Vanhoja tietokonelehtien skannauksia?

Viestiketju alueella 'Skrolli' , aloittaja strummer, 24.03.2015.

1. hatih

Rekisteröitynyt:
    05.08.2014
    Jos kaikki ei mene voisin käydä hakemassa kaksi kokoelmasta puuttuvaa Pelit-lehden numeroa parin vuoden takaa (mikäli sinulta ne löytyvät). En nyt muista mitkä ne olivat mutta jos tämä sopii niin tarkistan asian. (Puuttuu myös 90-luvun puolesta välistä parin vuoden verran numeroita mutta niin vanhoja lehtiä sinulla ei taida olla.)

2. Boulder

Rekisteröitynyt:
    29.08.2000
    Minulla on tiedossa yksi henkilö, joka varmasti kustantaisi ainakin postituksen jos jotain osuisi hänen kokoelmaansa täydentämään. Laita yv:tä jos haluat hänen yhteystietonsa. Ei noita vanhoja lehtiä pidä laittaa hukkaan :)

3. jarp

Rekisteröitynyt:
    11.09.2009
    Vanha threadi mutta sama asia alkoi kiinnostamaan. Erityisesti kiinnostaisi saada MikroBitistä skannauksia 80-luvulta. Mummolassa lienee aika kattava kasa MikroBittejä, mutta ovat ensinnäkin kaukana ja toisekseen järkyttävän repaleisessa kunnossa. Voisin jopa öööö Talentumille maksaa rahalla jos laitaisivat saatavaksi, mutta ei niitä taida kiinnostaa. Joten onko kukaan skannaillut isommissa määrin näitä?

Oikeastihan minua kiinnostaisi saada vanhat MikroBitin ohjelmalistaukset talteen (skannaus+OCR+emulaattori). Niin monta iltaa porukalla nakuteltiin BASIC-koodia koneeseen, että magneettinauhojen tuhouduttua olisi kuitenkin mukava päästä emulaattorilla muistoja virkistämään.

4. Ad_Astra

Rekisteröitynyt:
    10.11.2002
    Eilen löysin vahingossa MikroBitin Huvi-ja hyötyrompun vm. 2002.

5. inquisitor

Rekisteröitynyt:
    02.07.2010
    Muistan, kun itse tilasin Mikrobittiä, mutta milläköhän Huvi-ja hyötyrompulla oli peli nimeltä Dink Smallwood?

6. iika

Rekisteröitynyt:
    08.02.2010
    Mikrobitti Huvi ja Hyötyromppu 1999 :D Löytyi itseltäkin aikanaan

7. etusukunimi

Rekisteröitynyt:
    21.01.2015
    Äidin luona pitäisi olla tallessa kaikki Mikrobitit ensimmäisestä numerosta (1984?) aina vuoteen 2000 saakka. Lisäksi C ja Pelit lehtiä.
    Pitäisi joskus ne käydä hakemassa mikäli ovat vielä tallella, pistää kansioihin jemmaan kirjahyllyyn :)

8. jarp

Rekisteröitynyt:
    11.09.2009
    etusukunimi: Oletko sattunut käymään katsomassa, että löytyikö noita bittejä mistään?

9. nik81

Rekisteröitynyt:
    25.03.2017
    Löytyskö kellään vuoden 1985 ja 86 mikrobittiä? Pitäisi yhden pelin koodit löytää. Arvostelu oli vuonna 2/86. Eli koodi varmaan edellisenä vuonna kun peli on aloitettu/tehty 84. Eli peli Mr. Seek kyseessä.

10. Boulder

Rekisteröitynyt:
    29.08.2000
    Tarkoitatko siis listausta? Mulla on tuo lehti kokoelmissani.

11. nik81

Rekisteröitynyt:
    25.03.2017
    Juu tarvitsisin koodin siitä, jos sen sais jotenkin skannattuna tai ihan miten vain?

Viimeksi muokattu: 27.03.2017
  12. Boulder

Rekisteröitynyt:
    29.08.2000
    Tuohan on ollut kaupallinen peli eli jos haet naputeltavaa listausta niin sitähän ei ole.

13. nik81

Rekisteröitynyt:
    25.03.2017
    Mistähän lehdestä myös se koodi kirjoitettiin itelle? Kun ei ole mitään muistikuvaa.

14. Boulder

Rekisteröitynyt:
    29.08.2000
    Tuskin ainakaan tuolla nimellä. Kaupallinen julkaisu, joten en usko, että sitä on Mikrobittiin laitettu sellaisenaan. Joku muu samantyylinen peli voi toki löytyä.

15. nik81

Rekisteröitynyt:
    25.03.2017
    Määrä kysyn itse pelin tekijältä muistaako hän oliko se missä ja millä nimellä. TuTein vielä löytyykö jostain jollakin kasetilla tai lerpulla olevaa sorsasta...

16. Chris Toffer

Rekisteröitynyt:
    18.11.2010
    mulla on kolme ekaa vuosikertaa kansioissa eli 1984->

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus