ViewSonic NextVision N3260w

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja PekkaM, 10.09.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Collusion

Rekisteröitynyt:
    26.04.2002
    Oletko Sonic töissä Citymarketilla?

Käväsin tänään Kuopion Citymarketilla, eikä sieltä löytynyt yhtään Panasonicin televisiota. Onko tuo tarjous sitten voimassa vaan tietyillä paikkakunnilla, vai tuleeko jokaiselle Citymarketille jonkunlainen tarjouserä ?

2. Jep, tosin osa-aikaisena.

Panasonicia on tullut jokaiseen taloon. He varmaan laittavat tuotteen esille tänään illalla, jotta se olisi huomenna näytillä. Näin itse yleensä toimin.
    [signature]Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas.[/signature]

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Teukka

Rekisteröitynyt:
    24.10.1999
    32" miraita irtoaa 799?.
    [signature]-JOENSUU-[/signature]

5. pepsodentti-pentti

Rekisteröitynyt:
    23.10.2005
    Gigantissa näytti olevan myös 32" matsui hintaan 599e, mutta laadultaan tuo on kuulema täyttä kuraa.

6. PekkaM

Rekisteröitynyt:
    05.08.2001
    ONOFF:issakin joku 32" DIBOSS 799?
    [signature]Järjenkäytön ja maltillisuuden äänenkannattaja tässä kaaoksessa jo vuodesta 2001[/signature]

7. Collusion

Rekisteröitynyt:
    26.04.2002
    Kävin äsken uudestaan Citymarketissa ja siellähän se Panasonic oli hyllyssä. TV-kuva oli kyllä aikamoista kuraa vrt otsikon laitteeseen, mutta Panasonic ei tainnut olla digipoksissa kiinni (televisio ei siis sisällä digiviritintä). Kuva oli silti paljon parempi kuin alla olleen LG:n 26" tuumasen laitteen. Mustan taso oli minun mielestäni muita paikalla olleita televisioita parempi. Häntiminenkin oli minun silmissäni erittäin minimaalista/olematonta. Lienee siis paras valinta tietokonekäyttöön. Huomenna pitää hakea mokoma kotiin.

EDIT: Lisättäköön vielä, että on muuten hemmetin tyylikäs televisio :)

8. PekkaM

Rekisteröitynyt:
    05.08.2001
    Onkohan noita kaikissa paikoissa myös virta päällä hyllyssä?
    [signature]Järjenkäytön ja maltillisuuden äänenkannattaja tässä kaaoksessa jo vuodesta 2001[/signature]

9. Jos ei ole, pyydä laittamaan.

10. insight

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Näkeekö silmä muka häntimisessä eron alle 16 ms:n laitteissa? Mä en ainakaan näe. Töissä 8 ms ja kotona 16.
    [signature]When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris.[/signature]

11. maucca00

Rekisteröitynyt:
    18.10.2005
    Kyllä näkee. Laitappa vaikka FIFA06 pyörimään, häntii vielä 8ms paneeleilla silmin nähtävästi.

12. pettrova

Rekisteröitynyt:
    09.01.2004
    Kiitos vain Sonicille vinkistä.
    Olin ostamassa ko. laitetta ja vinkkisi ansiosta säästin vielä pari sataa.
    Mulle ominaisuudet ovat ihan riittävät -kiitos Procasterin boxin.
    Kävin aamulla hakeen Viewsonicin Myymannista.
    Malmilla ei tarjous ollut muuten voimassa.

plop plop ;)

13. PekkaM

Rekisteröitynyt:
    05.08.2001
    Kävin itsekin Myyrmannissa aamulla Viewsonicin hakemassa.

14. Myyrmannissa ei ole onneksi sitä ongelmaa, etteikö laitteet olisi kytketty. Olen ne nimittäin itse laittanut siihen toimimaan. :)

Mitä Malmiin tulee, pitäisivät ne olla tarjouksessa. Ehkäpä siellä idemmässä on vielä eri aikavyöhyke tms. :)

15. Mokkis

Rekisteröitynyt:
    26.01.2000
    Jep, ei kyllä näillä nykylcdeillä vielä urheilua katsele mukisematta. 8ms grey to grey eli oikeasti 16ms ei tahdo riittää nopeaan pelaamiseen tai vaikkapa jalkapallon katselemiseen. Itsellä 2ms näyttö tietokoneessa ja se on ensimmäinen littu jossa en ole huomannu vieläkään 2kk käytön jälkeen edes peleissä häntimistä.

Joten kannattaako sellaisesta paneelista maksaa esim 3ke? Itse meinasin kyllä ehkä tuon 1300e 37 LG:n ostaa lähinnä "televisioksi" ja kun en onneksi muuta urheilua katso kuin formulat ja kerran vuoden lätkän mm ni tuskin harmittaa jälkeen päin niin paljoa.

Muuten tuo LG on halvempi kuin tämä kyseinen viewsonicci 37 tuumasena. Ainakin LG voittaa 10-0 ulkoasussa, jos ei muuten löydä tarpeeksi eroa, olenpa lukenut haukkuja viewsonicin mustan tasosta, mutta enpä ole LG:n vastaavia lukenut.
    [signature] A 2800+ - 1GB - ATI FireGL X1 256p - 360GB - A7N8X-Dlx DD5.1 S/PDIF - Nexus Breeze - LG L1970HR
    Acer 5002WLMi Turion64 30 - 1GB - 100G
    Art 28'' 50Hz wide - Sony Str DB-QS 780 - Pioneer DV 470s - Wharfedale Diamond 8.4 - Jamo E 5.Cent - AudioPro Ego515
    [/signature]

16. PekkaM

Rekisteröitynyt:
    05.08.2001
    Häntimisongelma tuntuu olevan kovin katsojasta kiinni. Itselläni ei esim. ole mitään ongelmia ollut pelata Dellin 24" näytöllä, vaikka jotkut sanoo, ettei sovi pelikäyttöön. Kyllä minä häntimisen huomaan, jos valkoista pistettä mustalla taustalla liikutellaan, mutta käytännössä en ole vielä huomiota siihen kiinnittänyt sitten vanhojen läppäreiden passiivinäyttöjen.

17. SiB77

Rekisteröitynyt:
    22.09.1999
    Täällä 19" 25ms monitori joka häntii. Oikein säädettynä silti keikun netti-fps peleissä kärkisijoilla. Kaikkeen tottuu.

Toi monitori muuten häntiin huomattavasti vähemmän kuin Videosevenin 16ms taulutelkkari. Jostain syystä punainen väri ei telkussa pysy kyydissä mukana. Testiohjelmilla testattu molemmat laitteet.
    [signature]`·. o .·´[/signature]

18. Collusion

Rekisteröitynyt:
    26.04.2002
    Onko kukaan ostanut vielä tuota Panasoniccia? Mahtaneekohan siihen saada "pixel perfect" -kuvaa tietokoneelta ?

19. Collusion

Rekisteröitynyt:
    26.04.2002
    Tänään hain omani pois ja heti löytyi vika. Musta näyttää siniseltä. Siis aivan selvästi siniseltä, jopa kirkkaassa valossa. Ei sovi yksiin Av Forum:in käyttäjien kommenttien kanssa syvästä mustasta, saati pitkällä suljinajalla otettuihin valokuviin (kuva näyttää parhaimmillaan todella mustalta).

Valovuotoa ei esiinny, vaan koko paneeli on tasaisen sininen. Kaverin Medionin halpaislitunkin mustantaso on parempi, kuin panasonicin. Muuten kuvassa ei ole kyllä vikaa, itseasiassa kuva on erittäin hyvä tonnin televisioksi. Huomenna käyn vaihtamassa (toivottavasti antavat uuden tilalle suoraan).

20. PekkaM

Rekisteröitynyt:
    05.08.2001
    Itse en mitään kummempaa sinisyyttä havainnut. Tosin olen aika kaukana henkilöstä, jonka tv-arvioihin kannatta luottaa ;)

21. isosubbari

Rekisteröitynyt:
    07.11.2005
    Riippuu paneelista, itellä ei ainakaan sony bravia hänni yhtään..

22. Mokkis

Rekisteröitynyt:
    26.01.2000
    Tiedä onko oikeesti vika, kun luin juuri arvostelussa että viewsonicin mustaa haukuttiin erittäin siniseksi ;)

Eli eli, voi olla että saamassasi yksilössä tuo mustan näkyminen sinisenä on ehkä liian voimakasta, mutta lähes joka yksilössä se jossain määrin korostuu. En ainakaan tuota telkkua ostais, ennemmin tuon LG:n.

[signature] A 2800+ - 1GB - ATI FireGL X1 256p - 360GB - A7N8X-Dlx DD5.1 S/PDIF - Nexus Breeze - LG L1970HR
    Acer 5002WLMi Turion64 30 - 1GB - 100G
    Art 28'' 50Hz wide - Sony Str DB-QS 780 - Pioneer DV 470s - Wharfedale Diamond 8.4 - Jamo E 5.Cent - AudioPro Ego515
    [/signature]

23. Collusion

Rekisteröitynyt:
    26.04.2002
    Siis, anteeksi sekaannus, ostin Panasonic TX-32LX6F:n. Hintaa oli tällä vehkeellä 999e. AVForumsseilla kehuttiin mustan tasoa, kysäisin sieltä eikä kuulemma ollut normaalia.

Soitin Citymarkettiin ja televisio vaihdetaan uuteen saman tien. Kirjoittelen tänne vielä tänään kunhan olen uuden saanut.

24. PekkaM

Rekisteröitynyt:
    05.08.2001
    Jos joku on tätä käyttänyt tietokoneen kanssa, niin kiinnostaisi tietää, saako siedettävää kuvaa läppäriltä DVD:itä pyörittäessä millään aikaiseksi?

25. Collusion

Rekisteröitynyt:
    26.04.2002
    Teoriassahan tietokoneelta saa parempaa kuvaa kuin useimmilta dvd-soittimilta. Riippuen tietenkin käytettävästä DVD-ohjelmasta ja MPEG2 -purkukodekin asetuksista. Edellyttää tietenkin, että televisioon syötetään sen natiiviresoluutiota.

26. PekkaM

Rekisteröitynyt:
    05.08.2001
    Sepä se. Luulen, ettei IBM:n valmistama duuniläppärini juuri mitään telkkareiden natiiviresoja anna. Noh, pitää kokeilla tuossa jossain välissä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen