Terrori-iskut Suomessa

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Jupiter, 14.06.2017.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. baa

Rekisteröitynyt:
    29.12.2006
    • 3.3 Asiaton käytös on kiellettyä. Asiattomana käytöksenä voidaan pitää esimerkiksi toisten nimittelyä, provosoimista tai voimakasta provosoitumista.
    Voi helvettiläinen. Ota nyt ne lääkkeet. Olet häiriintynyt yksilö.

2. ElenaFIN Banned

Rekisteröitynyt:
    24.01.2017
    Mikä tekee minusta häiriintyneen? Mitä lääkettä minun pitäisi ottaa?

3. User-ID #1234

Rekisteröitynyt:
    19.03.2009
    Iso annos suvaitsevaisuutta ja rakkautta?:confused::(

4. baa

Rekisteröitynyt:
    29.12.2006
    Ainakin turvapaikan saaneille pitäisi järjestää jonkinlaista peruskoulu-/ammattioppilaitostasoista koulutusta. Esim. vuoden mittainen koulutuspaketti, jossa keskityttäisiin kielen oppimiseen ja niiden taitojen kehittämiseen, jotka eivät vastaa Suomen peruskoulun vaatimustasoa. Näin jatkokouluttautumis- ja työllistymismahdollisuuksia parannettaisiin sekä ehkäistäisiin sitä, että ko. henkilöt eivät olisi joutilaina, mikä taas altistaa ihmistä monenlaisille ongelmille. Tässä Turun tapauksessa poliisin olisi pitänyt käydä jututtamassa henkilöä (tai tarkistaa hänen taustojaan muutoin), kun vastaanottokeskuksesta oli hänestä tehty ilmoitus.

Viimeksi muokattu: 25.08.2017
  5. Rontto

Rekisteröitynyt:
    04.01.2004
    Koulutus pitäisi järjestää vastaanottokeskuksen tiloissa, luokkahuoneiden järjestäminen ei niissä ole mikään ongelma, opettajat vain tulisivat paikanpäälle pitämään tunnit.
    Poliisin jututtamisesta ei olisi ollut mitään hyötyä, helposti olisi vakuuttanut poliisit hyvistä aikeistaan. Vielä kahden murhankin jälkeen pystyy voittamaan sairaalan henkilökunnan sympatiat ja saamaan lehdistön kirjoittamaan siitä miten mukava mies hän on todellisuudessa. Taustoja eiole vieläkään saatu selvitettyä tuskin pelkän epäilyn perusteella olisi saatu irti sitäkään vähää vaan uskottu kaverin kertomus.

6. jtuominen79

Rekisteröitynyt:
    11.05.2017
    Ihan viisasta tuhota oman maan tulevaisuus heikolla koulutuksella monikulttuurisuuden takia. Sääliksi käy niitä nuoria jotka haluisivat oppia mutta ovat köyhästä perheestä eivätkä voi muuttaa paremmalle alueelle missä ei ole maahanmuuttajia saati muita häiriötekijöitä samassa koulussa suuria määriä.

Vaikka tuokin uutinen on jo vuodelta 2011, niin tilanne nyt tuskin on ainakaan parantunut kun näitä "17v" Fahadeja on saapunut maahan ja samalla pitänyt leikata opetuksesta kun ei ole rahaa.

7. Poistunut keskustelija 0063

Rekisteröitynyt:
    27.02.2011
    Joku kysellyt rasististen kommenttien perään. Siinä yksi: ElenaFINin aivopieru. Musulmaanit, nuo karvaiset taatelit, kyttäävät pikkutyttöjä muna pystyssä. Ottaisit jo lääkkeet..

8. Kaaaapo

Rekisteröitynyt:
    06.08.2009
    No nyt tuli oikein syväluotaava analyysi. Saanen muistuttaa, että minä olen aiemmin kumonnut sinun argumenttisi, jolloin sinä olet alkanut viljelemään älyttömyyksiä tai jättänyt vastaamatta ja vaihtanut aihetta. Voit ihan tarkistaa tuon, löytyy kyllä näistä topiceista.

Avaa toki mitä yritit tuoda esille edellisellä viestilläsi. Sillä se mitä kirjoitit, viittaa juuri siihen kuluneeseen fraasiin "ei ole mitään tekemistä islamin kanssa" tai "ISIS ei edusta oikeaa islamia". Jos ajatuksenasi oli jotain muuta, niin pahoittelen, etten osaa lukea ajatuksiasi.

9. Kaaaapo

Rekisteröitynyt:
    06.08.2009
    Samaa mieltä, että heille pitäis koulutusta järjestää. Mutta ei aikuisia ihmisiä pidä istuttaa pulpettiin 13 vuotiaiden kanssa, vaan heille on järjestettävä koulutusta aikuisryhmässä.

10. ElenaFIN Banned

Rekisteröitynyt:
    24.01.2017
    Onko musta tutti suussa? Mitä lääkettä tarkoitat? Saako sitä Rasmuslaisilta?

11. Poistunut keskustelija 0063

Rekisteröitynyt:
    27.02.2011
    Ei ole tuttia suussa, kiitos vain. Kokeile alkuun vaikka Zyprexaa semmosella 50mg päiväannoksella, niin jos helpottaisi.

12. ElenaFIN Banned

Rekisteröitynyt:
    24.01.2017
    Kerroppas herra Suvakki miten kyseinen lääke auttaa? Tekeekö se minusta enemmmän terroristeja ja raiskaajia ymmärtäväksi?

13. Poistunut keskustelija 0063

Rekisteröitynyt:
    27.02.2011
    Vähentää vainoharhaisuutta ja ääriajattelua.

14. Terminator2012

Rekisteröitynyt:
    18.03.2012
    ElenaFIN on oikeassa siinä että jotkut maahanmuuttajat valehtelevat ikänsä. Koko järjestelmä on mätä kun viranomaiset päästävät tällaisia hakijoita. En mene sanomaan että enemmistö valehtelee ikänsä, mutta jotkut harvat ainakin valehtelee. Minä olen vuokranantaja ja olen tavannut satoja hakijoita suomalaisia ja mamuja ja olen tavannut harvoin sellaisia mamuja jotka valehtelevat ikänsä selvästi.

Vuokralaisehdokas antaa tiedot minulle ja jos huomaan valehtelijan en edes harkitse. Koska olen yksityinen vuokranantaja moni hakevat minun asuntoja, mutta kenet minä valitsen niin sen päätän minä.

En ole rikas miljonääri, mutta olen tavannut monia vuokralaisehdokkaita
    (sijioitusasuntoni ovat pääkaupunkiseudulla missä on paljon hakijoita) koska teen määräaikaisia vuokrasopimuksia ja en toistaiseksi olevia vuokrasopimuksia.

En ole koskaan tavannut sellaista joka näyttää kun olisi syntynyt Suomessa joka valehtelee ikänsä vuokraajahakemuksessa. Mikä ei naurata on että Suomen valtio päästää sisään tällaisia valehtelijoita.

15. tuskaapaatissa

Rekisteröitynyt:
    24.11.2015
    Voit mennä sanomaan, koska asia on moneen kertaan tutkittu ja uutisoitu.

http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2016012620998430_cm.shtml

https://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/ruotsi_turvapaikanhakijoiden_ikatutkimukset-51980

Kysymys kuuluukin - Miksi suomalaisviranomaiset sijoittavat näitä täysi-ikäisiä teroja suomalaisille yläasteille? Turun terolla on ollut useita henkilöllisyyksiä, hän on todistetusti ollut Saksassa syytettynä pahoinpitelystä ainakin kahdesti. Lisäksi omien puheittensa mukaan tappanut Marokossa miehen. Ja niin vain viisaat suomalaisviranomaiset laittavat teron käymään yläastetta muiden äitien pikkumussujen kanssa. Tyhmyydellä ei näköjään ole rajoja.

16. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007

Ikätestit paljastavat: lähes 70 prosenttia Suomessa testatuista ”alaikäisistä” turvapaikanhakijoista onkin aikuisia

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000001933104.html

17. ElenaFIN Banned

Rekisteröitynyt:
    24.01.2017
    Surullisinta on, että Suvakeista on nomaalia laittaa nämä matut ala ikäisten joukkoon kouluun. Melkoinen riski, jota en ainakaan minä suostu ottamaaan.

Kyllä näille pikkuteroille pitäisi järjestää koulutusmahdollisuus vok-keskuksissa. Näin ainakin takaamme omien lastemme laadukkaan ja turvallisen koulutuksen

18. Terminator2012

Rekisteröitynyt:
    18.03.2012
    Jo ok en väitä vastaan puhuin vain omista henkilökohtaisista kokemuksista kuinka monta sellaista itse olen tavannut mutta minähän en käy kouluissa. Olen sitä mieltä että Suomen valtio ei pitäisi päästää sisään tällaisia mamu valehtelijoita Suomeen.

19. ElenaFIN Banned

Rekisteröitynyt:
    24.01.2017
    ”Moniko kuolee terrori-iskussa, montako tyttöä raiskataan ennen kuin heräätte?” – Maahan muuttanut ylilääkäri Sipilälle

– Olette avannut oven turvapaikanhakijoille. Niille, jotka ovat aiheuttaneet turvattomuutta suomalaisille. Suurin osa suomalaisista on erittäin ahdistuneita ja peloissaan. Ei enää kukaan uskalla päästää omaa tytärtään, vaimoaan tai äitiään yksin illalla kadulle. Kohta suomalaiset alkavat etsiä itselleen turvapaikkoja. Edelleenkö uskotte, että he ovat hädässä?! Me kaikki tiedämme, että hädässä oleva on nöyrä, kiitollinen, kun apua saa ja tekee parhaansa avustajan hyväksi. Jopa Ruotsin pääministeri, joka on aina puolustanut maahanmuuttoa, on nyt myöntänyt, että hän ja koko Ruotsi on ollut naiivi. Mutta Te ette! Montako suomalaista pitää kuolla terrorismi-iskussa ja montako suomalaista tyttöä pitää vielä raiskata ennen kuin heräätte ja pistätte rajat kiinni? Pakkolakeja voi kyllä säätää kilteille suomalaisille, muttei rikollisille turvapaikanhakijoille!, Benyamin kirjoitti.

– En tiennyt itkeäkö vai nauraa, kun kuulin Teidän kertoneen, että raiskauslainsäädäntö on Suomessa ajan tasalla. Maa, joka väittää olevansa edellä kävijä tasa-arvossa. Siinä, pahin naiseen kohdistuvan rikoksen rangaistus voi olla vain ehdollinen vankeus. Itkettävää! On täysin eri asia olla suvaitsevainen tai olla sinisilmäinen ja tyhmä. Jos näen kadulla hädässä olevan ihmisen, jolla ei ole ruokaa eikä vaatteita, otan hänet kotiini ja tarjoan hänelle turvan ja kodin. Se on hyvä asia. Mutta, jos näen hädässä olevan tai sen, joka väittää olevansa hädässä ja epäilen, että tämä ihminen saattaisi tappaa minut, räjäyttää kotini tai raiskata minun lapseni ja silti otan tämä ihmisen kotiini, en ole silloin suvaitsevainen vaan tyhmä. Tyhmyydestä sakotetaan. Ikävä kyllä, hyvä Pääministeri, se joka joutuu sakkoa maksamaan on tavallinen viaton suomalainen, Benyamin kirjoittaa.

– Nämä eivät ole yksittäisiä tapauksia, hyvä Pääministeri. Itse olette kertonut, että se on väkivallan ja häiriön sarja. Luulen myös, että itse tiedätte, että se on loputon sarja. Turkille maksetaan niin, ettei se päästä pakolaisia Eurooppaan. Se on naurettavaa. Jos en halua vastaanottaa epätoivottuja vieraita, silloin oikea ratkaisu ei ole, että jätän oveni auki ja maksan naapurille niin ettei hän päästä heitä minulle. Pikku lapsikin tietää, että oikea ratkaisu on laittaa ovi kiinni, hyvä Pääministeri. Jos ei Euroopan rajat mene kiinni ja heti, Suomen rajat on sitten suljettava. Käsittääkseni Suomi on itsenäinen maa ja päättää omista asioistaan. Rikolliset on palautettava heti, Benyamin vaatii kirjeessään.

http://www.finnleaks.net/monta-kuolee-terrori-iskussa-montako-raiskataan-ennen-kuin-heraatte/

20. altterialtteri

Rekisteröitynyt:
    15.04.2010
    IL-lähde: Turun itäkeskuksessa radikaali moskeija - "Supo varoitti meitä jo yli vuosi sitten"

Suojelupoliisi on varoittanut Turun Varissuolla asuvia shiiamuslimeja radikaalista moskeijasta viime vuonna, kertoo Turun puukotusepäilyistä vapautetun pakettiautomiehen naapuri.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708252200350328_u0.shtml

Miksi tämä sallitaan?

21. Berzza

Rekisteröitynyt:
    08.04.2013
    Miksi suomessa ylipäätään pitäisi kouluttaa ulkomaalaisia? Tai antaa yhtään rahaa mihinkään.

Jos joku suomalainen lähtee vaikkapa Ecuadoriin, niin eipä siellä rahaa tule tai ilmaista opetusta. Omalla rahalla saa kyllä varmasti hankittua mitä vaan, mutta ei vastaanottajamaan veronmaksajien rahoilla.

22. JuhaH

Rekisteröitynyt:
    30.01.2003
    Eikös tämä ole rajakeillekin ihan mieluisa tilanne jos terroristit uhkaavat toisiaan. Suponkaan mielestä tässä ei liene uhkaa kantaväestölle. Samaten ihmetyttää tuon terroristilääkärin mielipiteiden linkkaus tänne. Mitä lie islamistiterroristi hautovan kun noin valheellisilla mielipiteillään pyrkii voittamaan kantaväestön luottamuksen. Eiks kaikki muslimit ollu lapsia raiskaavia terroristeja vai miten se meni?

23. jtuominen79

Rekisteröitynyt:
    11.05.2017
    Miksi se olisi miellyttävä tilanne jos ulkomaalaisvahvistukset alkavat räiskiä toisiaan tässä maassa? Ei, ei se ole mitenkään positiivista vaan vaikuttaa negatiivisesti alueen turvallisuuteen.

24. notareal

Rekisteröitynyt:
    21.04.2008
  25. halpis

Rekisteröitynyt:
    19.12.2006
    Ikätestihän ei ole mikään kyllä/ei patenttiratkaisu, vaan yli-ikäisyys todetaan vasta kun mittarit ovat niin reippaasti yli ettei ole mitään mahdollisuutta olla alaikäinen. Todennäköisesti noista lopuistakin aika moni olisi täysi-ikäisiä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen