Vanhat MuroBBS säännöt ja keskustelun valvonta (päivitetty 16.9.2016)

Viestiketju alueella 'Palaute & tiedotukset' , aloittaja AIF, 10.10.2016.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Vahva tämä! Kivahan tätä touhua on katsella ja naureskella poppareiden äärellä. :kahvi:

2. Sothis

Rekisteröitynyt:
    29.08.2008
    Hienoa nähdä, että pitkään kaivattu moderoinnin lisääminen on toteutunut ja foorumista on tullut parempi paikka meille kaikille.

:facepalm:

3. Wroomm

Rekisteröitynyt:
    20.10.2013
    Sarkasmi naamapalmu juuh ok. Meitsi o sitä mieltä et foorumi on oikeesti menny ihan asiasuuntaan! Huutelijat o saanu mitä niide pitääki saada.
    Tästä mä kelasin et mahtoko Samsan fudujen syystä tulla kaikki esiin?
    Mietin et miten modet nyt duunaa sileen ku pitääki ja enne fuduja homma oli iha päin peetä. Et oliko tääl jo aiemmin joku "salainen" suunnitelma tehä täst murosta iha skeidaa et jengi ois sitte juossu sinne uudelle ku tääl o meno sitä mitä se on?

Moderointi linja o menny oikeeseen suuntaa, pikkuporvarit ja natofanipojut tais mennä sinne uudele foorumille ja nyt jengi jutustelee iha asiaa, mitä nyt yks koettaa solvata köyhii. Meikä nyt ei oikeestaan tsiikaa ku yk ja joskus pelit osioo. Sellane viel et ykx tyyppi alko mulle jotaki huutelee ja sai siitä bannii, nyt tää o laitellu kaikenlaista uhkailuu emailiin, tää email o sillee hyvin privaatti et sillä mä ainoostaan teen esim tunnuksen vpn kautta nykyään ku voi vääristä mielipiteistä joutuu valtiovallan vainoomaksi. Siis tää kiinnostaa et miten tää daiju sai mun emailin? Ainoostaan modet tai ylläpito voi sen tsekata? Ei meitsii pelota mut epäilen jotain rikkomusta yksityisyyden suojaa kohtaan ei oo muuten mahdollista.

4. Kirjoittaa epäselvä suomi. Ollako jonne?

Itse taas olen vahvasti sitämieltä että se tietynlainen hyvässä mielessä trollaus on kuulunut aina murobbs:n. ja liian asiakeskeinen ja poliittisesti korrekti keskustelu alkaa pitkän päälle olemaan melko tylsää lukea jos asia ei ole ihan omassa kiinnostuspiirissä. Mutta aika näyttää miten käy MuroBBS:n ja sen erään toisen foorumin kanssa jonka nimeä emme saa mainita välillä. Varmasti myös uutisoinnin tasolla on vaikutusta.

5. Aasis

Rekisteröitynyt:
    10.02.2004
    Lähiöst kajahtaa! On ilmeisesti yhteiskunnan vika, että et osaa kirjoittaa. Yhteiskunnan ja porvarien vikaa on varmaan kaikki muukin. On se kumma! Noin lahjakkaan ja terävän oloinen kaveri

:smoke:

6. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    Tämä Wroom on "Soldiers of Odineja" ja sen lisäksi että ulosanti on aina juuri tuollaista jonne-oksennusta salaliittosekoiluineen kaikkineen, on heppu uhonnut väkivallalla muita useammassakin ketjussa, joten väkisinkin huvittaa tällaiset avautumiset.

Nykyisestä moderointilinjasta plussaa, sillä kaikenlainen nihilismi, pingotus, sekoilu ja päteminen helpottaa foorumisiirtymässä kummasti. :D

7. Skinlayer Banned

Rekisteröitynyt:
    13.10.1999
    Moder ointi linja on menny just oekeesee suuntaan sitten vuoren kaks tuhaatta ja kolmatoista.

8. Hesu hopo

Rekisteröitynyt:
    31.12.2011
    Vedätystä yhtä kaikki, mutta jos vertaa vaikka käyttäjään @Skinlayer edellä, niin onhan wroommin pelikirja ihan eri tasolla.

9. Skinlayer Banned

Rekisteröitynyt:
    13.10.1999
    Älä ala hese homo yhtään keulii koska Sellane viel et ykx tyyppi alko mulle jotaki huutelee ja sai siitä bannii

10. hezaurus

Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viikko odoteltu munattoman @Macgellan selitystä banneille.

Nähtävästi nilkkiä hatuttaa kuin pientä oravaa, kun ei mitään järjellistä saa sanottua.

Eiköhän tämä ollut tässä. Laadukkaammat foorumit kutsuvat.

11. Nerdbuster

Rekisteröitynyt:
    18.07.2013
    Autistin vielä hyväksyn mutta että moderaattoria ei saisi sanoa paskantärkeäksi? Hei haloo Orava, tuhoatte oman fooruminne!

12. Schopenhauer

Rekisteröitynyt:
    21.09.2012
    Miten täältä saa tunnukset ja viestit pois? Melkein jo "tacci ja owi" mutta voisi vielä viedä omat näpytellyt kirjaimet mukana, ihan vaan huvin vuoksi.

13. affafe Banned

Rekisteröitynyt:
    12.09.2014
    Tunnuksen saa poistettua ottamalla yhteyttä toimitukseen. Tosin kuuleman mukaan sieltä vain antavat ikibannia, eivät itse asiassa poista tunnusta.

14. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Kuulemma viestit jää, mutta tunnuksen nimeksi muuttuu "Vierailija".

Ei taida poistaa sitä alkuperäistä ongelmaa eli viestin ja ip-osoitteen yhteyttä.

15. affafe Banned

Rekisteröitynyt:
    12.09.2014
    Näin taidettiin aluksi tehdäkin, mutta mitä olen viime aikoina lukenut niin nykyään saa kuulemma vain ikibannit.

16. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    Jos olisin foorumin omistaja, niin en antaisi minäkään viedä postauksia mennessä. Jos ei foorumi nappaa, niin jättää sitten vaan seuraamatta ja vaihtaa paikkaa ilman sen suurempaa draamaa (vaikka täällä meno olisikin kuinka sitä itseään).

17. yannara

Rekisteröitynyt:
    28.04.2003
  18. leripe Banned

Rekisteröitynyt:
    06.07.2012
    Joskus on vain parempi kuunnella käyttäjiä, jotka ovat foorumin materiaalin luoneet, kuin lähteä sotapolulle heitä vastaan.
    Ainakin nyt, kun eu laki on säädetty asiasta ja astuu voimaa n. 1,5v päästä. Toki en tiedä käykö täällä enää ketää tuolloin, kun otava päätti ottaa tälläisen asenteen käyttäjiä kohtaan. Mutta silloin viimeistään foorumilta poistuu iso läjä viestejä.

19. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    Aina on parempi kuunnella käyttäjiä, paitsi jos käyttäjät unohtavat maalaisjärjen ja alkavat sekoilemaan liikaa. Tässä muron tapauksessa vikaa on mielestäni molemmissa osapuolissa.

Vaikka Otavamedia onkin hoitanut tämän ihan päin persettä, niin ei tuollaista "poistakaa tunnukseni ja kaikki viestini tai kerron isille" -ulinaa jaksa kukaan siltikään kuunnella.

20. Schopenhauer

Rekisteröitynyt:
    21.09.2012
    Mikäs helvetti sinun ulinastasi tekee yhtään sen kiinnostavampaa? Kantasi on nyt tullut julki asian suhteen ja poistu takavasemmalle tai laita ignore päälle.

21. blobbo

Rekisteröitynyt:
    13.04.2008
    Ihmettelen suuresti, ettei toimitus ole antanut mitään julkista linjausta, miten tunnuksien poistopyynnöt käsitellään? Alussa tunnuksia poistettiin, mutta nyt ilmeisesti vain bannataan. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että viestit jäävät foorumille ikuisiksi ajoiksi, mutta mahdollisuus viestien "anonymisoitiin" on oltava olemassa, varsinkin nyt kuin mahdollisuus editointiin on käyttäjiltä itseltään poistunut.

22. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    No niin, siellähän taisi lipsahtaa koko ämpärillinen herneitä nenään.

Kirjoitin huonosti, ei minua haittaa vaikka kuinka ruinaatte niiden viestien poistoja. Lähinnä ihmettelen tätä draaman kaarta sivusta ja ymmärrän hyvin jos asialle ei olla tekemässä mitään ainakaan vielä tässä vaiheessa. Yksittäisten viestien poistaminen ketjuista kun saattaa sotkea koko ketjun muun sisällön käyttökelvottomaksi.

23. TheThh Banned

Rekisteröitynyt:
    10.02.2011
    Kannattaa tehdä ainakin Googlelle ja Bingille pyynnöt poistaa hakutulokset.

24. TheThh Banned

Rekisteröitynyt:
    10.02.2011

25. AIF Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    23.07.2003
    Mikäs tää juttu viestien kirjoittamisesta kuvina nyt olikaan? Olen jo unohtanut. :O_o:

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri