Ehkä on kirjattu niin mutta Suomen veroaste on silti OECD-maiden kärkeä ja vuonna 2016 veroaste nousi 44,1% -> 44,4%.
edit: Ja lisäksi valtion menot ovat kasvaneet keskimäärin miljardin vuodessa tässä vuosikymmenen aikana.
Viimeksi muokattu: 11.09.2017
Ehkä palomiehet voisivat ajaa tarvitulle paikalle fillarilla vesikanisterit selässään tai pollari segwaylla. Ampparityypit juoksemalla kantamalla paareja
Tai sitten voisi kieltää kauppoihin tavaran viemisen muuten kuin riksalla. Tietty voisi myös kieltää asumisen muilta kuin kaupunkiviljelijöiltä, jotka ovat valmiita kantamaan tarvitsemansa vähäisen tavaran pään päällä.
Viimeksi muokattu: 11.09.2017
Ylivoimaisesti kalleimpia tiehankkeita on nykyisten väylien kapasiteetin laajentaminen, ja laajentamista perustellaan yleensä ruuhkilla. Ja kun katsoo ketkä ne väylät tukkii, niin yleensä sieltä velka-audista löytyy se keskivartalolihava 40-60v mieshenkilö - ja yksin kun vaimo kulkee töihin julkisilla. Vähemmän siellä on noita poliiseja, palomiehiä tai edes jakeluautoja. Supistamisella tarkoitettanee sitä että noita nyt Audeille varattuja kaistoja otetaan tilatehokkaampien liikkumismuotojen käyttöön, jolloin ne ruuhkatkin vähenee..
Viimeksi muokattu: 11.09.2017
Silti ne audimiehet ja -naiset kustantaa yleisen tieverkon ja paljon paljon muutakin. Jos ei olisi yksityisautoilijoita, ei olisi tieverkkoakaan. Niin yksinkertaista se on.
Harmillista toki, ettei pyöräilijät joudu maksamaan pätkääkään pyöräilystään veroja. En tarkoita, etteivätkö he maksaisi muita veroja. Autoilijat sen sijaan maksavat melko paljon veroja pelkästään autoilusta. Pyöräilijät kyllä nauttivat eduista. Miten olisi kun tuolla olisikin pelkkiä kinttupolkuja niin ääni kellossa muuttuisi.
Kerrotko JuhaH kuinka nykyistä tieverkkoa voitaisiin pitää edes jonkun asteisessa kunnossa ilman autoilijoiden rahastamista. Mistä revittäisiin rahat logistiikkaan, poliisin, palokunnan, sairaankuljetuksen toimintaan? Tiedän satavarmasti ettei sinulla, kuten ei kenellä muullakaan siihen ole vastausta.
Viimeksi muokattu: 12.09.2017
Henkilöautoliikenne aiheuttaa ~10% Suomen kasvihuonepäästöistä, onpa massiivista 
http://www.oil.fi/fi/ymparisto-paastot-ja-ilmastonmuutos/liikenteen-paastot
Viimeksi muokattu: 12.09.2017
Jos maailman väestö jaetaan maantieteellisesti 5 miljoonan kokoisiin palikoihin, niin minkään niistä merkitys kokonaisuudelle ei ole suuri. Tällöin kenenkään ei kannata tehdä mitään. MOT.
Vai pitäisikö edelleenkin tuijottaa sitä oikeasti merkitsevää suuretta eli päästönopeutta henkilöä kohden. Sitä pitää pienentää.
edit: toki kokonaispäästönopeus on vielä ratkaisevampi, mutta niin kauan kun väestöräjähdykselle ei haluta tehdä mitään aktiivisesti (enkä tässä tarvitse lähteä murhalinjalle: myös syntyvyyden vähentämiselle päästään parempaan), maapallon väkimäärä ei ole missään määrin vapaasti säädettävissä.
Viimeksi muokattu: 12.09.2017
Suunnilleen niin kai se on. Olihan se huvittavaa kun Ville Niinistö lenteli vähän väliä HKI-STO-HKI. Ne taitaa olla niitä tyyppejä että tee niin kuin sanon, älä niin kuin teen. Ja sitten pitäisi lopettaa autoilu
Linkola lienee ainoa vihreä jota voi arvostaa.
Viimeksi muokattu: 12.09.2017
Mites tässä nyt näin? http://tieku.fi/luonto/ilmastonmuut...asvanut-ensimmaisen-kerran-sitten-vuoden-2000
Ilmaston lämpeneminen on sulattanut napa-alueen jäätiköitä, mutta nyt tanskalaistutkijoilla on hyviä uutisia.
Tutkijat on tutkijoita.
Kohta varmaan joku katastrofisti kertoo, että tuo on vain luonnollista vaihtelua (niinhän se onkin) mutta yrittää kuitenkin jollain tavalla tuostakin syyttää ihmistä.
Viimeksi muokattu: 13.09.2017