Kyllä tässä nyt tekstin perusteella on joku pahempi mentaalipuolen ongelma menossa eikä välttämättä mikään tinder profiilin optimointi.
Jätä tuollaiset autistiset mieleterveysongelmaan rinnastuvat rituaalit pois ja kehitä tervettä mieltä. Joidenkin "tosimiesten" ajattelu kokoajan kertoo, että et ole sinut itsesi kanssa. Sitten kun on pää kunnossa niin normaali kanssakäynti ja oleminen naisten kanssa onnistuu. Ei tarvitse olla mikään pleijeri vaan riittää, että on sinut itsensä kanssa ja on avoimesti rehellinen.
Viimeksi muokattu: 08.10.2017
Ja noi "rituaalit" on täysin peruskauraa nykyään jos katsoo youtubesta yhtään self-improvement videoita tai lukee redditistä miesyhteisöjen juttuja. Kaikki sanoo samaa. Treenaa säännöllisesti, nuku hyvin ja syö hyvin, käy kylmissä suihkuissa ja meditoi. Rituaalit myös auttavat pysymään kurinalaisena ja olemaan vajoamatta takaisin masennuspaskaan jossa tehdään vaan sitä mitä ikinä halutaan kyseisellä hetkellä ja ollaan kuin rättejä. Nyt voin elää sitä elämää mitä olen aina halunut, toteuttaa unelmaani muusikkoudesta ja nauttia vilkkaasta sosiaalisesta elämästä.
Mulla on paljon hyvää jota mulla ei "pitäisi" olla. Jos olisin vaan mennyt kohtalon mukana olisin yksinäinen ylipainoinen wowinörtti edelleen.
Viimeksi muokattu: 09.10.2017
Herääkin kysymys, että miten tavallinen mies voi sitten seuraa löytää kun yöelämäkin on nykyään ihan kuollutta... Vastaus: ei mitenkään? Tai ilmoittautuu Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan, josta on se hyvä puoli, että sen jälkeen hän on kiinnostava muidenkin silmissä vaikka suhde kariutuisi.. 
Tinderissä on se huono puoli, että se on muuttanut koko parisuhdemarkkinoita yhä enemmän "pelaamisen" suuntaan, eli vakavamman seuran löytäminen voi olla yhä vaikeampaa, molempien sukupuolten näkökulmasta, mutta ehkä vähän eri syystä. Naisilla on runsaudenpula miehistä, ja sitoutuminen on sen vuoksi vaikeaa. Aina saattaa kulman takana odottaa yhä täydellisempi unelmien prinssi. Lisäksi Tinder jo itsessään tyydyttää osan naisen luontaisista tarpeista eli huomion saanti. Vaikkei siis edes tapaisi ketään.
Viimeksi muokattu: 29.11.2017
Koko tuo pelaaminen ja miesryhmät sun muu on täyttä paskaa jossa luuserit kokoontuu. Pari tuttua tälläseen sekaantunut ja just ne samat hemmot jotka ei oo naisia nähnyt ennen tai jälkeen pelikirjojen lukemisen.
Kysy joskus naisilta, onko se sitä että yhä vaan parempaa unelmien prinssiä odottaa jonossa
Tinderhän on tehnyt sen, että komeat ja menestyvät miehet saavat entistä helpommin (satunnaista) seuraa, ja tavallisilla miehillä voi olla yhä vaikeampaa.
Itselläni on ollut kohtalaista menestystä Tinderin kautta, mutta tiedän mitä se on vaatinut, ja se on vaatinut ihan vitun paljon, ja toisaalta mistään rakkaudesta ei nyt ole ollut mitään tietoakaan käytännössä. Itse asiassa en usko, että tulen enää koskaan kunnolla rakastamaan ketään. Eiköhän se juna mennyt jo. Enkä edes vaadi naiselta kovin paljon, mutta tietyistä perusjutuista en tingi.
Asiaa ei helpota se, että samaan syssyyn on sattunut tummien panomiesten vyöry Irakista.
Täh? Tinderihän on rumien ja kummallisten miesten (aivan kuin minä itse) pelastus. Eihän enää helpommin seksiä voisi ruma saada kuin tinderistä. Itsellä muutama helvetin ruma kuva ja ei teksitiä ollenkaan ja seuraa saanut ihan sopivasti.
ps. En myöskään harrasta punkeroja.
Viimeksi muokattu: 01.12.2017