Virallinen Playstation 4 -ketju

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Juginabi, 17.02.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Milbona

Rekisteröitynyt:
    19.09.2014
    Hei minkäslainen adapteri minun nyt pitäisi ostaa, kun laitoinpa sitten razer kraken pro kuulokkeet kiinni ohjaimeen ja niiden oma mikki ei toiminut... :/

2. are84

Rekisteröitynyt:
    21.08.2004
    Onko sulla siis erillinen johto kuulokkeisiin ja mikrofoniin? Osta siinätapauksessa tuollainen minkä minäkin äsken tilasin ebaystä. Eli yhdistää ne johdot yhdeksi 3.5mm plugiksi minkä tökkää ps4 ohjaimeen

3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
  4. patteli

Rekisteröitynyt:
    22.10.2004

Muistaakseni pleikkari käyttää tota AHJ:tä joten sellanen adapteri joka muuttaa jackin tollaseks.
    Google kertoo enemmän, jossain oli parempi vertailukuvakin generic jackista, nokian, samsungin jne erilaisista. En ikävä kyllä sitä löytänyt millään.

5. are84

Rekisteröitynyt:
    21.08.2004
    Ai hemmetti, noissahan on tosiaan eroja että missä järjestyksessä mikäkin on.. no toimiikohan tuo tilaamani adapteri nyt sitten ps4:sessa? Kun eihän tuota näe tuolta sivuilta että onko OMTP aiko AHJ :(

6. Karppuuna

Rekisteröitynyt:
    15.07.2012
    Tossa on ilmeisesti 1 x 3.5 mm joten luulis että toimii suoraan.

Iteltä löytyy tollanen Fuj:tech adapteri ja todella hyvin on pelittänyt. Toinen vaihtoehto adapterille on USB-äänikortti.

Viimeksi muokattu: 29.12.2014
  7. Tiikeri9

Rekisteröitynyt:
    25.03.2013
  8. Tpa84

Rekisteröitynyt:
    22.09.2009
    Mitäs tatteja porukka käyttää kapulas? nyt on jo molemmissa kapuloissa tatin kumi halki niin joutuu uudet tilamaa.. alumiiniset? xbox onen? ebayssa näyttää olevan niin laaja valikoima että kokemus vois olla hyväksi

9. Hyrde

Rekisteröitynyt:
    15.02.2001
    Omat kun vaihdoin niin laitoin samanlaiset tatit kuin uudemmissa ds4 ohjaimissa on. Ei ainakaan valittamista kestävyydessä ole ollut. Toki pitäis päästä testaan xbonen tatteja jossain, alumiinisiakin kehuttu mut en kyllä ennen niidekään testausta laittais itelle..eipä taida vaan niitä päästä missään kokeilemaan. Eli turvallisellä tiellä mennään :)

10. H2WoaH

Rekisteröitynyt:
    14.02.2000
    Onko kukaan onnistuneesti tallentanut party chatin kaikkia osapuolia suoraan PS4:lle?

Kaverin kanssa tuota koetettiin ja minun hostaamassa partyssä kyllä saan tallennettu kaverin puheen suoriin PS4 tallenteisiin jos broadcastaan twitchiin mutta minun oma puhe ei niihin videoihinta tallennu vavaikka kaveri mut kuulee kyllä.

Kaverin party asetuksessa enabloitu 'allow party chat to be broadcasted tms.' Jos minä hostaan on tuo asetus party asetus mulla harmaana ja sitä ei pysty muuttamaan. Broadcast asetuksessa kyllä on valittu sama optio.

Twitchiin tallentuu kyllä molempien puhe ok.

Viimeksi muokattu: 30.12.2014
  11. patteli

Rekisteröitynyt:
    22.10.2004
    Tatin päälliset vain uudet niin ei mene takuu ohjaimesta ;)
    Itellä kesti alkuperäset kitkallisina jonku viikon-kaks kunnes alko lipsumaan ihan helvetisti, sit ebaysta euron päälliset ja noilla jauhettu jo satoja tunteja ja tuntuma vain parantunut "alkukarheuden" jäljiltä. 5/5

12. Tpa84

Rekisteröitynyt:
    22.09.2009

Mulla oli tuossa tatin päälliset mut kovissä änäri tilanteissa tuntuu aina irtoavan niin menee hermo :D

13. Karppuuna

Rekisteröitynyt:
    15.07.2012
    Täällä on molemmissa ohjaimissa Kontrolfreekin CQC & Ultra kombo, ei tosin pysy kiinni jos tatti jo haljennut.
    Omasta mielestä noilla Kontrolfreekin tatin pidennyksillä ohjain paranee huomattavasti.
    Tekee vähän saman efektin kuin hiirestä säätäis senssejä pienemmälle, eli liikerata kasvaa ja noista ei kyllä sormet luista.

14. Itse käytän myös Kontrolfreekin CQC:ta oikeassa tatissa ja on kyllä vaikea enää pelata ilman sitä.

15. Taitaa olla PSN taas down ??

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 30.12.2014
  16. poklu

Rekisteröitynyt:
    19.09.2013
    Alumiiniset liian liukkaat. Xbox One tatit helvetin hyvät, kestää koviakin PES- ja Änärimyllyjä eikä halkea tai kulu. Muutenkin One tateissa DS4-tatteja paljon parempi tuntuma ja pito. Ebaystä itse tilasin 10kpl jostain Kiinasta ilman toimituskuluja eikä montaa euroa maksanut.

17. Milbona

Rekisteröitynyt:
    19.09.2014
    Ihan hyvin psn täällä kyllä toiminut siitä lähtien kun serverit tuli ylös

18. Milbona

Rekisteröitynyt:
    19.09.2014
    Hei kiitos juuri tätä etsinkin! :)

19. Kratos

Rekisteröitynyt:
    25.08.2012
    Mulla on kestänyt tatit kyllä ihan mainiosti, ei siis minkäänlaista kulumista havaittavissa. Mutta onhan nuo tatit muuten aivan perseestä, etenkin urheilupeleissä, yms. Nyt on myös alkanut R2-liipaisin jäädä "jumiin" ja meinasinkin jo eilen tehdä tuolle sen joutupen jousitempun, mutta mitä vielä, irrotin pelkästään ruuvit ohjaimesta, niin alkoikin yhtäkkiä taas liipaisin toimimaan normaalisti? :think:

Pitää kaiketi lähitulevaisuudessa hommata ne XDonen tatit ja kestävämmät liipaisimet tuohon, ja kai sen akunkin voisi samalla vaihtaa parempaan.

20. Ghork

Rekisteröitynyt:
    30.11.2012
    Tietääkö kukaan saako noita johtoja millä voi liittää pc-headsetin ps4:een mistään normi kaupasta? (esim. city-market, prisma, biltema...) Ei jaksaisi netistä tilata :D

21. Hyrde

Rekisteröitynyt:
    15.02.2001
    Varoitusta muille. tänään siirtyi itseltä 5€ luottokortilta psn lompakkoon rahaa. mitään ostoja en tehnyt eikä perheessä muukaan. Luulin ensin kun huomasin rahan tilillä, että nyt oli sony korvannut tuosta verkko ongelmistaan vitosen, mutta kun tosiaan oli omalta luottokortilta lähtenyt niin ei se sekään voi olla. Ja sähköpostiin tuli tuosta siirrosta ilmoitus siitä vasta tämän tajusin ettei nyt kaikki ole ok.
    Poistin kortin ja vaihdoin salasanan katsotaan mitä tästä vielä tulee. Onko muille tullut samanlaisia?

22. Itse olen siitä lähtien kun PSN kysymättä uusi kolmen kuukauden Plus jäsenyyteni, siirtynyt käyttämään pelkästään palvelua niin että siirrän rahaa Paypalilla sinne Sonyn Wallettiin. Mitään luottokorttia en kiinnittäisi tunnukselle.

23. Hyrde

Rekisteröitynyt:
    15.02.2001
    Joo, on ollut tässä useamman vuoden kyllä luottokortti linkattuna psn palveluun eikä ongelmia ole ollut. Mitään uusimisia ei ole tullut kun ps+ voimassa ja rahaa oli vain tullut wallettiin eikä mitään sillä ole ostettu. No seuraillaan tilannetta. Ja ehkä tuo paypal tulee käyttöön täälläkin.

24. are84

Rekisteröitynyt:
    21.08.2004
    Itsellenihän kävi viimevuonna sellainen tilanne että luottokortin tiedot oli PSN tunnuksiin tallennettuna ja yhtenä päivänä ihmettelin kun sähköpostissa kiiteltiin playstation verkkopalvelvun ostoksista.

Menin heti tutkimaan asiaa tarkemmin niin olin muka ostanut useita monien kymmenien eurojen ostoksia ja jonkun sadan euron fifa paketinkin. Tästä tietysti heti poliisille ilmoituksen tein ja reklamaation Nordeaan ja selvisi että tämmöisiä hakkerointi tapauksia oli useita ympäri mailman tapahtunut.

Eli hakkerit jotenkin sai tunnukset käyttöönsä ja ostelivat tahallaan niin paljon kuin luottokortin rajat salli. No mitään minun ei toki tarvinut ostaa ja rahatki palautettiin kunhan asiat oli ensin selvitetty.

Silloin Nordeassa neuvottiin että verkkopankkitunnuksilla kun kirjautuu ja näkee omat luottokorttinsa niin sieltä voi klikata halutessaan nettikäytön päälle tai pois. (tuosta minulla ei aiemmin ollut mitään käsitystä että noin voi edes tehdä) Tätä olenkin nykyään aina käyttänyt eli on kokoajan poissa käytöstä mutta esim eilen kun tein ostoksia ebaystä niin ihan hetkeksi pistin päälle ja kun sähköpostiin tuli viesti että maksu hyväksytty niin klikkasin taas nettikäytön pois päältä.

Näin välttyy sitten siltä ettei hakkerit tms ostele mitään itsekseen.. :p

25. Hyrde

Rekisteröitynyt:
    15.02.2001
    muistan kyllä lukeneeni tuota sinun tapausta. Pitää katsoa onko Aktialla tuollaista kortin on/off mahdollisuutta.

26. Kratos

Rekisteröitynyt:
    25.08.2012
    Tätä olen itsekin nyt käyttänyt parin vuoden ajan. Kyllähän tuo välillä vähän ottaa kupoliin, kun esim. Netflixiä katsellessa pamahtaa ruutuun viesti ettei ole maksu mennyt perille ja joutuu siinä sitten kesken kaiken alkaa vääntämään tilausta kuntoon. Suosittelen kyllä muitakin käyttämään kyseistä toimintoa, ei tule sitten niitä enemmän tai vähemmän ikävämpiä menoja turhaan.

Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi