Vanhat MuroBBS säännöt ja keskustelun valvonta (päivitetty 16.9.2016)

Viestiketju alueella 'Palaute & tiedotukset' , aloittaja AIF, 10.10.2016.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. AIF Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    23.07.2003
  2. pelitys

Rekisteröitynyt:
    04.02.2005
    Hienosti copy pastattu kun edes aktiivisia moderaattoreita ei ole päivitetty :think:

3. Toivottavasti nyt uudistusten myötä kaivetaan esille paljon uusia moderaattoreita myös.

4. Kinslayer Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    15.05.2003
    Herra altterilla pelleilijälle on jo annettu neuvot että jos haluat keskustella niistä alkuperäisistä banneistasi, tarkista keneltä ne sait ja ota häneen sähköpostilla yhteyttä. Se ei ole niin vaikeeta, vai onko ilmeisesti? Tänne on ihan turha tulla vuodattamaan tällä hetkellä yhtään mitään, sun viestisi lähtee napinpainalluksella kuutamolle. Ja ei, et niitä alkuperäisiä banneja multa, vaan AIF:lta. Tällä helvetin lapsellisella käytöksellä tosin en odottaisi ihmeitä millään tasolla että niitä tunnuksia enää sulle aukaistais.

5. AIF Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    23.07.2003
  6. Sothis

Rekisteröitynyt:
    29.08.2008
    Määrän sijasta voisi keskittyä laatuun. Täällä on ollut jo tarpeeksi monta tunne-elämältään epävakaata tai muuten häiriintynyttä henkilöä modena.

7. Albert Speer Banned

Rekisteröitynyt:
    09.06.2014
    Kenelle te nyt oikein puhutte? :confused:

@pelitys tai Vierailija pelleilee vai mitä?

8. Kinslayer Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    15.05.2003
    Siivosin kyseisen käyttäjän lapselliset altteriavautumiset pois. Alkuperäinen käyttäjä tais olla Bubbabuu. Hän tietää kyllä itse.

9. AIF Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    23.07.2003
    Bannattu Valtteri Ego.

10. Albert Speer Banned

Rekisteröitynyt:
    09.06.2014
    En tajuu. Nyt menee sekavaks.

11. Flegmaattinen Banned

Rekisteröitynyt:
    11.10.2016
    Sori kinslayer, tein taas uuden, mutta toisaalta varmuudella viimeisen altterini. Voisitko kuitenkin ystävällisesti lukea tämän viestini ennen raivokasta banninapin näpyttämistä?

1) Viesteissäni on kerrottu harvinaisen selvästi, että alkuperäinen banni on annettu moderaattori AIF toimesta.
    2) Porttikiellon saaneen käyttäjätilin sähköposti blokataan myös toimituksen sähköpostitilissä, joten sähköposti ei mene perille annettuun osoitteeseen.
    3) Aina kun käyttäjä- tai asiakastilin asioita hoidetaan, on se järkevintä, tai jopa ainoa luvallinen tapa, hoitaa sillä sähköpostiosoitteella, jolla tili on luotu tai jolla sitä sillä hetkellä hallitaan.
    4) Bannatulla käyttäjätilillä ei pääse lähettämään muilla tavoin viestiä käyttäjille tai modeille.
    5) Ota yhteyttä -lomakkeen kautta lähetetyt lukuisat viestit, jotka muuten menevät saletisti sinne samaan [email protected] sähköpostilootaan, eivät tuottaneet tulosta ja sitten muuttui niiden sävykin. Otetaanko tuolla yhteyttä Allahin bordelliin, vai mikä on se taho, joka kuulee niin kovin heikosti?
    6) Ainoa etäisesti ylläpidon reagointia muistuttava yhteydenottoväylä löytyi uudella altterilla hävyttömästi palaute- ja sääntöketjuun kirjoitamalla. Oletin, että kun en kirjoita sillä muuta kuin banneihin liittyvään epäselvyyteen viittaavan viestin (1), että se ei olisi erityisen paha käyttäjärikkomus.

Missä kohtaa käyttäjä (siis minä) on ollut helvetin lapsellinen ja oletettavasti moderaattorit äärimmäisen asiallisia sekä ammattitaitoisia? Asiaton olen ollut, sen myönnän, vaikka on siihen primitiivisyyteen luiskantaneeseen sävyyn ollut toisaalta vähän syytäkin. En kirjoita tätä viestiä härnätäkseni tai satuttaakseni moderaattorien ylpeyttä, vaikka viestini sävy on jo aika hapokas. Tämä nyt vain on ainoa tapa saada viesti sinne perille, saada viestiin reagointi bannin muodossa, tai kuten nyt vuorokauden jälkeen tapahtui, tulla huomioiduksi yhdellä foorumiviestillä, jossa ei toisaalta selvitetty mitään alkuperäisestä asiasta, ja jonka olisi voinut aivan yhtä hyvin omatoimisesti lähettää suoraan käyttäjälle (minulle) SÄHKÖPOSTILLA!

Minäpä kerron nyt kuinka tämän olisi myös voinut hoitaa.

1) Mode katsoo ketä on bannattu ja millaisia viestejä banneihin liittyen on saapunut suoraan tai ota yhteyttä -lomakkeen kautta.
    2) Miettii miten muotoilee puhtaasti fiilispohjalta antamiensa bannien perustelut ja kertoo bannien kaikesta huolimatta pysyvän voimassa sekä kuinka kauan. Esim. näin: "Syystä XXX ja XXX tuli porttikieltoa kun mulla oli vähän huono päivä, ja kestää vaikkapa nyt sen 90 päivää, jonka muuten vedin hatusta!"
    3) Käyttäjä saa selvennyksen asiaansa ja nielee tappionsa

Tämän altterin voi tietysti taas bannata, koventaa kaksinkertaistamalla alkuperäisen äärettömän rangaistuksen (nyt siis jo 16x) ja käskeä kirjoittamaan sähköpostia. En purnaa siitä. Ja kuten kinslayer jo aikaisemmin hyvin sanoi, ei liene pelkoa, että alkuperäisen nimimerkin bannit koskaan poistuisi. Ei siitäkään taida kannattaa purnata. Toivon vain, että olisin ymmärtänyt asiassa jotakin oleellisesti väärin, ja että se ainoa viestiketju, jonka alkuperäisellä nimimerkillä ilmiselvästi trollaamalla pilasin, elpyisi vielä elinkelpoiseksi. Hyvää syksynjatkoa kaikille!

12. Koneksi

Rekisteröitynyt:
    27.02.2004
    Miksi poistat keskusteluita. Hyvä jättää näkyviin jotta muutkin pysyy perässä mitä tapahtuu ja missä. Hokkuspokkus siivoilu ei ole mistään kotoisin, sitä ei ole aikoinaankaan harrastettu pl gore/poke jne.

silloinkin editoitu vain viesti.

13. smee

Rekisteröitynyt:
    14.05.2009
  14. Kinslayer Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    15.05.2003
    Siksi että niissä ei ollut mitään keskustelua vaan pelkkää alttereilla avautumista. Viimeisimmän jätin koska siinä oli sentään asiallisempaa tekstiä. Case closed.

15. pelitys

Rekisteröitynyt:
    04.02.2005
    Mutta ratkesiko purnauksen aiheuttanut ongelma vai onko edelleen mahdotonta ottaa yhteyttä bannin antaneeseen moderaattoriin :confused: Seuraako kukaan [email protected], tuleeko bannatusta osoitteesta saapuva viesti perille vai täytyykö mennä asiattomuuksiin että saa vastauksen?

2) Porttikiellon saaneen käyttäjätilin sähköposti blokataan myös toimituksen sähköpostitilissä, joten sähköposti ei mene perille annettuun osoitteeseen.
    4) Bannatulla käyttäjätilillä ei pääse lähettämään muilla tavoin viestiä käyttäjille tai modeille.
    5) Ota yhteyttä -lomakkeen kautta lähetetyt lukuisat viestit, jotka muuten menevät saletisti sinne samaan [email protected] sähköpostilootaan, eivät tuottaneet tulosta ja sitten muuttui niiden sävykin. Otetaanko tuolla yhteyttä Allahin bordelliin, vai mikä on se taho, joka kuulee niin kovin heikosti?

16. Otor

Rekisteröitynyt:
    17.09.2014
    Kinslayer yrittää olla moderaattori vaikka kyvyt puuttuvat.

17. Otor

Rekisteröitynyt:
    17.09.2014
    Vastaan itse: haista Kinslayer itse.

18. Kinslayer Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    15.05.2003
    Ei pitäisi olla mahdotonta missään tapauksessa. Teknisestä toteutuksesta me modet eivät tosin tiedetä juuta eikä jaata miten kone toimii pellin alla. Esim tämä kohta 2 tässä. Tätä ei ennen ainakaan ole ollut koskaan täällä, ja aina on saanut sähköpostitse kiinni modet yhteispostiosotteen kautta. Nyt tämän IO-media-muutoksen siivittelemänä tällä hetkellä tosin tuo esillä oleva sähköpostiosoite on ylläpidon sanelemana säännöissä. Tähän kiinnitettiin tämän keissin osalta huomiota ja se on korjauksessa jo, ja se tulee muuttumaan ihan lähiaikoina (toivottavasti ihan niin nopeasti kuin Otavan byrokratian rattaista lähtee vain.) Bannattuna pääset näkemään säännöt joista tuo sähköpostioste käy selville. Ota yhteyttä nappi alhaalla menee taas tekniselle puolelle, jonka toimivuudesta vastaa taas ylläpito, ei me modet.

Oliko Otorilla jotakin ongelmaa kenties vaan tulit vaan haistattelemaan?

19. Otor

Rekisteröitynyt:
    17.09.2014
    Tulin vain haistattelemaan ja syystä. Jos sinulla oli ymmärrätämisen kannalta ongelmia niin minä ja monet muut eivät voi sille yhtään mitään.

20. Kinslayer Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    15.05.2003
    Kiitos vain palautteesta. Ensi kerralla tee se kuitenkin asiallisemmassa muodossa kuin haistatteluna asiaketjussa. 3.4.

Viimeksi muokattu: 12.10.2016
  21. Jani Jokeri Banned

Rekisteröitynyt:
    16.05.2016
    Onko lopettaneilla modeilla vielä muron bannivasarat tallella?
    Esimerkiksi jos piilovittuilisin Hyperionille, voiko hän edelleen bannata minut?

22. Juffex

Rekisteröitynyt:
    16.12.2005
    Katselin pikaisesti vanhaa sääntöketjua niin en äkkiseltään nähnyt milloin AIF tai Siroslayer olisi viimeksi ottanut kantaa mihinkään. Nyt kun uudet järjestelyt niin näytetään niin nohevilta. Pientä nuoleskelua havaittavissa, mutta mikäs minä olen tuomisemaan.

Mutta toivottavasti tuo aktiivisuus pysyy päällä eikä lopeteta heti kun kieli on värjäytynyt.

Ei muuta kuin varastettuja näyttöjä jahtaamaan! :psmoke:

23. Kinslayer Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    15.05.2003
    On siitä aikaa kun kantaa on mihinkään otettu, mutta niin on entistenkin modejen osalta. Katkon kuitenkin väitteeltäsi siivet nuoleskelusta heti, sillä kysymys on kuitenkin Murosta tällä hetkellä, ei mistään omasta agendasta. Itse olen kuitenkin sen verran aktiivinen Muron seuraaja että olishan se aivan annelista, jos se suurin palsta mitä itse käyttää, menisi alta kun itse ei paskassa tilanteessa ole tehnyt mitään.

Eikä muuten vieläkään ole löytynyt :psmoke: :eek2: Mut eiköhän se chapteri voida jo lyödä kiinni, vaikka enköhän mä siitä tule kuulemaan aina. Persiilleen meni sekin sillon. Opiksi on otettu.

24. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    Tässä on juuri sitä asennetta mitä ainakin minä haluan kuulla. Virheitä saa tehdä, mutta niistä pitää oppia.

Peittelyllä, hyssyttelyllä, vähättelyllä ja ylimielisellä asenteella ei tule lasta eikä paskaa.

Niin, ja positiivista on huomata, että vanhat vähemmän aktiiviset modet ovat ainakin osittain aktivoituneet.

25. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    Ei ole enää ainakaan Hyperionilla (mode-statuksen näkee tunnuksen alta), mutta ei se silti tarkoita, että kannattaisi alkaa vittuilemaan sen kummemmin suoraan kuin epäsuoraankaan.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri