Tinder

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja liamm, 25.01.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Miten sen nyt ottaa, ei tästä ole montaakaan vuotta kun naista sai kävelemällä baariin ja juttelemalla jotenkin normaalisti sille. Nykyaika on näine "optimointeineen" hieman monimutkaisempaa...

Mutta täytyy sanoa, että se mikä toimii kenellekin on vähän yksilöllistä, ja jokaisen pitää vaan löytää se oma nichensä.

2. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Kyllä tässä nyt tekstin perusteella on joku pahempi mentaalipuolen ongelma menossa eikä välttämättä mikään tinder profiilin optimointi.

Jätä tuollaiset autistiset mieleterveysongelmaan rinnastuvat rituaalit pois ja kehitä tervettä mieltä. Joidenkin "tosimiesten" ajattelu kokoajan kertoo, että et ole sinut itsesi kanssa. Sitten kun on pää kunnossa niin normaali kanssakäynti ja oleminen naisten kanssa onnistuu. Ei tarvitse olla mikään pleijeri vaan riittää, että on sinut itsensä kanssa ja on avoimesti rehellinen.

Viimeksi muokattu: 08.10.2017
  3. DrVatanen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2001
    Cyrano de Bergerac, kuuluisa viktoriaanisen ajan näytelmä. Eli nämä temput tunnettiin jo kauan ennen Hollywoodia.

4. maxz1

Rekisteröitynyt:
    08.03.2013
    Jep, nykyään menee hyvin elämässä. Olen nimenomaan entinen no-life nörtti joka teki täyskäännöksen elämässä. Minulla oli asperger diagnoosi ja en muuta tehnyt kuin pelasin WoWia ja muita pelejä kaikki päivät. En uskonut itseeni ollenkaan ja olin kokoajan masentunut. Siksi mun on pitänyt tietoisesti opetella elämään hyvin, kantapään kautta. Siksi mulla on paljon rutiineja joita pyöritän pysyäkseni terveenä ja vahvana.

5. maxz1

Rekisteröitynyt:
    08.03.2013
    Ja noi "rituaalit" on täysin peruskauraa nykyään jos katsoo youtubesta yhtään self-improvement videoita tai lukee redditistä miesyhteisöjen juttuja. Kaikki sanoo samaa. Treenaa säännöllisesti, nuku hyvin ja syö hyvin, käy kylmissä suihkuissa ja meditoi. Rituaalit myös auttavat pysymään kurinalaisena ja olemaan vajoamatta takaisin masennuspaskaan jossa tehdään vaan sitä mitä ikinä halutaan kyseisellä hetkellä ja ollaan kuin rättejä. Nyt voin elää sitä elämää mitä olen aina halunut, toteuttaa unelmaani muusikkoudesta ja nauttia vilkkaasta sosiaalisesta elämästä.

Mulla on paljon hyvää jota mulla ei "pitäisi" olla. Jos olisin vaan mennyt kohtalon mukana olisin yksinäinen ylipainoinen wowinörtti edelleen.

Viimeksi muokattu: 09.10.2017
  6. maxz1

Rekisteröitynyt:
    08.03.2013
    Jep tottakai voi mennä juttelemaan porukalle baarissa jne. Itse en vaan sielä viihdy erityisen hyvin, mielummin olen joko metsässä lenkillä tai kadulla soittamassa kitaraa, toisin sanoen tekemässä sitä mistä itse pidän.

7. asdderbi123

Rekisteröitynyt:
    14.10.2009
    Voisin hiukan jakaa omia Tinder kokemuksia. Alotin tosiaan käyttämään Tinderiä marraskuussa 2014. Ennen sitä olin notkunut ja notkun edelleen Suoli24:ssa, OKCubic:ssa ja Iloisessa Pannukakussa, jopa Kuvake.net:n treffit osiota tuli kokeiltua :) Niissä ei ole syntynyt tänä aikana mitään keskustelua geneeristen "moi" viestejä pidemmälle. Sanotaan heti alkuun, että syy miksi en notku baareissa on, että se maailma ei vaan ole mulle, kokeiltu on. Tähän yhdistettynä se, että en käytä alkoholia (oma päätös) ja 25 vuotta sinkkuna oleminen on tehnyt naisten lähestymisestä tosi vaikeaa.

Ajattelin sillon, että Tinderin kautta pääsisi pidemmälle, ainakin enemmän vaihtamaan viestejä ja noista aikasemmista kuvioista on tullut opittua, että mihin kannattaa panostaa profiilissa ja kuvissa. Itsellä on ollut aina omasta mielestä niin hyvät kuvat kun itsestä saa, aina hymyillyt ja näyttänyt sporttiselta. Ikää on siis 25, pituutta 190 (laitettu tinder tekstiin) minkä pitäisi olla tärkeää naisille, että pituutta löytyy, ruumiinrakenne on hoikka. Jos pitäisi numeroida niin varmaan 7- huonon itsetunnon kanssa. Pyöräilen, lenkkeilen ja tosiaan terveet elämäntavat ja kaikenkaikkiaan siisti ulkomuoto. Samoin profiili teksti on sorvautunut ajan saatossa lyhyeen ja tiiviiseen muotoon joka myös pitäisi noudattaa kaikkia sääntöjä. Näiden perusteella pitäisi olla suht hyvä pohja.

Itselle asiat jotka saa heittämään ruksia on: runsaat tatuoinnit/lävistykset, tosi raju ylipaino, selvästi liian hyvännäkönen verrattuna omaan ulkonäköön, ulkomaalainen nimi joka selkeästi on feikki. Kirkkaat värit hiuksissa toimii samoin mitä eläinkunnassa, että mitä myrkyllisempi niin sitä värikkäämpi joten nämäkin saa ruksin. Kriteerit siis on järkevät ja oikealle tulee swaippailtua suht paljon. Oma ihanne on ihan normaalin näkönen nainen ilman mitään turhia meikkailuja. Olen Turun seudulla ja radius on 100km.

Vuodesta 2014 tähän päivään on tullut yhteensä 64 matchia. Olen 85% osaa näistä lähestynyt viesteillä joita olen sorvannut profiilitekstin mukaan, että jos tyttö mainostaa tekstissä matkustelevansa niin koitan keksiä sen pohjalta sen ekan viestin. Vastauksia on tullut noin 20 takaisin. Lopputulos on, että 5 kanssa olen saanut keskustelun yli 3 viestiin ja sen jälkeen menee radiohiljaisuus päälle toiselta puolelta. Tiedän, että pitäisi saada nopeasti se viesti jossa voisi tavata IRL, mutta se on vaikeaa kun ei saa juttua pidettyä edes Tinderin sisällä. Tinderiä käytän edelleen aktiivisesti vaikka viime aikoina matchien määrä on tippunut tosi radikaalisti.

Nykyään appin käyttö on muuttunut puhtaaksi tutkimiseksi ihan mielenkiinnosta. Havainnot jotka olen tehnyt tämän aikana. Naiset ovat selvästi muuttuneet enemmän huomiohakuisiksi. Tatuoinnit, kirkkaat värit hiuksissa, oudot lävistykset ovat kasvaneet rajusti. Nykyään 75% profiileista ei ole mitään tekstiä. Naisilla riittää pelkästään kuva nykyään ilmeisesti joka tekee vaikeaksi heittää viestiä jos käy tuuri ja tulee match. Ketään nainen ei ole tänä aikana aloittanut keskustelua ja viimeisen puolen vuoden aikana en ole noihin muutamaan matcheihin heittänyt mitään ja testannut, että onko edelleen alotteen tekeminen miehen vastuulla.

Mitä itse appiin tulee niin huonompaan suuntaan on menty. Käytän ilmaista versiota ja Tinderin monetisaatio alkaa olemaan jo siinä rajoilla, että se häiritsee niillä jatkuvilla mainoksilla ja algoritmi ei kyllä kohtele ilmaiskäyttäjiä suopeasti. Olen huomannut, että kerran päivässä kun swaippailee niin noiden sydänten määrä riittää. Välillä tulee moneen kertaan samat naamat ja jotkut päivitykset tekee oudoksi appin. Välillä tuntuu, että rekisteröitö appi noi swapet, mutta ei sitä appia voi kaikesta syyttää :)

Yhteenvetona siis ihan toimiva sovellus ja jännä tutkia. Itsellä ei ole treffeille asti päätynyt mikään nettitreffi palveluiden tai Tinderin kautta, mutta syy on varmasti itsessä ja edelleen jatkan käyttöä enkä anna periksi, koska siitä on tullut rutiinia. Tietenkin on asioita joita ei voi itsestä muuttaa ja Tinder kun on käytännössä ulkomuoto keskeinen niin se on karu paikka miehelle kun ylitarjontaa on. Tässä 3 vuoden aikana tosiaan kokemus laskenut, mutta syytän siitä tota monetisaatio muotoa jossa rahalla pääsee listoilla ylöspäin ja muut boostit jotka muistuttaa jo perus F2P peliä. Haluan tässä myös sanoa niille jotka ehkä ovat samassa tilanteessa, että ei ole mitään syntynyt niin ette ole yksin ja ei kannata ottaa rajusti sitä. Miehiä vaan on niin paljon, että ei mene nallekarkit tasan tuolla. Raportoin lisää jos tässä jossain kohtaa jotain tapahtuu.

8. trotor

Rekisteröitynyt:
    15.09.2013
    Vapaaehtoisesti yksin != sinkku.

Luin hyvin kirjoitetun tekstisi ja ajattelin että voi voi, ompas äijä ollut kauan sinkkuna ("25 vuotta sinkkuna"), siinä syy ettei tärppää... Kunnes havaitsin että oletkin 25 vuotias. Älä himskatissa kirjoita noin huolimattomasti ainakaan sinne naisille! Et varmasti halunnut olla 15 vuotiaana vielä parisuhteessa joten olet ollut sinkkuna max 10 vuotta. Peanuts, ei mitään merkitystä mihinkään suuntaan.

Osta se maksullinen, se ei maksa juuri mitään ja hyödyt on oikeasti kovat. Osaat kirjoittaa, kirjoita ja anna taitosi näkyä profiilissasi. Älä kaihda liian kauniita, et ole oikea henkilö arvostelemaan omia vahvuuksiasi. Anna niille mahdollisuus ihastua sinuun.

9. jackcox

Rekisteröitynyt:
    07.05.2016
    Jos tällaisesta toiminnasta tulee pitkäkestoisempi trendi ja edellytys lisääntymiselle, niin olisi hauska tietää millaiseksi evoluutio miehet muokkaa jatkossa.

Onneksi ei ole täytynyt optimoida ja noin valtavilta naismääriltä anella. Olen yleensä teknologian kehityksen innokas kannattaja, mutta tässä asiassa on kyllä menty karseaan suuntaan etenkin miesten kannalta.

10. asdderbi123

Rekisteröitynyt:
    14.10.2009
    Joo en mainosta tota, että on tullut oltua noin kauan sinkkuna. Olin jo melkeen ostamassa ton maksullisen paketin, mutta sitten ajattelin, että koitan poistaa käyttäjän ja luoda uuden kun kuitenkin toi on vuosia vanha ja algoritmit voi siirtää jonon hännille. Uuden käyttäjän kanssa tuli heti kolme matchia ja nyt niitä on jo 5 mikä on entiseen verrattuna jo aivan ilmiömäinen saavutus. Profiili on identtinen vanhan kanssa joten Tinderin algoritmit nostaa uudet käyttäjät kärkeen ja niinhän sitä on monet sanoneetkin. Tässä eilen illalla nainen heitti jopa viestiä ja siis teki alotteen. Nyt olen ihan uudenlaisessa skenaariossa kun yleensä itse tulee heitettyä epätoivoisesti ensimmäinen viesti. Jalat meni heti maitohapoille ja iski armoton ylianalysointi, että mahtoiko neitonen heittää vahingossa mulle viestin, koska kuitenkin on selvästi korkeammalla stattien kannalta mitä minä. Elämä osaa yllättää välillä :)

11. siperiankuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Viesti ei tarkoita kiinnostusta. Monet naiset omallakin kohdallani selvästi ovat poimineet profiilin kokeeksi vaikkeivät niin ehkä pidä kuvista tai tekstistä. Heidät pitäisi hurmata verbaalisilla kyvyillä puolen tunnin aikana tai he vaihtavat maisemaa. Sitäkään ei kannata kelata liikaa, että vastaako heti vai viiveellä. Netistä löytää kaikenlaisia hulluja teorioita siitä, miten Tinderissä pitäisi viestitellä.

Mulla on vähän sellainen kutina, että Tinder pitää uusia profiileita superboostissa niin kauan, että ainakin pari matchia kolahtaa tilille. Tarkoitus on saada matchi aikaan asap, jotta käyttäjä jäisi palveluun.

12. Laskuteline

Rekisteröitynyt:
    21.10.2012
    Hiljattain julkaistun tutkimuksen mukaan Tinderistä on hyötyä miehille vain jos on tosi hyvän näköinen tai muuten jotenkin erityisen kiinnostava. Valtaosalle miehistä siitä ei ole hyötyä kumppanin löytämisessä.

13. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Herääkin kysymys, että miten tavallinen mies voi sitten seuraa löytää kun yöelämäkin on nykyään ihan kuollutta... Vastaus: ei mitenkään? Tai ilmoittautuu Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan, josta on se hyvä puoli, että sen jälkeen hän on kiinnostava muidenkin silmissä vaikka suhde kariutuisi.. ;)

Tinderissä on se huono puoli, että se on muuttanut koko parisuhdemarkkinoita yhä enemmän "pelaamisen" suuntaan, eli vakavamman seuran löytäminen voi olla yhä vaikeampaa, molempien sukupuolten näkökulmasta, mutta ehkä vähän eri syystä. Naisilla on runsaudenpula miehistä, ja sitoutuminen on sen vuoksi vaikeaa. Aina saattaa kulman takana odottaa yhä täydellisempi unelmien prinssi. Lisäksi Tinder jo itsessään tyydyttää osan naisen luontaisista tarpeista eli huomion saanti. Vaikkei siis edes tapaisi ketään.

Viimeksi muokattu: 29.11.2017
  14. Laskuteline

Rekisteröitynyt:
    21.10.2012
    Sen mitä olen oikeita kokemuksia kuullut niin kukaan ei pitemmän päälle ole ollut tyytyväinen (otos tosi on aika pieni).

15. sosiaalipummija

Rekisteröitynyt:
    21.03.2013
    Ihmiset ovat erilaisia luonteita ja vedotakseen tiettyyn luonteeseen täytyy se ensin selvittää ja sitten yrittää kokeilla niitä psykologisia tekniikoita. Mikään eläinlaumamainen yleistäminen ei toimi yhtään ja pahimmassa tapauksessa kääntyy heti itseään vastaan jos joku huomaa että vastapuoli on lukenut jonkun wikihown "tinderin abc:n".

Psykopaattis-narsistinen pelaaminen ei tosin tuo mitään kestävää, koska toiseen vetoava ei-luontainen käytös on tähän kykenevillä ihmisillä kuori ja kestää vain hetken. Jos taas natsaa oikeasti hyvin niin tilanne on hyvä.

16. SundeR

Rekisteröitynyt:
    11.09.2003
    Koko tuo pelaaminen ja miesryhmät sun muu on täyttä paskaa jossa luuserit kokoontuu. Pari tuttua tälläseen sekaantunut ja just ne samat hemmot jotka ei oo naisia nähnyt ennen tai jälkeen pelikirjojen lukemisen.

Kysy joskus naisilta, onko se sitä että yhä vaan parempaa unelmien prinssiä odottaa jonossa ;)

17. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Onko linkkiä tutkimukseen? Kiinnostaisi tietää, mitä tuo "erityisen kiinnostava" pitää sisällään kun toisaalla sain kuulla eläväni harhassa kuplassa kun asun Helsingissä, olen korkeasti koulutettu ja koulutusta vastaavissa hommissa.

Työkuviot, opiskelijaelämä, harrastukset, tutut ja niiden tutut yms.

18. Laskuteline

Rekisteröitynyt:
    21.10.2012
    Se oli jossain... Yritän metsästää linkin uutiseen.

19. SniperFin

Rekisteröitynyt:
    08.08.2002
    Eli ei mitään hyötyä, hyvännäköiset ja kiinnostavat miehet saavat naisia ihan mitä kautta tahansa (baari,ihan vaan kadulla kävely, jne.).

20. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Tinderhän on tehnyt sen, että komeat ja menestyvät miehet saavat entistä helpommin (satunnaista) seuraa, ja tavallisilla miehillä voi olla yhä vaikeampaa.

Itselläni on ollut kohtalaista menestystä Tinderin kautta, mutta tiedän mitä se on vaatinut, ja se on vaatinut ihan vitun paljon, ja toisaalta mistään rakkaudesta ei nyt ole ollut mitään tietoakaan käytännössä. Itse asiassa en usko, että tulen enää koskaan kunnolla rakastamaan ketään. Eiköhän se juna mennyt jo. Enkä edes vaadi naiselta kovin paljon, mutta tietyistä perusjutuista en tingi.

Asiaa ei helpota se, että samaan syssyyn on sattunut tummien panomiesten vyöry Irakista.

21. sosiaalipummija

Rekisteröitynyt:
    21.03.2013
    Nyt kun tulin ajatelleeksi niin mä olen itse asiassa omassa kohderyhmässäni se jota haetaan enemmän kuin se joka hakee, ja ikävä kyllä suurin osa porukasta on enemmän tai vähemmän rumaa tai hienosti sanottuna ei ainakaan mun tyyppiä.

22. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Suomalaisista aikuisista on ylipainoisia yli puolet, rajatapauksista puhumattakaan, joten kyllähän markkinat aika haastavat alkaa olla kaikissa ikäluokissa. Ellei tykkää pulleroista. Sitten markkinat on loistavat.

23. sosiaalipummija

Rekisteröitynyt:
    21.03.2013
    Mä sanoinkin yhdelle kaverille että olen kateudesta vihreä sille kun se tykkää punkeroista. :D

24. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Samasta syystä myös homoille voi olla hieman kade...

25. Niamu

Rekisteröitynyt:
    21.08.2008
    Täh? Tinderihän on rumien ja kummallisten miesten (aivan kuin minä itse) pelastus. Eihän enää helpommin seksiä voisi ruma saada kuin tinderistä. Itsellä muutama helvetin ruma kuva ja ei teksitiä ollenkaan ja seuraa saanut ihan sopivasti.

ps. En myöskään harrasta punkeroja.

Viimeksi muokattu: 01.12.2017

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri