:
    642
    Siellähän se lukee, että ottavat vain Postin toimittamia paketteja. Lähetät sen siis Postin kautta pakettina heidän ilmoittamansa palautusosoitteeseen.
     
  8. EmCom

    Rekisteröitynyt:
    31.08.2000
    Viestejä:
    228
    Joo lukee lukee, mutta ei viitsisi arvata kumpi tuon nyt pitäisi olla. Ohjeet olivat "kato sieltä sivuilta". On muutenkin niin vajakit sivut nuo suomenkieliset verrattuna ruotsinkielisiin. "Sverige Kirje- ja kirjepakettipalautusten osoite" ei tuo nyt varsinaisesti mikään kirjepaketti ole.
     
  9. Starfisher

    Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Viestejä:
    316
    Jaa nyt tuli tekstiviesti, että siwassa olis pakettia noudettavaksi. Toivottavasti olis uus laite ja rma hyväksytty.
     
  10. Asdqwerty

    Rekisteröitynyt:
    04.03.2015
    Viestejä:
    167
    Millä kielellä asioitte aspan kanssa? Itse laitoin englanniksi ja kolme päivää myöhemmin ei mitään vastausta vieläkään.
     
  11. EmCom

    Rekisteröitynyt:
    31.08.2000
    Viestejä:
    228
    Ihan englanniksi pistin. Viime kerralla aloitin suomella ja tuli vastaukseksi että saisiko englanniksi tai ruotsiksi.
     
  12. Niko_

    Rekisteröitynyt:
    08.02.2011
    Viestejä:
    129
    Mistä tuolta pitäisi seurantakoodi löytyä?
     
  13. Starfisher

    Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Viestejä:
    316
    Juu englanniksi kannattaa asioida, ja antaa vastausaikaa noin 3 arkipäivää. Seurantakoodi löytyy kohdasta kollinumero, mutta ei näemmä ole jokaisessa tilauksessa. Tossa mulle tänään tulleessa emolevytoimituksessa ei esim. ollut tuota koodia lainkaan. Lähetyspäivästä 3-4 arkipäivää ja paketit ovat noudettavissa.

    Ei ole hätäisen miehen tilauspaikka tämä Webhallen.
     
  14. Asdqwerty

    Rekisteröitynyt:
    04.03.2015
    Viestejä:
    167
    Tottahan tämä. Pitäisi kone palauttaa 14 päivän palautusajan turvin, saa nähdä kuinka kauan koko projekti kestää...
     
  15. Niko_

    Rekisteröitynyt:
    08.02.2011
    Viestejä:
    129
    Maanantaina tilasin, silloin myös lähti. Kollinumeroa ei näy missään, joten ilmeisesti turha seurata. Kai ne viestin osaa lähettää, kun on noudettavissa.
     
  16. Starfisher

    Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Viestejä:
    316
    Viimeistään huomenna pitäis tulla noutoviesti.
     
  17. Starfisher

    Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Viestejä:
    316
    Ja webhallenin kanssa asioidessa prosessiin on hyvä varata se 3-4 vkoa.
     
  18. sp1dr-

    Rekisteröitynyt:
    06.05.2010
    Viestejä:
    66
    Tilasin läppärin minkä oikea hinta oli 940 euroa, mutta hinnoiteltu 89e ja nyt hinta muutettu normaalihintaiseksi ja kaikki ovat varastosta loppu. Nyt paketti olisi odottamassa jo matkahuollossa noutoa, ja Klarnan lasku sähköpostissa, missä myös kyseinen 89 euron hinta. Onko tämä on mahdollista? :D Voiko ne periä jälkeenpäin jotain maksuja tuosta?
     
  19. Narpa

    Rekisteröitynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    813
    Eivät voi. Se on sinun hintaan 89€.
     
  20. Damne

    Rekisteröitynyt:
    24.04.2014
    Viestejä:
    642
    Etukäteen voisivat ennen lähettämistä perua kaupan, mut jos paketti sinulla ja hinta sovittu 89e, niin ei voi enää yritys alkaa laskuttamaan lisää.
     
  21. sp1dr-

    Rekisteröitynyt:
    06.05.2010
    Viestejä:
    66
    Mahtavaa :D Tais käydä pieni tuuri!
     
  22. L0nkero

    Rekisteröitynyt:
    08.12.2010
    Viestejä:
    586
    Webhallenilla taitaa olla toisinaan joidenkin tuotteiden hinnat ihan viturallaan, ainakin olen joskus nähnyt suht arvokastakin tavaraa ihan naurettavilla hinnoilla. Täytyy ehkä alkaa kattelemaan tarjontaa vähän aktiivisemmin. :D

    Kävi niin että helmikuussa Webhallenilta ostetuista nappikuulokkeista mykistyi toinen luuri. Täytyy toivoa että takuuasiat hoituisivat vähän helpommin kuin mitä joistakin viesteistä ymmärsin.
     
  23. EmCom

    Rekisteröitynyt:
    31.08.2000
    Viestejä:
    228
    Takuu onnistui minulla hyvin ja silloin ei ollut ongelmia tavaran lähettelyn tai muun kanssa. Nyt kyllä kyrpii tämä järjetön viive asiakaspalvelussa. Pitäisi melkein yrittää soittaa ja kysellä että puhutaanko siellä kieliä :smoke: Tavara on vaan sen verran arvokasta, että en lähde sitä huvikseni lähettelemään.
     
  24. pstsika

    Rekisteröitynyt:
    08.10.2011
    Viestejä:
    71
    Vastasivat asiakaspalvelusta (3pv kesti tosin), että tilaus on nyt lähetetty. Myös tilauksen tila muuttui ja sain kollinumeron. Huomenna pitäs paketti olla kotosalla :)
     
  25. MuroPete

    Rekisteröitynyt:
    31.05.2015
    Viestejä:
    6
    No saiksä sen siihen hintaan? En usko että voi käydä noin hyvä tuuri että saat noin 10% hinnalla alkuperäisestä.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti