Virallinen Xbox One ja X -ketju

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Kaotika, 12.02.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Ccrsin

Rekisteröitynyt:
    21.12.2012
    Osaako joku sanoa että mikä ihmeen järki tossa on ku lapsi pelailee xboxia niin yhtäkkiä se pyytää vanhempaa kirjautumaan sisään? Ei siis yritä ostaa mitään tai tehdä mitään outoa.. Todella ärsyttävää tuo ainakin on..

Edit. En tiedä liittyykö tähän jotenkin mutta jostain syystä en pääse kirjautumaan siihen tilille.... No täytyy selvitellä.

Viimeksi muokattu: 21.04.2018
  2. ie1

Rekisteröitynyt:
    01.01.2013
    Millä nopeudella Xboxin storesta tulee muuten pelit koneelle? Pleikalla tulee minulla 100MB-netillä vain 5Mt/s ja PC:llä Steamistä 10Mt/s. Tuleeko Xboxista pelit yhtä nopeasti kuin Steamista?

3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
    Hinta 4 kaupasta 411,90€ - 499,00€ katso kaikki hinnat >
    MaxGaming ei varastossa 411,90€
    Discshop varastossa 475,00€
    Kärkkäinen ei varastossa 499,00€
  4. Persojet

Rekisteröitynyt:
    03.12.2008
    Sen enempää täällä puimatta pleikalla on rajoitus jota on puitu sen ketjussa. Xboxilla on itsellä tullut maksimissaan noin 15MB/s vaikka netti antaisi vielä noin kymmenen enemmän eli voisit odottaa saavasi täyttä kaistaa.

5. tmee

Rekisteröitynyt:
    26.01.2015
    Oisko jollain tietoa seuraavan kyssäriin:
    Eli meinasin jotta ostaisin talouteen toisen boxin, jotta voitaisiin vaimon kanssa pelata pubgia squadina. Eli nykyinen konsoli on asetettu kotikonsoliksi, minulle ainut gold tilaus, ja vaimo tehnyt siihen oman tilin rinnalle, ja molemmat pelailee pubgia omilla tileillään vuorotellen.

Eli jos ostan toisen boxin, lisään siihen molempien tunnukset ja lataan pubgin siihen, niin voidaanko pelata molemmille eri tileillä samaan aikaan netissä?

6. JuppeH

Rekisteröitynyt:
    27.04.2013
    molemmat tarvitsee gold tilin. ja oman näytön

7. PhillyNott

Rekisteröitynyt:
    06.03.2013
    Ei tarvitse, yksi Gold riittää, mutta molemmat tarvitsevat oman Pugbin. Sama peli ei voi olla yhtä aikaa kahdella käytössä.

8. tmee

Rekisteröitynyt:
    26.01.2015
    Juu, toinen näyttö nyt on selvä homma. Mutta voin kuitenkin oman tilin kautta ladata molemmille konsoleille pubgin että sitä ei tarvii toista kertaa ostaa?

Jostain luin että esim halo 5 pystyi pelaamaan samalla goldilla samaan aikaan netissä niin, että toisen koneen asetti kotikoneeksi, ja tällä sitten pelattiin sillä tilillä jolla ei goldia ole, ja toiseen kirjauduttiin sitten taas tilillä jolla on goldi.

9. tmee

Rekisteröitynyt:
    26.01.2015
    tuostakin löytyy itseasiassa tuoretta tietoa googlettamalla, eli esim sot:ia voi yhdellä ostolla pelata kaksi pelaajaa samaan aikaan.

10. cob84

Rekisteröitynyt:
    09.03.2012
    Juurikin noin..ei tarvitse ostaa samaa peliä kahteen kertaan vaan yksikin riittää kunhan se on asennettu kotikonsolille ja toisen voi ladata gold jäsenyyden omaavana toiselle konsolille.

11. PhillyNott

Rekisteröitynyt:
    06.03.2013
    Ok, hyvä niin. En ole hetkeen yrittänyt, mutta ainakaan meillä ei aikanaan toiminut vain toiselle konsolille ostettu peli yhtä aikaa molemmissa konsoleissa. Lataamaan sen kyllä pystyi ja Goldinkin jakaminen onnistui. Asiat kehittyvät siis parempaan suuntaan.

12. cob84

Rekisteröitynyt:
    09.03.2012
    Kyllä se on toiminut alusta asti sillä mulla on kaverin kanssa tehtynä kotiboxi diili että mun kone on sen kotiboxi ja kaverin kone on mun kotiboxi niin ainoastaan toisen tarvitsee ostaa pelit mitä halutaan pelata ja hyvin pystyy samaan aikaan pelaamaan.

13. PhillyNott

Rekisteröitynyt:
    06.03.2013
    Meillä täsmälleen samanlainen järjestely kotona kahden boxin kanssa ja pari kertaa toisen boxin hommattuani yritettiin samaa. Joka kerta katkesi toiselta pelaaminen kun toinen aloitti. Go figure.

14. Zape

Rekisteröitynyt:
    18.07.2000
    Teillä homma on kaatunut siihen, että ootte kirjautuneet sillä Gold profiililla molempiin konsoleihin, silloin käy kuvaamallasi tavalla.

15. PhillyNott

Rekisteröitynyt:
    06.03.2013
    Niin, vastasin siis alunperin kysymykseen täytyykö olla kaksi Goldia, että voi molemmilla konsoleilla pelata netissä. Joten kyllä, yhdellä Goldilla mennään.

Viimeksi muokattu: 08.05.2018
  16. tmee

Rekisteröitynyt:
    26.01.2015
    Onko järkeä enään ostaa og xbox onea kun olisi 80€ tarjolla 3v vanha yksilö? Menisi juuri tuohon yllä kuvattuun käyttöön

17. Hesemonni

Rekisteröitynyt:
    29.03.2003
    OG Onet taitavat olla aika pomminvarmoja yksilöitä suuren kokonsa ja toimivan ilmanvaihdon ja maltillisten lämpöjen seurauksena. Itse voisin ostaa, jos tarve moiselle olisi ja ei ns. ykköskäyttöön menisi.

18. tmee

Rekisteröitynyt:
    26.01.2015
    Toimiiko ässän ohjain normaalisti og boxin kanssa? eli kuulokeet ja mikki toimii suoraan 3,5mm kautta jne.?

19. cob84

Rekisteröitynyt:
    09.03.2012
    Kyllä

20. tmee

Rekisteröitynyt:
    26.01.2015
    noniin, nyt on toinen boxi hommattu, ja hyvin pelitti eilen, Vaimo kirjautu omalla profiilillaan kotikonsolilla ja minä pistin oman goldin toiseen koneeseen. Sen jälkeen kutsuin vaimon seurueeseen ja peliin ja eikun pubgia pelaamaan duona. 7 peliä pelattiiin eikä mitään ongelmia.

Tuota ennen tosin piti muuttaa APN modeemin asetuksista, jotta sain NATin avoimeksi. Ei ole ennen mitenkään vaikuttanut että tuo on ollut tiukka ja tarjonnut kahta NAT tyyppiä, mutta kun dna:lla vaihto on ilmainen ja sen tekee itse helposti modeemin asetuksistaq, niin en nähnyt syytä olla tuota vaihtamatta.

21. Ccrsin

Rekisteröitynyt:
    21.12.2012
    Noniin nyt tietoja kaivataan. Mun pojilla on Xbox one omassa huoneessaan ja siinä on mun käyttäjätunnus ja heille on luotu omat saman perheen alle. Mitäs jos mä nyt ostan Xbox one x:n olohuoneeseen pleikkarin kaveriksi niin onko odotettavissa jotain ongelmia? Eli siis jos kirjaudun myös siihen konsoliin niin samoja pelejä ei varmasti voi olla eri konsoleilla ainakaan?
    Konsolit tulevat olemaan eri verkossa....

22. DivX

Rekisteröitynyt:
    16.02.2003
    Jos jätät poikien huoneessa olevan Onen omaksi kotikonsoliksi, voivat pojat pelata sun digitaalisia pelejäsi vaikka et olisi kirjautunut. Kun ostat X:n olkkariin, niin joudut olemaan kirjautuneena jotta tilisi digipelit toimivat. Tällä tavalla meillä on juuri tehty. Emäntä pelaa makkarissa minun kotikonsolilla (One S) ja minä olkkarissa kirjautuneena X:llä. Ostan co-op pelit omalle tililleni, niin yksi kopio riittää ja voidaan pelata yhdessä. Niin ja yksi goldikin riittää, koska sekin jakautuu kotikonsolilla kaikille.

Tämä nk. "game sharing" kompastuu kyllä sitten, jos netti katkeaa. Eli ilman nettiä ei voi pelata kuin kotikonsolillaan.

Tuossa on artikkeli, jossa vielä lisätietoa: http://www.ubergizmo.com/how-to/gameshare-xbox-one/

23. Ccrsin

Rekisteröitynyt:
    21.12.2012
    Kiitoksia vastauksesta. Kysyisin vielä että vaatiiko tämä saman netin vai voiko olla eri yhteydessä?

24. cob84

Rekisteröitynyt:
    09.03.2012
    Ei vaadi samaa nettiä

25. Ccrsin

Rekisteröitynyt:
    21.12.2012
    Kiitos vastauksesta myös sinne. Pitänee tosissaan nyt harkita että jos ostaisi one xn.

26. cob84

Rekisteröitynyt:
    09.03.2012
    Suosittelen lämpimästi tuota Xbox One X:sää...itsellä ollut julkaisusta asti enkä ole ostosta katunut päivääkään.
    Vaatii vaan kunnon 4K TV:n HDR väritoistolla niin sit on hyvä :)

Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi