Tinder

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja liamm, 25.01.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Adige Banned

Rekisteröitynyt:
    14.10.2015
    Ei mua kiinnosta naisen seksihistoria ja tosta viidestä minuutista tuli mieleen, että oon ihmetelly sitä ku monet naiset sanoo "sori et kesti vastaaminen" ja sit aikaa oli kulunu jotai 10 minuuttia? Wtf, eipä ole kovin pitkä aika ja muutenkaan netissä ei mun mielestä tarvi vastata välittömänä bumerangina. Joskus joku kitisi mulle samasta aiheesta ja lopetin tsättäilyn siihen, helvetin ahdistavaa tommonen.

2. laivanrakentaja

Rekisteröitynyt:
    27.05.2007
    Naisilla on mustavalkoistunut alfa/beeta-ajattelu?

Naisten viestittelykäyrää saattaa vääristää se, että kauniimmat naiset saa valtaosan miesten viesteistä, eikä näillä ole samanlaista tarvetta kirjoittaa avausta miehille kuin vähän rumemmilla, vähemmän viestejä saavilla naisilla. Voi olla, että niin kuin miehet, myös rumimmat naiset lähettelee viestinsä pääasiassa itseään selvästi ulkonäöllisesti edukkaammille.

3. TheThh Banned

Rekisteröitynyt:
    10.02.2011
    Oisit nyt edes avannut tuon linkin! Eli boldattu ei nimenomaan pidä paikkaansa.

4. laivanrakentaja

Rekisteröitynyt:
    27.05.2007
    Olin avannut linkin. Miksei?

5. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    No sitten et osaa lukea.

"[...] the average-looking woman has convinced herself that the vast majority of males aren’t good enough for her, but she then goes right out and messages them anyway."

6. ie1

Rekisteröitynyt:
    01.01.2013
    Hyvä linkki!

7. laivanrakentaja

Rekisteröitynyt:
    27.05.2007
    Lainaamasi teksti on yksi tulkinta, ei objektiivinen julistus, kuten myös sen kirjoittaja totesi.

Ehdotin alkuperäisessä viestissäni, sitä melko suoraan lainatakseni, että naisten vastauskäyrään saattoi vaikuttaa se, että kauniimmat naiset saivat huomattavasti rumempia naisia enemmän aloituksia miehiltä. Kauneimmilla - ja osittain myös keskinkertaisilla - naisilla sattaa näin olla vähiten tarvetta tehdä aloituksia miehille, jolloin naisten vastauskäyrä painottuisi rumempien naisten viestikäyttäytymiseen. Rumimmat naiset saivat vähiten aloitteita miehiltä, mutta naisten aloitekäyrä ei silti keskity miesten rumimpaan joukkoon, joka, olettaen että rumat naiset ylipäätään lähettävät viestejä, saattaa kertoa, että rumat naiset viestittelevät itseään ulkonäöllisesti paremmille miehille.

(Tämä olettaa, että kyseisissä vastauskäyrissä oli vain aloitusviestit, ei kaikkia lähetettyjä viestejä. Teksti ei tee tätä täysin selväksi, mutta tulkintani mukaan näin on.)

Viimeksi muokattu: 30.07.2016
  8. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Mistä sä nyt kykenet vetämään johtopäätöksen ettei ne rumien naisten aloitusviestit lähde rumille miehille? Otetaan nyt kuitenkin huomioon se että 80% miehistä on noiden käppyröiden mukaan rumia.

9. laivanrakentaja

Rekisteröitynyt:
    27.05.2007
    Kuvaajista mielestäni näkyy, että valtaosa naisten aloituksista ei mene naisten rumiksi arvioimille miehille, vrt. yo. Kuvaajien tulkintaa voi tietysti vaikeuttaa se, että arviodatassa saattaa olla mukana edustavampi, tai ainakin erilainen otos naisista kuin aloitedatassa, syystä jonka hahmottelin ylempänä.

On ehkä aiheellista kysyä, koska nähdäkseni artikkelissa ei tätä kerrota, miten varma olet johtopäätöksestäsi koskien keskinkertaisten aloitekäyttäytymistä jos et tiedä, millainen on keskinkertaisten osuus aloitedatassa?

10. ikuhappy

Rekisteröitynyt:
    19.05.2011
    Tässä saattaa painaa toisaalta se tosiasia, että jos tittelinä on "investointipankkiiri", niin nainen "messages them anyway" vaikka ulkonäkö ei niin miellyttäisikään.

11. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Itse huomannut tosin, että naiset eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin miehet. Toki ne rationalisoivat tietyt miehet "komeiksi" eli ne miehet, jotka ovat joidenkin perusteella seksuaalisesti viehättäviä.

Olen muutaman kaverin kanssa käynnyt radalla ja huomannut sen, enemmän ratkaisee oma viba, käyttäytyminen ja energiatasot sekä miten näkee itsensä kuin oma naama. Joinain iltoina mystisesti moni nainen katselee sillä silmällä ja toisina iltoina ei vittu mitään. Toistaiseksi en ole naamaa muuttava mutantti, niin deduktiivisesti voi päätellä että muut seikat ratkaisee kuin ulkonäkö. Tosin tietyt standardit pitää olla tai olisi hyvä olla tsekattu, kuten ei haise hielle tai paskalle, naama ei ole epämuodostunut ja äiti ei ole pukenut sua.

12. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Joo, tosin tähän ei otettu nyt sen kummemmin kantaa.

13. TheThh Banned

Rekisteröitynyt:
    10.02.2011
    Mitä hemmettiä :confused: Näkyyhän siitä aivan selkeästi että naiset ensin arvioivat suurimman osan rumiksi ja sitten kuitenkin tyytyvät niihin "rumiin".

14. Hunajamuro85

Rekisteröitynyt:
    25.08.2010
    Mä nyt heittäisin tähän sellaisen huomion/hypoteesin, että naisten ja miesten tavat arvottaa asioiden ulkonäköä ovat melko erilaiset. Naiset ovat paljon kriittisempiä kuin miehet. Miehet ovat keskimäärin melko höveleitä esim. asunnon sisustamisen ja nähtävästi myös naisten ulkonäön suhteen (viitaten siihen yhteen käppyrään artikkelissa). Naiset taas ovat näissä jutuissa usein melko tarkkoja. Olen pannut merkille, että naisten ja miesten tavat olla kiinnostuneita esim. muodista ovat melko erilaiset. Miehet ovat kiinnostuneita mm. kankaan laadusta, kellojen teknisistä tiedoista, eri tyyliseikkojen historiasta ja etikettisäännöistä/niiden rikkomisesta. Naiset taas ovat kiinnostuneita enemmänkin siitä, miltä vaate saa heidät näyttämään: saako väri sinut näyttämään kelmeältä/punakalta/kalpealta, tai leikkaus läskiltä/laihalta/pötkylältä. Ja että onko laukussa näkyvillä merkki tai kuosi, josta muut ihmiset tunnistavat sen kalliiksi. Miehet yrittävät siis henkiä asennetta, naiset kauneutta.

Näin ollen, on luultavaa, että naiset tuomitsevat paitsi suurimman osan miehistä, myös suurimman osan naisista "keskivertoa" rumemmiksi. Monet naiset tietävät myös oman arvosanansa melko tarkkaan, ja arvioivat itsensä varmaan rumemmiksi, kuin miehet heidät mahdollisesti arvioisivat. Naiset ovat myös itsetietoisempia, eivätkä siksi ole yhtä innokkaita kuin miehet nöyryyttämään itseään vonkaamalla joltakin out-of-my-league-hottikselta. Tuo naisten käppyrä onkin mielestäni hyvin realistinen: "rumia" miehiä on niin paljon, että on ihan väistämätöntä, että he saavat merkittävän osan kaikista viesteistä. Superhottiksia taas vain muutama, joten he saavat vähän viestejäkin. Se olisi itse asiassa väistämätön seuraus oletuksesta, että naiset eivät ole itse kovin aloitteellisia viestittelyssä, vaan vastailevat lähinnä miesten tekemiin aloitteisiin. Superhottikset miehet eivät juuri viestittele muille kuin superhottiksille naisille, joten naiset eivät voi vastata heille, ainoastaan tehdä itse aloitteita, minkä jo totesin olevan harvinaista.

Tässä pitää myös muistaa, että miehet lähettelevät hitosti enemmän viestejä kuin naiset, ja he lähettelevät niitä ylivoimaisesti eniten kauniille naisille. Hottikset naiset hukutetaan viesteihin, eivätkä he ehdi ja jaksa niihin vastata. Rumat naiset saavat viestejä paljon vähemmän, ja vastaavat niihin siksi aktiivisemmin. Koska he saavat viestejä lähinnä rumemmilta miehiltä, tai eivät ainakaan niiltä komeilta, rumat miehet saavat itse asiassa yllättävän suuren osuuden kaikista viesteistä.

Samat graafit olisi mielenkiintoista nähdä absoluuttisina arvoina. Muuttaminen prosenteiksi hämärtää tilannetta silloin, kun on kyse vain muutamista ihmisistä/viesteistä. Kaikkein viehättävimpiä miehiähän näyttää olevan huikeat 0%, eli todennäköisesti vain muutama ihminen. Artikkeli ei mainitse tutkimuksen otoskokoa, joten sitä on vähän paha tietää.

15. Hunajamuro85

Rekisteröitynyt:
    25.08.2010

Mä pitemminkin väittäisin, että naiset ovat enemmän ulkonäkökeskeisiä, mutta niin yksityiskohtaisella tavalla, että sitä ei voi mies ymmärtää. Siinä missä kaikki miehet tuntuvat hakevan sitä yhtä ja samaa naistyyppiä (hyvä vyötärö:lantio -suhde ja nätti pärstä), naiset fiksoituvatkin johonkin omaan henkilökohtaiseen fetissiinsä. Yksi tykkää iskäkropasta, eikä voi sietää isoja lihaksia. Toinen tykkää lihaksista eikä voi sietää läskiä. Yksi tykkää kaljusta, toinen blondeista ja varmaan suurin osa tummista miehistä (kun aina jauhetaan siitä tall, dark and handsome - yhdistelmästä.)

Näin ollen, sun vaihteleva flaksi johtunee siitä, että minkälaisia muijia on sinä iltana "arvottu" sinne radalle. Myös niiden muijien suhdestatus vaikuttaa. Joinakin iltoina me varatut akat jalkaudutaan isona ryhmänä samaan baariin, eikä kukaan meistä katsele ketään sillä silmällä. Viboihin ja energiatasoihin en usko, koska suurin osa ihmisistä on aika vitun pöljiä muiden ihmisten tunteiden suhteen.

16. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Mikä läppä tää on, että naiset eivät olisi ulkonäkökeskeisiä? Joku mantra, jota äijät hokee toisilleen ja sitten ihmettelevät, että vittu kun pitäisi olla joku miesmalli että saa mätsejä? Naiset on ulkonäkökeskeisiä, miehet on ulkonäkökeskeisiä. DWI :psmoke:

17. TheThh Banned

Rekisteröitynyt:
    10.02.2011
    Huoh vaikutatpa katkeralta feministiltä... En nyt jaksa sen enempää väitellä mutta tuo boldattu nyt ainakin on paskaa. Tilastojen mukaan tekevät vähän vähemmän aloitteita mutta tekevät silti paljon. Miehet taas keskittyvät parhaimman näköiseen kolmannekseen jolle lähtee isoin osa viesteistä.

Hyvin tuolta selviää että naiset ovat täysin sekaisin tässäkin asiassa :D Miehet osaavat toimia rationaalisesti tässäkin asiassa...

18. TheThh Banned

Rekisteröitynyt:
    10.02.2011
    Me puhutaan tässä tosta tilastosta jonka mukaan naiset eivät hyökkää niiden parhaimman näköisten miesten kimppuun vaan hakevat omasta mielestään keskivertoa rumempia. Miesten kohdalla taas asia on niin että hakevat niitä kaikista näteimpiä naisia.

19. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Kato, töttö päässyt banneista :D

20. laivanrakentaja

Rekisteröitynyt:
    27.05.2007
    Tästä tulkinnasta ei ihan tainnut olla konsensusta.

21. TheThh Banned

Rekisteröitynyt:
    10.02.2011
    Näin ainakin itse ymmärsin.

22. Hunajamuro85

Rekisteröitynyt:
    25.08.2010
    Joo, mä en voi ilmeisesti edes pieraista ilman että kuulostan katkeralta feministiltä. Kun syy on kuulijan korvissa, niin en voi itse siihen vaikuttaa.

Mistä sä tiedät, että naiset tekevät paljon aloitteita? Mä en ole nähnyt aiheesta tilastoja, mutta muron nettitreiffailua harrastavat miehet on antaneet asiasta just päinvastaisen kuvan. Jos viittaat tohon artikkeliin, niin siinähän ei missään sanota, että data koskisi vain tehtyjä aloiteviestejä. Jos puhutaan vain "viesteistä", oletan että se tarkoittaa kaikkea viestinvaihtoa, mitä sivulla tapahtuu.

23. laivanrakentaja

Rekisteröitynyt:
    27.05.2007
    Voitko argumentoida tulkintaasi hieman tarkemmin? Viestissäsi on toisen kirjoittajan näkökulma, joka ei huomioi tässä ketjussa syntynyttä keskustelua.

24. teh_shiz

Rekisteröitynyt:
    28.10.2002
    .

Viimeksi muokattu: 25.05.2018
  25. OMG-LOL-WTF

Rekisteröitynyt:
    15.03.2004
    Kohtuullisen suurella otannalla voin sanoa, että tinderissä naisten tekemät aloitteet ovat harvinaisia. Nettitreffipuolella taas todella aloitteellisia, jopa siinä määrin, että itse ei tarvitse avata keskustelua kenenkään kanssa.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen