TV-kanavat läppäriin, mikä digiviritin?

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja rika, 09.07.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. rika

Rekisteröitynyt:
    09.07.2016
    Kaverin faija tarttee zydeemin tv-ohjelmien katseluun läppärillä. Pitäis olla toimintavarma, hyvälaatuinen kuva. Joitain usb-tikkuvirityksiä oon tässä tsekkaillut, mut käyttäjäkokemuksissa monia haukutaan hitaiksi ja pätkyileviksi. Tässä tapauksessa semmoinen takkuilu ei käy, tai äijä hermostuu heti. TV:tä ei voi ostaa eikä se kämppään edes mahtuis, mutta 17" hyvän näytön omaava läppäri kyllä löytyy. Oisko kellään vinkkiä heittää kehiin? Kaapeliverkko, mutta plussaa, jos ois sen lisäksi myös antenniviritinmahis. Vois olla joku semmoinen ulkoinen mötikkä joo, mutta mikä ois hyvä?

2. Supermiehekäs

Rekisteröitynyt:
    05.01.2016
    https://www.verkkokauppa.com/fi/product/6545/sgnb/
    Löysin kaapista tällaisen kun lätkäpelit olivat keväällä menossa. Toimi pätkimättä kun oli lähellä ikkunaa. Windowsin media centerillä seiskassa pystyi katsomaan kun tuo vain oli kytkettynä. Tuohon voi myös kytkeä antennikaapelin seinästä.

3. Tiihokatti

Rekisteröitynyt:
    21.02.2012
    Kiinasta/ebaysta Astrometa DVB-T2 tikku. löytyy ihan geneerisillä "DVB-T2 USB" hakusanoilla, kunhan vehje on ulkomuodoltaan sama kuin tuossa edellisen linkin artikkelissa.
    Itsellä ollut käytössä kolmisen kuukautta, tukee kaapelia sekä antennia. Antennin testasin vain kerran kun sain paketin kouraan, toimi ihan hyvin.

Ei ainakaan kalliiksi käy kokeilu kun tikku maksaa ~13€. Noihin pitää vain osata asentaa ne ajurit, mukana tulevat cd-levyt voi heittää jorpakkoon. Tuolta uusimmat tikun ajurit.
    Tikun oma katseluohjelma on vähän kömpelö. Itse käytän ilmaista NextPVR ohjelmaa katselussa (Linkitettynä Kodiin), mutta onhan noita muitakin kuten DVBViewer (maksullinen).

4. 9600pro

Rekisteröitynyt:
    02.02.2006
    Hakusessa ois viritin tietokoneeseen suoraan seinästä kaapeli. Ei antenni virityksiä.

5. LM2

Rekisteröitynyt:
    29.11.2010
    Sain juuri kirjoitettua oman postini. Olen käyttänyt Hauppaugen TV tikkua Windows 7:lla ja se toimii Media Centerillä. Hauppaugen omalla ohjelma se on huono.
    Ostin sen Jimms PC storesta mutta sitä saa näkyään mistä vaan.
    https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...CYkRhHY9t9zUTaZmeKtZNYjJNRt2ONxF4zhhjzjN5KTkZ

Edit: Ai niin, olen kokeillut myös muita tikkuja. Käytin ennen Anyseetä ja huomasin, että se mikä toimii minulla ei välttämättä toimi toisilla ja päinvastoin. Eli voit kokeilemaan minkä merkkinen toimii, jos eivät driverit ole parantuneet.

Viimeksi muokattu: 09.07.2019
Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri