Tinder

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja liamm, 25.01.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Se on taas nää "järkevät ihmiset" tulleet etsimään "järkevää naista" jonka kanssa voi elää insinöörimäisessä "järkisuhteessa" :smoke:

Ei matkoja, ei ulkona syömistä, ei shoppailua eikä muita turhuuksia, vain "järkevää" elämää ja itsensä hoikkana ja terveenä pitämistä.

2. Pärre Guudman

Rekisteröitynyt:
    27.01.2014
    Tää on sellaista projisoitua katkeruutta ja vihaa. Kun ei oikein osta tulkita omia tunteita ja sitten silmiin osuu ensimmäisenä iPhone. Tätä kohtaan sitten hyökätään kymmenien villiintyneiden neekereiden voimalla.

3. jjappe

Rekisteröitynyt:
    18.08.2008
    Ei täällä ainakaan ole. Eikä muuten kavereillakaan.

Trendihärpäkkeet, yletön meikkaaminen ja muu porsastelu viittaa turhamaisuuteen ja ylpeyteen jotka on rumia luonteenpiirteitä. Vähän säälittää tuollaiset, eikä kelpaa vakavaan suhteeseen. Toki satunnaispanoksi käy melkein mikä tahansa lehmä.

Ihme että näitä itsestäänselvyyksiä joutuu edes puolustelemaan. Ilmeisesti tuhlailun dissaaminen kolahtaa joihinkin.

4. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Sulla ei ollut työpaikkaa, ei tuoretta työhistoriaa, ei verkostoja tai suhteita ja kaikesta päätellen ei naista eikä panoja. Voisko olla, että sulla ei ole rahaa?

5. Vais

Rekisteröitynyt:
    19.01.2014
    Mitä sä - ja kaverisi - sitten teette parempina ihmisinä rahoillanne? Vai elättekö askeettista poikamieselämää vuorilla jossain kommuunissa? Vai meneekö kaikki hyväntekeväisyyten?

Jos oikeasti kuvittelet, että on olemassa jokin yksi ja ainoa oikea tapa käyttää ansaitsemansa rahat, niin onnea vaan sinulle ja itsestäänselvyyksillesi.

Minä - ja me muut - käytämme rahamme juuri niin kuin haluamme.

6. jjappe

Rekisteröitynyt:
    18.08.2008
    Haha, näköjään kolahti. Senkus porsastelet, evvk. Tuhlarimimmit sopii tuollaisille.

Ja lainatut rahat. Puolet kansasta on korviaan myöten veloissaan, velkaelvistely on nykyään niin muodikasta. Ei kiinnosta kuulua tuohon osaan, edes puolison kautta.

Jos niin kovin kiinnostaa niin itse tuhlailen esim. urheiluun ja matkailuun. Monen mielestä varmasti aivan turhaa perseilyä tuokin.

Viimeksi muokattu: 13.03.2016
  7. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Joo ei se Apple ole kannattava sijoitus. Samalla rahalla saa Android luurin jossa paremmat speksit kamerasta lähtien.

Tinderissä se ärsyttää, kun jotkut muijat niille lähettäessä viestiä unmatchaa sinut. Mitä vittua? Miksi matchas jos aikomustakaan ei jutella.

Ja joo huvittavaa kyllä lukea, että jotkut pelkää neekereiden tai arabien vievän naiset. Kokemuksesta tiedän ja olen nähnyt, että yleensä ne pullukat tai matalaitsetunto-ongelmaiset hengaa niiden kanssa. Iso enemmistö suomimimmeistä ei kauheasti perusta heistä. Pitää kyllä peiliin katsoo jos kuvittelee heidän olevan uhka

8. Vais

Rekisteröitynyt:
    19.01.2014
    Voi herranen aika, että sinä olet tyhmä ihminen. Minulla ei ole velkaa, ostin juuri 10 euron alekoodia käyttäen 36 euroa maksaneen hiustenleikkuukoneen edellisen tilalle, jolla säästän ajamalla hiukseni itse, mulla on tarkka viikottainen ruokabudjetti (ruokaostokseni teen Lidlissä), mulla ei ole autoa, vaan pyöräilen joka paikkaan oli sää mikä tahansa, jne. Olen todennäköisesti tarkempi raha-asioissani kuin sinä. Kun ostan jotain, niin teen ostokseni hinta-laatusuhteen perusteella. iPhone on paras puhelin, jonka rahalla saa (te Android-speksimaakarit voitte tunkea ne lagaavat TouchWizit sanonko minne) ja sen jälleenmyyntihinta pysyy erinomaisena vielä vuosienkin jälkeen, toisin kuin Androideissa. Säästän muualta, jotta voin ostaa itselleni tärkeitä asioita.

Sinä idiootti teet järjettömiä johtopäätöksiä tuntematta ihmisiä ollenkaan, jotta voit ajatella olevasi jotenkin parempi kuin muut. "Ei tuo nainen minulle kelpaisikaan, onhan hän velkaantunut, turhamainen bimbo joka horoilee somessa ja imee meloja minkä kerkeää". Eipähän tarvi ajatella sitä tosiasiaa, että ehkä se oma markkina-arvo onkin lähellä nollaa.

9. jjappe

Rekisteröitynyt:
    18.08.2008
    :D

Katso ihmeessä peiliin.

10. Vais

Rekisteröitynyt:
    19.01.2014
    Nopea vilkaisu sinun viestihistoriaan osoitti, että minun on turha jatkaa tätä jankkausta kanssasi, koska et parempaankaan argumentointiin pysty.

11. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Iphone muka paras puhelin.. Siinä on huonompi kamera kuin Androidien lippulaivoissa, vähemmän tallennustilaa, vähemmän muokattavuutta eli on tyhmyyden puutetta koko kännykän osto, ellet ole bimbo, jolle riittää vaan coolinoloinen kännykkä. Akkukestokin on surullista. No osta IPhone niin olet sitten oikein I-idiootti

12. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Ymmärrän, että kännykkä-, näytönohjain-, käyttis-, konsoli- yms soturien on vaikea löytää naista :smoke:

13. jebou86

Rekisteröitynyt:
    31.01.2015
    Tarviiko toi tinder ohjelma facebook tiliä tai jotai? Riitääkö pelkkä appi?

14. Xzopo

Rekisteröitynyt:
    30.10.2003
    Missä alfojen postaukset? Nämä beetta miehet voisi pitää epäonnistumiset omanatietona kun ei yllätä ketään.

15. Vais

Rekisteröitynyt:
    19.01.2014

16. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Vaisille lyötiin luu kurkkuun. ;)

17. Vais

Rekisteröitynyt:
    19.01.2014
    Kyllä. Joku random tyyppi (joka ei todennäköisesti ole iPhonea ikinä elämässään edes omistanut) internetissä maailman surkeimmalla nimimerkillä löi luun kurkkuun faktapohjaisella viestillään. Pistin juuri luurin myyntiin ja tilasin uuden Samsungin.

Pistän tämän autistisen kinastelun spoilereihin:

Tai sitten uskon esimerkiksi Anandtechin kirjoittamaa perinpohjaista arvostelua puhelimesta ja sen ominaisuuksista enkä jotain Android-hihhulia:

http://www.anandtech.com/show/9686/the-apple-iphone-6s-and-iphone-6s-plus-review/15

Ja joo, uudessa Galaxyssä voi olla paremmat speksit paperilla, mutta käytännössä se ei tarkoita yhtään mitään, mutta tätähän sinä et ymmärrä. Joka syksy uusin iPhone on piessyt muut puhelimet suorituskykyvertailussa, näytön laadussa ja useimmiten myös kuvien laadussa, vaikka puhelimessa olisikin vähemmän niitä sinulle niin tärkeitä megahertsejä tai -pikseleitä. TouchWiz on myös täyttä paskaa, joka alkaa hidastelemaan ajan kanssa, eikä Galaxy S6 ollut poikkeus sääntöön. Miksi Samsung olisi oppinut mitään tänäkään vuonna?

Käyttäjäkokemus, jota ei voida laskea millään numeroilla, on iPhonessa omaa luokkaansa. Tästä syystä minun ei esimerkiksi tarvi muokkailla yhtään mitään, kun kaikki toimii kuten pitääkin suoraan paketista. Ensimmäisellä Android-luurilla jaksoin joskus kikkailla widgeteillä tasan sen ensimmäisen kuukauden ajan, kunnes koko touhu alkoi tympimään. Ehkä sulla on jokin pakottava tarve kikkailla sen homescreeniin kanssa joka viikko.

Ainiin, kerro toki missä Android-puhelimessa on enemmän kuin 128Gb kovalevytilaa? Enkä nyt puhu mistään hitaista microSD-muistilisistä. iPhone 6S Plussan akunkesto on myös erinomainen, koska akkua ei ole imemässä överiresoluutio, jolla ei tee käytännössä mitään ja iOS on paljon paremmin optimoitu käyttis kuin Android.

18. Kiefer

Rekisteröitynyt:
    27.04.2001
    Puhelimien paremmuudesta kannattaa varmaan mennä kiistelemään jonnekin ihan toiseen threadiin, mutta et voi Vais kiistää, etteikö iPhone olisi vähän "rajoittunut" Android-puhelimiin verrattuna, ja toisaalta myös siinä määrin ylihypetetty, että joku voisi sitä hyvällä syyllä pitää vähän hinttinä ja yksinkertaisten ihmisten puhelimena...

Ja tämä ei siis tarkoita, että iPhone olisi huono puhelin. Se nyt ei ollenkaan ole pointti.

19. Vais

Rekisteröitynyt:
    19.01.2014
    Kuten jo aiemmin sanoin, niin terapia tekis sulle varmasti hyvää.

Ellet sitten ole mestarillinen trolli näine läski- ja hinttijuttuinesi, joita saa lukea ihan joka viestissä.

Mutta mitä tulee iPhonen rajoituksiin, niin Fake GPS:ää jäin Androidista kaipaamaan. Nyt pitäisi maksaa, että Tinder Plussassa pääsisi katsomaan muiden alueiden tarjontaa. Muuta ei tule äkkiseltään mieleen. Toisaalta sovellus toimii paljon paremmin iOS-versiona joten aika plusmiinusnolla.

Viimeksi muokattu: 13.03.2016
  20. Jaakob

Rekisteröitynyt:
    08.02.2003
    Tyhmä kysymys: matcheissä näkyy sininen tähti, tarkottaako se että muija pisti minulle superliken? Vai voiko olla että itse superliketin...ei muista:)

21. Riksa10

Rekisteröitynyt:
    04.12.2011
    Onko kellään tullut vastaan samaa ongelmaa kuin itsellä: Sovellus ei löydä kotikaupunkini alueelta kaikkia Tinder käyttäjiä, joita alueella on asettamassani ikähaarukassa. Tiedän että parilla tutulla muijalla on Tinder ja että he ovat asettamani haarukan sisällä ja sovellus ei heitä löydä silti, vaan ilmoittaa "Lähelläsi ei ole uusia käyttäjiä" nämä käyttäjät jotka sovellus löytää olen selannut läpi n. 5 minuutissa ja joukosta puuttuu juurikin esim. em. kaksi naisihmistä. Asukkaita kaupungissa siis noin 100 000 ja sovellus poistettu, asennettu uudestaan, käyttäjätili poistettu ja luotu uudelleen ja fake gps kokeiltu eikä ollut vaikutusta asiaan. Luurina siis Huawei Ascend G6 4G, jossa Android 4.jotakin

22. Mahdollisia syitä on että et esimerkiksi osu heidän hakuhaarukkaansa iän puolesta. Tai he ovat ehtineet jo painaa sinulle punaista. tai sitten he pitävät sitä tauolla eli eivät ole löydettävissä, mutta voivat jatkaa chättäilyä matchien kanssa.

23. Riksa10

Rekisteröitynyt:
    04.12.2011
    Näin Tinderin toimintamekaniikkaan perehtymättömänä täytyy kysyä, että eikö tosiaan itselle näy henkilöitä, jotka osuvat omaan hakuhaarukkaan, jos ei itse osu heidän haarukkaansa?

24. m-

Rekisteröitynyt:
    12.12.2003
    Sen enempää ohjelmistoa tarkemmin tuntematta ei kai siinä järkeä ole, jos kriteerit osuvat toisen käyttäjän asettamiin, muttei taas toisen.

25. Kilometrit ei siihen vaikuta, koska mulle tulee usein tarjolle nainen yli 100km päästä vaikka itsellä haku 50km. Näistä aina tietääkin että tulisi varma mätsi, jos painaisi sydäntä. Mutta ikähaarukka siihen vaikuttaa. Oon sen testannut joskus väliaikaisesti nostamalla yläikärajaa ja silloin läheltä olevan naiset on maininneet että eivät ole mua nähneet koskaan, vaikka ovat olleet kuukausia Tinderissä. Eli mun mielestä nuo haut pitää mätsätä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen