Tinder

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja liamm, 25.01.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Ei ole tinderistä mitään kokemuksia mutta nämä vanhemmat sovellukset tulivat nuorempana tutuksi.
    1 asia mihin kannattaa panostaa erityisen paljon on kuva.
    Tuli aikoinaan naurettua muiden äijien ilmoituksille.
    Pääsääntöisesti löytyi 3 ryhmää joille ei varmasti plaksi käy.

1. Karjalalippis/huppari
    2. Harrastus heebot. Aloituskuvassa joku 2 kilon siika kädessä. Tai selkää kuvattu kun ymym.
    3. Kännikuvat.

Tuolla on naisille valikoimaa niin paljon että kaikki ns tusinakuvat lentää roskiin.

Omakohtainen kokemus. Aloituskuvassa oli tuolloin epäselvä kännykuva naamasta. Noin 30 matchiä 2kuukaudessa.
    Seuraava kuva kaverin ( semiammattilainen) järkkärillä ottama kuva. Eroina se että kuvassa kauluspaita ja hieman haettu kaula/ solisluu linjaa mukaan, näkyy treenitausta. Matchejä pamahti 2kk +700 lisää.

Viimeksi muokattu: 22.09.2018
  2. Zalasha

Rekisteröitynyt:
    10.12.2003
    Omalla kokemuksella jättäisin liian huolitellut kuvat myös pois. Ja jos on ruma naamakuva joukossa ja jotain keskinkertaisia ulkokuvia vs yksi ainot tylsä mutta ok sisäkuva - sain yhdellä tylsällä poseerauskuvalla 10 kertaa enemmän tykkäyksiä. Aika tyhmää, mutta näin se vaan tuntuu menevän. Antaa vähemmän itsestään niin saa enemmän kiinnostusta? Ehkä naiset eivät jaksa vilkaista kun sen yhden kuvan, johtuen suuresta tarjonnasta.

3. Zalasha

Rekisteröitynyt:
    10.12.2003
    Komppaan Teepee1, vartaloa mukaan niin että näkyy ettet ole pelkkää pullamössöä. Vartalonmyötäinen paita toimi minulla ja varmaan muukin kunhan vartalo erottuu edukseen.

4. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Yksi hyvä vinkki on tiukat boxer alushousut joissa iso penis näkyy hyvin.

5. siperiankuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Paremmin toimii kun ottaa bokserit pois, niin tytöt eivät ajattele sen olevan sukka.

6. SSS_16

Rekisteröitynyt:
    09.12.2018
    Mitä oiken vaivaa Tinderiä kun katson profiiliani ja painan kynän kuvaa ja sitten yritän lisätä kuvan, niin se pakottaa valitsemaan kuvan puhelimesta. Miten pääsen selaamaan kuvia Facebookista? Käytän siis tinderiä androidilla. Puhelin on Samsung galaxy J5.

7. JaySon

Rekisteröitynyt:
    01.12.2015
    Nythän kävi tuossa jokunen viikko (?) sitten niin että pistettiin tosiaan kipot jakoon ja Tinderiäkin kokeilin tässä hetken. Ei ole kyllä sen viehätys enää edes entisellä tasollaan - tosin koskaan en ole sovelluksesta pitänyt vaikka mätsejä aeimmin satelikin. Nyt lähinnä sellainen huomio mätseistä että vähän itseäni iäkkäämmät daamit ovat osoittaneet kiinnostusta mitä en pidä niin alkuunkaan pahana asiana! :D Mutta ylipäätään sanoisin että tää sovellus on kyllä mun osalta aika done, en jaksa edes "svaippailla" tyyppejä pelkän lärvikuvan perusteella. Live on live. :)

8. Taski

Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Mulla taas oli kyllä aivan tajuttoman positiivinen kokemus. Erosin tossa syksyllä ja muutaman kerran aiemminkin ollu tinderissä. Nyt ikää jo kolmosella alkavia ja ihan käsittämättömän nättiä 22-26v typyä tarjolla vaikka kuinka paljon. En tiedä tuoko ikä sitten varmuutta vai mikä on, mutta ei tällästä tasoo päässy lähellekään sillon 4-5v sitten.

9. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Mun kohdalla Tinder on täyttänyt ihan täsmälleen samaa tarkoitusta kuin muut nettideittipalvelut jo ammoisina aikoina, ja ihan samanlaista pimua on kohdalle sattunut kuin silloinkin, vaikka itsellä on ikää nyt huomattavasti enemmän.

Tinderissä on kyllä huonoja puolia enemmän kuin vanhoissa systeemeissä. Sen käyttö on miehelle helposti ahdistavaa ja itsetuntoa alentavaa, naiset kohtelee sua lähtökohtaisesti kuin arvotonta ilmaa, paitsi ne muutamat sitten jotka eivät kohtele, mutta aika iso osa on noita ensinmainittuja. Vaatii paljon luonnetta olla ottamatta itseensä kaikesta tästä. Tinder on myös osaltaan lähes tappanut yöelämän pariintumismahdollisuudet. Kyllä mä ainakin kaipaan niitä aikoja, että saattoi mennä parikin kertaa viikossa baariin keskisuuressa kaupungissa ja siellä oli aina tyrkyllä pimua. Joka ilta ei tietenkään käynyt flaksi tai edes joka toinen, mutta silloin tällöin kuitenkin. Nythän yöelämässä on ihan turhaa enää naisten takia käydä. Ei maksa vaivaa, ei ole sen arvoista.

10. Taski

Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Mä oon aina ollu tosi paska baarista raahaan mitään raatoja himaan, mua ei haittaa kyllä ollenkaan. Meen yökerhoon pitään hauskaa ja spedeileen enkä jallittaan teinejä. Tinderi on just siitä syystä ihan paras keksintö kun ei tarvi nähdä sitä yössäkäymisen vaivaa siltä osin.

Viimeksi muokattu: 14.01.2019
  11. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Mä olen sen verran vanha parta, että muistan ajat, jolloin baareista saattoi saada seuraa melko yksinkertaisesti ilman että tarvitsi olla mikään kummoinenkaan pelimies. Siihen aikaan naisetkin oli "pilke silmäkulmassa" liikenteessä ja pariutuminen baareissa oli varsin normaalia.

Ja olihan tuossa puolensa nykyajan menetelmiin verrattuna, koska ei swaippailtu kuvia vaan swaippailtiin ihan eläviä ihmisiä, ja jäi paljon turhaa teerenpelaamista ja ajanhukkaa välistä pois vaan päästiin paljon suoremmin asiaan. Miinuksena tietysti se, että piti sinne baariin raahautua, mutta en mä sitä nyt varsinaisesti miinuksena pidä. Ihan hyvää tekee käydä välillä tuulettumassa. Tai teki. Nykyaikana vaan vituttaa käydä. Koska ei siellä ole enää sellaista kuin ennen.

Sitä paitsi baareissa naisetkin oli yleensä enemmän tai vähemmän päissään, mikä tietysti auttoi paljon asiaa. Nykyäänhän juominenkin on vähentynyt.

12. Taski

Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Tinderissäkin pääsee ainakin lihallisten ilojen kannalta huomattavasti helpommalla säätämisellä kun ei swaippaile rumia ja läskejä. Ja jos on epävarmaa, tai huonot kuvat niin suoraan hylkyyn koska vastassa kuitenkin on joku mätisäkki.

13. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Meinaat, että livenä "swaippaillessa" esimerkiksi baareissa on jotenkin vaarana joutua säätämään läskien kanssa vasten tahtoaan..?

No, muutaman sanan saattaa joutua vaihtamaan jos ne juttusille tulee, mutta ei se nyt maailmaa kaada... ;)

14. Taski

Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Tarkoitin siis että yllätyksiltä tinderissä välttyy kun ei elättele toiveita pelkkien naamakuvien perusteella.

15. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Eihän siihen mitään yllätysmomenttia sisälly, koska pelkät naamakuvat tarkoittaa lähes aina läskiä kroppaa.

16. Samuli_Pamuli

Rekisteröitynyt:
    11.07.2014
    Vittu että vituttaa taas.
    Pari vuotta ollut sinkkuna ja nyt uskaltautunut taas katselemaan mitä löytyisi.
    No tinder on tuntunut aivan paskeelta, ei sieltä mitään vastausta saa vaikka matcheja tulee.

Päätin kokeilla muuta (noita deittaus-sivuja) kun arvelin että jengi tosissaan liikenteessä niin paskanhelevetit.
    Miltei jäätävämpi meininki kuin tinderissä.

Olkoon kyse vaikka millainen 3 lapsen yh-mamma niin mitään viestiä ei kyllä saa takaisin.
    Kaksilla treffeillä olen käynyt ja vähän pistää mieltä matalaksi:

Ensimmäinen tapaus kasvoiltaan todella kaunis neiti mutta vartaloltaan siis todella lihava.
    Ei syttynyt meikäläiseen, treffit meni vähän noh penkin alle. Kyselin parin päivän jälkeen fiiliksiä ja neiti oikeasti vaatisi vähän treenatumpaa miestä (siis suoraan sanottuna vähän komeampaa miestä).
    Aika vaatimukset. Kyllä tiedän että olen hyvänä päivänä ehkä 3/5 mutta kaljamahaa ei löydy ja hampaat pysyy suussa edelleen.

Toiset treffit taas, tätä logiikkaa en käsitä:
    -Paljon viestittelyä puolin ja toisin ennen treffejä, iltaisin viestittelyä jne
    -Treffit menevät todella hyvin ja juttua riittää tuntikaupalla
    -Toiset treffit toistaa kaavaa
    -Nainen valittelee vähän että hänellä kun on kaksi lasta niin se tuntuu olevan miehille se ehdoton ei
    -Vaihdetaan numeroita
    -Tämän jälkeen - nada. Ihan hiljaista.
    -Vähän olen naiselle laittanut viestiä mutta vastaukset luokkaa pari sanaa.
    -Käväisin deittisivulla niin siellähän se roikkuu illat pitkät
    -Ei enää mitään pitkiä viestittelyjä tai puheluita

Taisipa käydä niin että en toisaalta kelpaa mutta muitakaan ei ole ottajia ihan tässä lähellä tai sitten koittaa samalla kalastella jotain toista.
    En tiedä mutta tuntuu vähän kehnolle tämmöinenkin.

Päätin taas kun illalla sain viestipalkaksi 2 sanaa että jos jatkuu viikko - kaksi niin suoraan vaan yhteystiedot pois ja estoille. Ei ole kivaa tällainenkaan vaikka kuinka voisi selittää että on kiire kotona tjsp.

Huoh on tämä sinkkuilu kyllä ihan paskaa nykyään.

Viimeksi muokattu: 27.01.2019
  17. SundeR

Rekisteröitynyt:
    11.09.2003
    Jos nyt suoraan saa sanoa niin vähän vaikuttaisi jonkinlaiselta epätoivolta. Miksi sä tätä "todella lihavaa" siten koetit kuitenkin kalastella?
    Naiset tuntuu haistavan aika hyvin, että toinen saattaa vähän pitää etovana mutta "otetaan nyt sitten kun tuskin muutakaan saa".

18. Zalasha

Rekisteröitynyt:
    10.12.2003
    Kyllä huvitti tämä viesti. Itse ollut kolme vuotta sinkkuna. Se että naista ei löydy kuin illallista ravintolasta ei ole epänormaalia, vaan pitäisi ennemminkin olla normaalia. Ihme käsityksiä ihmisillä nykyisin että pitää heti löytää joku.
    Tuuripeliä se pitkälti on, mutta ei tosiaan kannata ihan ketä tahansa treffata vain että saisi fiiliksen että kelpaa. Juuri vastaavaa kuin tämä naisten huomion keräily, eri muodossa vaan.

Jeppe111_ tykkää tästä.
  19. JaySon

Rekisteröitynyt:
    01.12.2015
    Itse olen nyt hetken sinkkuillut ja latasin jopa Tinderin uudestaan muutaman vuoden tauon jälkeen. Kyllä sieltä mätsejä jonkin verran tulee, lähinnä vähän itseä vanhemmilta mimmeiltä mikä oli ylläri! Tosin mahtuu sekaan ihan tosi nuorikkojakin. Aika mielenkiintoinen kattaus kyllä. :D Mutta kyllä noi tämän hetken fwb:t on pääosin "luonnollista kautta" osuneet kohdalle. Mitään suhdettahan en etsi mutta toki jos mieleinkiintoinen tsirbu osuu kohdalle ni miks ei voisi kokeillakin. Tinderiä jaksan pelata ehkä 20 pyyhkäisyä viikossa ja sit juttelen osumien kanssa jos jaksan..

20. OEM

Rekisteröitynyt:
    12.12.2008
    Outoa latasin tuon tinderin 1kk sitten ja 21matchia oli tasaisesti tullut ja päätin ostaa goldin nähdeksini keitä olivat, mutta lähes jokainen oli 1000-1500km päästä ja profiilissa monella espanjan kieltä. Profiilit selvästi ihan aitoja, perus taviksia. Oli ruotsalainen,keski-eurooppailainen, aasialaista, latinoa, mannea ja yksi musta nainenkin. Mistäköhän edes löytäneet profiilini kun en gps virheeseenkään usko kun tykkäykset tulivat tasaisesti. Muutama suomalainen tykännyt ja nekin kaukaa.

Viimeksi muokattu: 17.02.2019
  21. JaySon

Rekisteröitynyt:
    01.12.2015
    Näköjään 28.1. viimeksi täällä aiheesta hölissyt - eli noin kk sitten. Itselä on siis sama tili käytössä mikä oli vuosia sitten ja jotenkin nyt on tullut varmasti yhtä paljon mätsejä kuin ihan Tinderin kulta-aikana. En siis oikein usko "algoritmi-juttuihin" mitä täällä on spekuloitu, oma Tinder-käyttäytyminen on pysynyt varsin samalla tasolla eli silloin tällöin huiskin hetken ja that's it. Sen mihin oon kiinnittänyt nyt huomiota on se että siitä jotain superlikeja on alkanut tippumaan itsellekin, ja vielä ihan kivoilta kotimaisilta tsirbuloilta. Vielä kun olis aikaa nähdä niitä. tai no aikaa ehkä oliskin mutta viitsimisen kanssa vähän niin ja näin.. :) Kyllä tuota kautta voi seuraa löytää!

22. Jeppe111_

Rekisteröitynyt:
    20.08.2002
    Tämän mielenkiintoisen keskustelun inspiroimana asensin kyseisen sovelluksen ensimmäistä kertaa ja omat ennakkoluulot palvelusta osuivat kyllä oikeaan.:D Ikähaarukassa 20-30 vuotta on naisten tarjonta kyllä heikkoa, kaikki reilut 500 profiilia jotka olen selannut, olivat käytännössä toistensa kopioita. Kaksi erillistä ryhmää erottuu selkeästi:

- Tatuoidut/lävistetyt, yliposeeratut fittneshörhöt, joilla raskaat meikit. Oikeasti, kuka on tällaista hakemassa, ei ole oksennus kaukana.

- Hipsterin näköiset feministinaiset, tekstin mukaan ovat Helsingin yliopistolla töissä tai opiskelemassa. Veikkaan että hakevat vähintään tohtorikoulutuksen suorittanutta miestä, tuskin löytyy.

Yhteistä kummallekin ryhmälle on että kuvien lisäksi ei ole minkäänlaista tekstiä. Naiset hakevat selkeästi huomiota ja tykkäyksiä kuvilleen, en usko että vakavaa parisuhdetta juuri kukaan.:D

Sitten ikähaarukassa 30-35 vuotta tapahtuu muutos. Tutkimusten mukaan naisten arvo parisuhdemarkkinoilla tippuu tuossa iässä, koska yleensä taustalla on avioero tai kaksi ja yhteishuoltajuus. Tämä näkyy ilmoituksissa, lasten määrä ilmoitetaan yleensä melko pitkässä tekstissä. Tatuointien määrä vähenee, mutta ei poistu kokonaan. Ilmoituksissa haetaan "sitä oikeaa".

Tämä sovellus ei ole minua varten, mutta kukin tyylillään. Yöelämässäkin on tullut taas pyörittyä ja kyllä ainakin pääkaupunkiseudulla löytää melko helposti seuraa. Hauskempaa se on ihan oikeasti tutustua toiseen, kun että selailee jotain yliposeerattuja ja muokattuja kuvia, joista ei ikinä oikeat mittasuhteet tule esille.

Kyseessä on mielestäni nuorille suunnattu jonkinasteinen peli, ei niinkään seuranhakupalvelu. En ymmärrä jos joku ottaa kyseisen palvelun vakavasti. Sovelluksen omistaja/perustaja tekee tietysti ison määrän rahaa, se on selvää.:D

23. Jeppe111_

Rekisteröitynyt:
    20.08.2002
    Täysin samanlaisia havaintoja tinderin naisista, eli puhtaasti huomiota haetaan, ei tekstiä. Itse sovellus on täysin rahastusta, algoritmi toimii kuten täällä on arveltu, eli alkuun on tapahtumia ja sitten pitäisi rahaa vastaan buustata. Kilpaileva Badoo sovellus toimii vastaavanlaisesti.

Hieman ihmettelen että näistä asioista ei julkisuudessa keskustella.

24. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Tinderiin pätee ihan sama kuin nettipokeriin tasan kymmenen vuotta aiemmin, eli buumi oli ja meni, helppoa pilluakin oli saatavilla, mutta nyt koko homma on tuskastuttavaa grindausta, peli kovenee ja kalat eli helpot naiset vähenee... ;)

Jos meinaan joku teistä tietää pokerista jotain, niin vertaushan on hyvin osuva.

Nettipokerin ja nettideittailun suhteesta on kirjoitettu jopa kirja, Odotusarvoisesti sinun, mutta vähän toisesta näkökulmasta varmaan ja se on jo vanha juttu, ja sijoittuu enemmänkin siihen aikaan kun pokeribuumikin oli päällä: https://atena.fi/odotusarvoisesti-sinun

25. Jeppe111_

Rekisteröitynyt:
    20.08.2002
    Helppoa seuraa on saatavilla pk-seudulla viikonloppuiltaisin ihan kadulla, hintaa on kuulemma 150 euroa tunti. Menet yksin kävelemään ydinkeskustaan, niin tarjouksia satelee.:D

Minulla ei ole vertailukohtaa sovelluksen aikaisemman historian suhteen, mutta veikkaan että enemmän on naisten puolelta menty huomion hakuun. Pelkkää poseerausta ja kuvien esittelyä. Tulee joku irc-galleria mieleen.:D

Kuriositeettina että jo ensimmäisenä päivänä törmäsin kahden exän profiiliin. Toinen heistä on käynyt kaikki mahdolliset tv-sinkkuohjelmatkin läpi, mutta ei vaan löydy "sitä oikeaa". Melko epätoivoista settiä.:D

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen