Uusia ja tulevia autoja markkinoilla

Viestiketju alueella 'Autot ja muut moottoriajoneuvot' , aloittaja Gustavo, 22.01.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. akir0

    Rekisteröitynyt:
    12.02.2000
    Viestejä:
    1 172
    Tai pikemminkin nykyisen autoverotuksen älyttömyydestä. Hybridin veroton hinta on merkittävästi kalliimpi.
     
  2. MayDay84

    Rekisteröitynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    6 819
    Juuri näin, ei liity Porschen hinnoitteluun mitenkään.
     
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

    Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Manne

    Rekisteröitynyt:
    10.09.2000
    Viestejä:
    1 636
    Hivenen offtopicia. Luulisi, että tuontason pulju osaisi tehdä hinnaston oikein, kun S Dieseliin merkattuna V6 koneen tyypiksi V8:n sijasta.
     
  5. datahiiri

    Rekisteröitynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    913
    Juurikin näin :comp:
    Samalla tavalla 918 spyderistä menee vähemmän veroa kuin 911 huippumalleista :comp:
     
  6. JKAVS

    Rekisteröitynyt:
    03.04.2013
    Viestejä:
    1 597
    Toinen ongelma on äärimmäisen hitaat kiihdytykset. 0 - 32 km/h 12 sekuntia ja 0 - 70 km/h 41 sekuntia.
    Useimmat kuitenkin kiihdyttävät niin nopeasti, kuin auto jaksaa. Normaali 32 km/h kiihdytys kaupunkiliikenteessä on ehkä <5 s.

    Kuvaajasta näkee tarkemmin:
    [​IMG]
     
  7. Onneksi Audi luopui siitä napista automaatin valitsimen kyljessä. Sen jälkeen kun bmw:n ja MB:n toteutuksiin tutustuin se näytti vanhalta ja rumalta. Siinä määrin että olis häirinnyt muuten ehkä hienossa autossa ihan liikaa.

    [​IMG]

    vrt


    [​IMG]
     
    Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 05.11.2014
  8. Diaz\

    Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Viestejä:
    17 972
    Vaan on nuo päälleliimatut multimeedia-näytöt edelleen ihan saatanan rumia. Vai meneekö tuo sentään piiloon?
     
  9. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    4 000
    A6:ssa menee piiloon.
     
  10. Daputti

    Rekisteröitynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    2 409
    Harmittaa kyllä katsella tuotakin Audin sisätilakuvaa, on sen verran persoonallinen (vagiksi). Kotisuomessa ei kukaan noin kivaa sisustaa osta, jokaiselle vain mustaa ja harmaata. :smoke:
     
  11. Diaz\

    Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Viestejä:
    17 972
    No osta itse? Ihme kitinää muiden valinnoista.

    Itse ainakin ostaisin just tasan sellaisen sisustan mikä on mielestäni tyylikäs, enkä jotain muiden mielestä kivaa.
     
  12. ________

    Rekisteröitynyt:
    31.08.2011
    Viestejä:
    6 211
    Onko nuo näyttöruudut ärsyttäviä siksi, että näyttävät tableteilta eli halvalta? Musta tuollainen siro ja leijuva näyttöruutu on hieno.
     
  13. Diaz\

    Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Viestejä:
    17 972

    Päälleliimatun näköisiä. Eipä se haittaa jos sen saa jemmaan -- ison osan ajasta sillä ei kuitenkaan tee mitään.
     
  14. MayDay84

    Rekisteröitynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    6 819
    Juu ei mullakaan mitään ole noita isoja ruutuja vastaan. Sellainen olisi vain vaikea toteuttaa järkevään kulmaan ns. kiinteästi kojelautaan.
     
  15. Väike Viikari

    Rekisteröitynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    1 660
    Vähän tuntuu kyllä uskomattomilta nuo saadut tehot ja etenkin väännöt. Dynoissa on aina enemmän vai vähemmän heittoa joten tuntuu kyllä vähän liioitellulta että väännöt nousee kampiakselilta mitattuna 434 newtonmetristä tuonne 580 Nm:iin pyöriltä. Jos siis on tosiaan pelkällä softalla. Vaatii jo aika hyvän kokoista ahdinta ja painetta hyvin, mutta onhan tuo vääntökäyräkin kyllä vähän sen muotoinen että todennäköisesti paineet käy kohtuu yläällä hetkellisesti ja ahtimella voi olla jonkun verran kokoa.
     
  16. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    4 000
    Vakioahdin tuossa toki oli. Sen koosta en sen enempää tiedä.
     
  17. Väike Viikari

    Rekisteröitynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    1 660
    Kävin vähän etsimässä tietoa niin ilmeisesti tuossa EcoBoostissa on GT22-ahdin. Kuvien perusteella oli kyllä fyysisestikin aika kookas ahdin verrattuna nykyisiin nelimukisissa moottoreissa näkyviin turboihin. Kompurakotelon A/R oli jotain 0.68 tms. ja yleisen koon perusteella kai tuolla nyt jonkun verran tehoa saa. Yleensä näillä nykyautoissa näkyvillä K03-kokoisilla pikkupuhaltimilla ei kyllä kuuhun asti mennä nelisylinteristen koneiden kanssa.
     
  18. JKAVS

    Rekisteröitynyt:
    03.04.2013
    Viestejä:
    1 597
    Tuossa Mustangin Ecoboostissahan ahtimella yritetään tehdä paljon tehoa. Näissä pienissä bensaturboissa ahtimen tarkoitus on hieman erilainen.
     
  19. Tuonela

    Rekisteröitynyt:
    29.12.2012
    Viestejä:
    169
    Ja vielä ihan tän vuosituhannen alussakin.... Oman 530iA:n (-02) tehtaan ilmoittamat kulutuslukemat 7,9 (maantie) ja 15,5 (kaupunki) alittaa helposti, maantielukeman melkein litralla ja kaupunkikulutuksen jopa kahdella... :D
     
  20. datahiiri

    Rekisteröitynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    913
    Itse taas tykkään tuosta napillisesta enemmän :kippis:
     
  21. Pekonijuhla

    Rekisteröitynyt:
    08.07.2011
    Viestejä:
    234
    Jep, nykyään keppi tommonen "kuikelo" ns. kukkakeppi. Ennen tommonen viimeistellympi, paremmalla nahalla, leveämpi (käteen sopivampi) vaihtoehto.
     
  22. JKAVS

    Rekisteröitynyt:
    03.04.2013
    Viestejä:
    1 597
    Cadillac esitteli ATS-V:n. 3,6l tuplaturbo V6, 450v ja 600Nm. Eikä ulkonäkökään ole paha.
    [​IMG]
     
  23. Manne

    Rekisteröitynyt:
    10.09.2000
    Viestejä:
    1 636
    Kuvaa nopeasti vilkaisemalla luulin ensiksi Nissan GTR:ksi
     
  24. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    4 000
    Uusi GT350 on nyt virallisesti julkaistu!

    [YTB]yC6tKvEy6t0[/YTB]

    Speksit:

    -5.2L Flat Plane Crankshaft V8 Engine
    -More than 500 HP / Torque Peak above 400 lb-ft
    -MagneRide dampers
    -Brakes: 6 piston brembo calipers front / 4 piston brembo calipers rear
    -19" aluminum wheels - 10.5 front / 11 inch rear
    -Michelin Pilot Super Sport tires w/ GT350 specific sidewall construction, tread and compound
    -Torsional stiffness increased 28% over previous model
    -Cutting edge injection molded carbon fiber composite grille
    -Optional lightweight tower-to-tower brace
    -Unique Sheetmetal
    -Cloth Recaros

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kuulostaa ja näyttää kyllä aika pirun hyvältä! Ja mikä parasta, tehon tuottaa vaparikone eikä mitään ahdinpasketta :kippis:
     
  25. ________

    Rekisteröitynyt:
    31.08.2011
    Viestejä:
    6 211
    Hyvältä näyttää, kunnes katsoo Suomen hintaa! On se niin väärin.
     
  26. Sadness

    Rekisteröitynyt:
    31.10.2013
    Viestejä:
    9 709
    Mikäs muuten oli alkuperäisten GT350 ja 500 ero?
    GT350 on päässyt pienemälle huomiolle kun GT500 ollut se "tunnetumpi" ainakin meillä päin vaikka toki kukaan moista ole omista paitsi yksi kaveri nähnyt jossain autonäyttelyssä europpassa.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti