Viimeksi muokattu: 09.12.2016
Itseasiassa Sonyn (ainakin primesupport) asiakaspalvelun laatu on ollut omalla kohdallani helvetin hyvää. Omaatko primesupport -kokemuksia vai huvikseenko huutelet nostaen omaa "superhankintaa" jalustalle?
Epsonin asiakaspalvelusta en itse omaa kokemusta, mutta sen laadunvalvonta on ainakin niin umpisurkeaa, että oksat pois mitä on saanut lukea. Konverssi -vammaisia laitteita pilvin pimein joita saa palautella liikkeeseen.
Oma Sony (HW50) kun lähti huoltoon niin päivä lähetyksen jälkeen sain varalaitteen (HW55) tilalle huollon ajaksi. Huollossa huomattiin että ei kannata korjata ja sain tilalle uuden HW55:n. Ompa tosi paskaa asiakaspalvelua.. Jepjep.
Viimeksi muokattu: 20.06.2016
2 Epsonia "vaan" ollut ja molemmissa oli konverssiongelmia, mutta ei liian häiritsevä.. Jokainen voi mennä itse lukemaan käyttäjäkokemuksia esim. avsforumilta näihin laitteisiin liiittyen.
Minulla ei valitettavasti ole "omaa" merkkiä, eli meni vähän piikki ohitse. Laitteita on ollut laidasta laitaan, samoin merkkejä. LCD nyt vaan on ollut kuraisin.. JVC tulee seuraavaksi itselleni ihmeteltäväksi.. Toki Sonyllakin on ongelmansa, mutta ne ilmaantuu usean tunnin käytön jälkeen (yleensä, esim. lampun vilkkuminen) eikä heti tehtaalta lähtiessä.
Jos Epsonin tehtaalta oikeasti lähtee tälläisiä tuotteita loppukäyttäjille niin kyllä on susipaskaa laadunvalvontaa ja täten kyllä kyseenalaistan hieman koko puljun toiminnan tykkien suhteen. Asiakaspalvelu voikin olla itseasiassa hyvää kun suostuvat vaihtamaan noita tehtaalta lähteneitä floppeja... Muutenkaan tykkirintamalla Epsonilla ei ole ollut aikoihin mitään uutta tarjottavaa.
Viimeksi muokattu: 20.06.2016
Tottakai löytyy Sonyltakin viallisia laitteita kuten sanoin aikaisemmassa viestissä. Mutta näissä ne viat yleensä ilmaantuu kun tunteja alkaa lampussa olemaan useampi sata, eikä heti tehtaalta lähtiessä.
Sulta varmaan löytyy myyntitilastot tuon infon tueksi ? ihan mielenkiinnosta voisin vilasta. Forumeilla kuitenkin keskusteluissa on pääasiallisesti JVC ja Sony.
Viimeksi muokattu: 21.06.2016
Onko tuossa kuitenkin täysi takuu/3d lasit jne? Ominaisuuksiinsa nähden kohtuullisen pätevä hinta tuo 1200e...
Tai mitä mä täällä kyselen, pistetää firmalle viestiä...
Piti samalla kysyä, että miten tuon sijoitus jne menee, mutta tuossa ilmeisesti ihan kunnolliset kuvansiirrot, nii antaa jonkin verra vapautta siihen, mihin projektorin voi sijoittaa. Optimi ois, jos vois seinää vastapäätä olevalle kirjahyllylle sijoittaa ja kuvansiirrolla siirtää kuvaa alas, mutta pitää selvittää
Viimeksi muokattu: 25.06.2016