Viinatopicci

Viestiketju alueella 'Ruoka ja juomat' , aloittaja Hyvok, 24.12.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Deck17

Rekisteröitynyt:
    13.01.2008
    No mitäs luulisit smartass? Tarkoituksena on testata juoman makua ja laatua ja aloittaa ihan selvin päin suullinen jokaista aluksi kerrallaan, jotta ne saa selville.

2. mxz-tuhoaja

Rekisteröitynyt:
    27.05.2007
    Ite tuli kesäks ostettua tuolta super alkosta tavaraa noin 400 eurolla ja yllättävän nopeesti varasti tyhjeni. Ei toi virosta haku enään oo niin halpa kun ennen mutta ehkä sen parikymppiä voi säästä jos käy hakemassa vähän tupakkia jne.
    [signature]dressing sharp and acting cool[/signature]

3. phis_ak

Rekisteröitynyt:
    15.01.2008
    Nyt olisi todelli tarve neuvoille. Olen täysin ummikko viinojen ja muiden kanssa. Eräällr tuttavalle pitäisi viedä lahjaksi rommia, koska se on hänen herkkuaan. ELi vaaleasta rommista pitää Bagardi taisi olla nimi?

Millainen pullo tämä on ja onko se ok rommia?

4. Tiktok

Rekisteröitynyt:
    05.09.2007
    Parasta vaaleeta rommii ehkä Havana club anejo blanco. Sitten Tallinnan halppisvodkista ehkä taxia ottasin.

Mustaherukkalikööriä kannattaa myös ostaa. Ihan loistavaa.

5. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Itse tein sekoituksen seuraavanlaisista aineksista : Puolen litran pullo johon yksi pussi hedelmäturkinpippureita ja tasavalta viinaa loppu pullo täyteen. Hyvää tuli, viina ei maistu yhtään joten aika petollista tavaraa. Ensi kerralla ajattelin jättää ne ruskeahkot hedelmäkarkit pois ja korvata ne muilla hedelmäturkinpippureilla niin ei tule niin kaamean väristä.

6. äyräpää

Rekisteröitynyt:
    14.06.2006
    Tämä on hyvä triidi. Viina on miesten juoma eikä ollenkaan homojen ja naisten juoma.

7. KoessiKenguru

Rekisteröitynyt:
    31.05.2008
    Taisi olla siis kuin jenkemiä jois?

Tuo hedelmäturkinpippurisatsi on todella hyvä, itse olen käyttänyt yleensä vain mustia ja punaisia turkinpippureita, punaiset antaa mukavan sivumaun. Tämä kaikki toki Koskenkorvaan, muita suomalaisia on ihan turha juoda.

Fisherman's Friend -sotkut kaikki tietänee, hyväähän se on, ellei sitä olisi tullut joskus juotua hieman liikaa yhdelle illalle... :D

8. Damaskos

Rekisteröitynyt:
    27.03.2009
    Onko kokemuksia nallekarkkivodkasta? Että liotetaan gummikarhuja vodkassa niin ne turpoavat ja sitten syödään ruokahalukkaasti? Olen suuri nallekarkkien ystävä, toimiikohan tämä temppu hyvin vai tuleeko karkeista tahmeaa mössöä?

9. Dunedain82

Rekisteröitynyt:
    06.02.2007
    Parasta on tietenkin Appletini eli "the straight-guy drink". 3/4 Vodkaa ja 1/4 omenaliööriä tai vastaavaa. Valmistetaan kuten martini.

10. pinkkimönjä

Rekisteröitynyt:
    04.10.2008
    Jameson taskulämpimänä kutkuttelee minun kurkkuani. Menee kuin vettä jois. Nopea humaltuminen miinuspuolena.

Onko plantation jamaica rommi hyvää? Trinidadia ostin kerran kokeilumielessä, enkä totta puhuen kauheasti välittänyt turhan terävästä mausta.
    Tavallaan pehmeä tumma rommi haussa. Kun Captain morganiinkin nopeasti kyllästyy... :-P

11. wharrgarbl

Rekisteröitynyt:
    26.08.2008
    Yhden tähden jallu
    /thread

12. Petri6

Rekisteröitynyt:
    04.08.2002
    Jos et ole kokeillut, niin suosittelen Captain Morganin barrel proofia, erittäin pehmeää.

13. stounedi

Rekisteröitynyt:
    09.07.2001
    Ja ethän sitten mene tuonne superalkoon, kun siinä vieressä on Liviko Alkostore, huomattavasti edullisempi liike: Liviko Alcostore

Ainakin ne juomat, mitä itse kannoin viimeks Virosta olivat Alcostoressa paljon edullisempia. Ja se on tosiaan siinä 100m päässä vieressä.

14. Rubbish

Rekisteröitynyt:
    03.06.2003
    Pernodia, maitoa ja sitruunamehua. Näyttää oudolta mutta on ihan hyvää.

15. Mikkos

Rekisteröitynyt:
    01.01.2004
    No hyi! Raakaa Ricardia tai Pernodia mut ei mitää sinne sekaan sotkemaan. Varsinkaan vettä.

16. vipe

Rekisteröitynyt:
    20.07.2000
    Mitäs tommonen Ricardi on?

Muuten kyllä samaa mieltä. Pernod on hyvää raakana, etenkin suoraan pakastimesta otettuna, ja saunassa nautiskeltuna. Siis kaikki kolme yhdessä.

17. Mikkos

Rekisteröitynyt:
    01.01.2004
    Ricard on periaatteessa samaa kamaa, mut pieni vivahde ero. Ricasta pidän enemmän ku Pernööstä. Anisviinoja molemmat.

18. Kubbih

Rekisteröitynyt:
    18.09.2003
    Antakaapa joku linkkiä saksalaiselle viinakaupan sivulle. Joku keskivertohinnasto käy aivan hyvin.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen