Webasto ei käynnisty ajastuksesta, mutta manuaalisesti laitettuna lähtee päälle (Ratkennut)

Viestiketju alueella 'Autot ja muut moottoriajoneuvot' , aloittaja Mauno91, 10.01.2018.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Mauno91

    Rekisteröitynyt:
    09.03.2010
    Viestejä:
    556
    Kiitoksia vielä vastauksista ja selvennyksistä! Omasta autostani joo ei varmaankaan tuota ominaisuutta löydy siispä selviän/pääsen varmasti helpoimmalla, kun vaihdan tuon nykyisen akkuni tuohon agm-akkuun, josta pitäisi riittää latausta webastolle paremmin kuin normiakusta :) Olisiko jollain heittää paikkaa mistä saisi tällä hetkellä parhaan hinta/laatu suhteeltaan olevan agm-akun ja miten iso ah-määrä kannattaisi ottaa?
     
  2. Miixxx

    Rekisteröitynyt:
    09.01.2014
    Viestejä:
    481
    Akun mallin muuttuessa vaatii ohjelmoinnin/uuden akun VAG nron syötön järjestelmään, joka vaatii vagcomia.

    Jos tilalle isketään samanlainen akku, riittää "nollaus" millä tahansa yleistesterillä (poislukien halpiskikkareet), kuten suurimmassa osassa muitakin autoja akusta riippumatta.

    Javmiten tämä liittyy aiheeseen? No ei varmaan mitenkään :D
     
    Viimeksi muokattu: 17.01.2018
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

    Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. DocWeird

    Rekisteröitynyt:
    02.02.2010
    Viestejä:
    5 702
    No ei. Olis voinut olla tuolla länmittämisketjussa kun on VAG-ihmisten akuutti ”ongelma”... :D
     
  5. Mauno91

    Rekisteröitynyt:
    09.03.2010
    Viestejä:
    556
    Ei tarvinnut virtamittaria erikseen ostella, kun youtuben avulla löysin ajotietokoneesta löytyvän "secretmenun" jonka kautta pystyy katsomaan akun jännitteen. Jännite pomppi 11,8-11,9v välillä, kun ajoin pihaan ja se oli saanut latausta. Onko tuo jännitemäärä siiis liian pieni, ettei webaston käyttö onnistu, kun jotkut puhuivat yli 14v jännitteistä, että tarvitsisi olla?

    Linkki videoon, jonka otin jännitteestä: https://photos.app.goo.gl/MBtyclffhepSDlWe2
     
  6. Miixxx

    Rekisteröitynyt:
    09.01.2014
    Viestejä:
    481
    Siis ajossa/heti ajon jälkeen nuo lukemat? Akkukaupoille mars, ei taida monenkaan webaston/eberin aivot sallia ajastuskäynnistystä alle 12V akkujännitteillä... Sitä yli 13V pitäisi sitten tuupata kone käynnissä kun laturi pörrää...
     
  7. Heikki82

    Rekisteröitynyt:
    11.10.2010
    Viestejä:
    26
    Mersu? Latureita noissa on mennyt, ei jaksa lataa enään kunnolla eikä siten välttämättä akun varoitusvalo pala vielä. Myös pikkuakkuja ja sen ohjainlaitteita on mennyt, pikkuakku hoitaa mukavuusjärjestelmiä mm.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti