Tyhmät kysymykset

Viestiketju alueella 'Näytönohjaimet' , aloittaja laurenzo, 16.05.2012.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. laurenzo

Rekisteröitynyt:
    16.05.2012
    Terve oon uus ja ajattelin perustaa tälläsen ketjun. Tänne lyhyitä kysymyksiä ja sellaisia että et viiti sitä kysymystä varten luoda kokonaan uutta ketjua.

Itellä ois sellane pulma että pitäis pöytäkoneeseen saada uus näytönohjain. Oon niitä jo löytäny mutta ne on pcie 2.0x16 väylään ja koneessani on paikka vaan pcie 1.0x16 eli toimiiko toi pcie 2.0x16 näyttis mun koneella

2. tämmöistä ketjua on kyllä kaivannutkin kun foorumin alueet täytyy mitä typerimmistä paskatopikeista jossa porukat toistaa samoja kysymyksiä.

toimii. tosin jos kyseessä vanha emo ja joku tuliterä näyttis ni voi olla ettei toimi.

3. Kaotika -

Rekisteröitynyt:
    02.11.2000
    Kyllä toimii jos emolevy noudattaa PCI Express specsejä, ihan sama vaikka olisi uusinta uutta oleva PCIE 3.0 näyttis.

Tällaisten threadien olemassaolo on ajatuksena hieno, käytännössä ei kuitenkaan toimi kunnolla (ei se yleisnäyttisthreadikaan poista niitä kyselyitä täysin)

4. Rutkula

Rekisteröitynyt:
    03.05.2012
    Riittääkö i5 2500k prossu 6990:lle?

5. Poistunut keskustelija 0054 Banned

Rekisteröitynyt:
    22.10.2005
    laurenzo: Kunhan ei ole VIA:n piirisarja, ainaki 8800GT/GTS korttien kanssa noilla oli aikanaan ongelmia.

Rutkula: Heitä 4GHz tai enemmän kelloa ni riittää viimeistään sillon.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen