Undercover Boss - Pomo piilossa

Viestiketju alueella 'TV-sarjat, elokuvat ja musiikki' , aloittaja Tyhmä, 25.05.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Jahve3 Banned

Rekisteröitynyt:
    08.05.2006
    Kiitos kaista näistä vuosista

Viimeksi muokattu: 19.10.2016
  2. konvehteja

Rekisteröitynyt:
    27.12.2012
    Ei minulla ainakaan ole kolmen viimeisimmän yrityksen pomoista mitään käryä minkä näköisiä ovat. Nimen korkeintaan jostain tiedotteesta nähnyt.

3. Henkka77

Rekisteröitynyt:
    10.10.2005
    Ei jumalauta.. :D:D:D

4. Suffeli

Rekisteröitynyt:
    11.12.2000
    "Olet niin paljon raatanut firman hyväksi että tästä saat lahjakortin kahdelle 22-h risteilylle tallinnaan"

5. ttppii

Rekisteröitynyt:
    17.01.2011
    ...ja verottaja lähettää jälkikäteen veromätkyn 60% matka listahinnasta...

6. NaapurinSetä1

Rekisteröitynyt:
    21.10.2007
    Voin vain kuvitella jonku postin toimarin valeasussa, senhän pahoinpitelee niin työntekijät kuin asiakkaatkin :|

7. kurkimies

Rekisteröitynyt:
    29.04.2009
  8. Mikkos

Rekisteröitynyt:
    01.01.2004
    Et kovin sitten jaksanu tätä säiettä lukea. Viimeiset kymmenen viestiä tosta puhuttu.

9. MacZon

Rekisteröitynyt:
    26.12.2003
    Jossain insertissä tämä alainen pääsee pomon kanssa vegasiin. :)

10. Miguel

Rekisteröitynyt:
    28.06.2002
  11. TeknoR

Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    No ei ollut häävi ohjelma.

12. Whig

Rekisteröitynyt:
    13.06.2000
    Jäi hieman näytelty olo tuosta ohjelmasta, kun ensimmäisellä läpivalaisun asiakkaallakin on täsmälleen sama XXL:n kassi, kuin toimitusjohtajallakin...

13. markku69

Rekisteröitynyt:
    19.03.2005
    Tuon näytellyn uima-altaaseen putoamisen tarkoitus jäi hieman hämäräksi.

Ja siitä olen myös eri mieltä, että jokainen suomalainen tietää kuka on firmansa toimitusjohtaja. Olen itse työskennellyt mm. vastaavan kokoisessa kuin ensimmäisessä jaksossa olleessa suomalaisessa valtakunnanlaajuisessa yrityksessä ihan siellä alimmalla haalaritasolla, eikä kyllä ollut harmainta aavistustakaan edes minkä niminen on jossain toisella puolella Suomea norsunluutornissa istuva toimitusjohtaja, hyvä että juuri ja juuri tiesi edes oman paikallisen yksikön ylimmän päällikön nimen, enkä sitäkään varmaan koskaan edes nähnyt.

Lisäksi vähän wtf-fiilis tuli tuosta, että toimitusjohtaja ei tiennyt firmansa tekevän myös lentokoneiden turvatarkastuksia :eek:

14. StiNgeRWeb

Rekisteröitynyt:
    07.09.2001
    Itse olen sitä mieltä että uuden oikean (ei siis mikään apulainen/tuuraaja/kesähessu) työntekijän perehdytys duunipaikkaan on jo lähtökohtaisesti metsässä jos ei edes toimarin kuvaa ja nimeä ole jossain vaiheessa esitelty. Ei siitä mitään tunnin luentoa tarvitse pitää mutta kun käy firman perusasioita työhön perehdytyksessä läpi niin pitäisi nyt edes avainhenkilöt nopeasti käydä läpi että tietää kenelle avautua kun kaikki kusee.

Itse ainakin olen viimeisten neljän duunipaikan kohdalla henkilökohtaisesti tavannut toimarin kun olen hänen kanssaan työsopparin tehnyt. Tietty ehkä on firmoja/aloja joissa on niin syvä hierarkia että toimari on niin monen linkin päässä ylempänä ettei sitä koskaan pääse näkemään tms.

Noiden mainosklippien perusteella tulee ainakin itselleni jo niin näytelty fiilis koko ohjelmasta että tuskin tuossa mitään yllätysmomenttia oikeasti kenellekään tulee. Ainakin tuo maski on jo jotenkin niin tekemällä tehty että itsellä heräisi heti ihmetys jo siitä.

Saa kyllä olla todella isoja firmoja että tuo täällä kotimaassa toimii, ihan suurimmissa firmoissa ei ehkä niin tunneta koko johtoporrasta mutta vähänkin pienemmissä tulee jossain powerpointissa tai vastaavassa naama tutuksi ja kun kamerat + joku ihme sählä tulee palloilemaan työpaikalle niin epäilykset heräävät heti.

15. Coolxz55

Rekisteröitynyt:
    28.08.2015
    Tuohan oli "harjoitus" tiloissa, ei kait sen pitänytkään olla aito tilanne.

16. Whig

Rekisteröitynyt:
    13.06.2000
    Ai? Asiakkaaksi kuitenkin sitä kutsuivat ja asiakkaan naama oli blurrattu piiloon?
    Eikö ohjelman ollut tarkoitus seurata sen pomon kanssa ihan normaalia työskentelyä ja tuossa pisteessä sitten ilmeisesti seurattiin vain harjoitusta mutta ei lainkaan itse työtä (ohjelman perusteella siis)?

17. Coolxz55

Rekisteröitynyt:
    28.08.2015
    Noh, me nähdään asiat eri tavalla. Voin olla myös väärässä mutta tuo kyllä näytti "simulaatio" tilanteelta
    jota ei koiteltu peitellä, siinähän oli pienet sakset piilotettu tarkoituksella. Asiakkaana toimi toinen turvatarkastaja, enkä näe sitä omituisena että naama blurrattu tv:tä varten.

Tai sitten se oli henkilökunnan turvatarkastus jossa rauhallisempaa kuin normaalissa matkustajien tarkastuksessa.

18. Rubbish

Rekisteröitynyt:
    03.06.2003
    Luulisin että kun otetaan uusi tyyppi töihin ja niin häntä ei viedä heti ruuhkaisimpaan aikaan ja paikkaan tarkastamaan.

19. rozor

Rekisteröitynyt:
    26.03.2006
    Ei hele tää on kipee ohjelma :D
    Pikkasenko läpinäkyvää touhua laittaa jotku tekoviikset ja himmee fleda niskaan.
    Sitte tääki menee ton hiton jenkkikaavan mukaan.
    Kuka työntekijä ei muka tiedä tämän ohjelman konseptia?
    Hottikset 2.0 aiheuttaa vähemmän myötähäpeää kuin tämä.

20. Mikkos

Rekisteröitynyt:
    01.01.2004
    Herranjestas mitä paskaa tää Suomiversio :facepalm:

21. Charvel

Rekisteröitynyt:
    25.03.2015
    Samaa olin tulossa sanomaan. Siis aivan kamalaa näyteltyä kuraa. Miks tämmönen on pitänyt mennä edes tekemään. Tsiisös.

22. rozor

Rekisteröitynyt:
    26.03.2006
    Vaikka jenkkiversiokin oli näytelty, niin se oli sentään katottavissa.
    Suomalaisilla käsikirjoittajilla ja D -sarjan näyttelijöillä on vähä vielä treenattavaa.

23. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Hyvää settiä taas. Konepellistä maalit täysin irti niin joo ihan varmasti tulee mieleen koittaa kesäpesusta saada kusetettua uusi maalaus. :D

Edit: no nyt, teollisuusalueen kääntöpaikalla auto ojassa ja ase takapenkillä, selvä. :D

24. arieli

Rekisteröitynyt:
    16.11.2003
    Varmaan monikin työntekijä ei ole koskaan kuullutkaan kyseisestä ohjelmasta. Ei sillä että asialla olisi jotain merkitystä, tuskin ovat pamahtaneet paikalle ilmoittaen kuvaavansa Pomo piilossa -ohjelmaa.

25. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Jep, ei kyllä vaadi nykypäivänä kummoista selitystä että kamerat menee läpi. Kaikki kuvaa kaikkea muutenkin.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen