Toisaalta Turun tekijä ei ilmeisesti ollut kovin antautumishaluinen, joten ei hänellä välttämättä lepoloma vankilassa ollut kuitenkaan mielessä... Voisi helposti olla ruumishuoneella tällä hetkellä.
Lopputulos voi silti olla hänen kannaltaan "hyvä", vapautuu elinkautisesta joskus parinkymmenen vuoden päästä ja on vielä semi-nuori mies silloin, elämä edessä ja BABES HERE I COME!
Viimeksi muokattu: 19.08.2017
Niinpä... näitä majoitusvaikeuksia pitäisi ehkä miettiä siinä vaiheessa kun päästetään kymmeniä tuhansia tuntemattomia maahan.
Mikään muu ryhmä ei kuitenkaan saa oleilla luvatta maassa lähes varmasti keksityillä henkilöllisyyksillä. Jos rajan takaa tulisi vaikka 5000 venäläistä ilman papereita niin saisivatko kulkea rauhassa missä huvittaa - vaikka sotilaskohteita kuvaamassa, tms?
Sen sijaan, että keskityt näihin nolauskommentteihin ja henkilökohtaisuuksiin huonon argumentaatiosi tukena, voisit kertoa kuinka pääministerin ja ilmeisesti myöskään sinun? mielestäsi teossa ei mikään viitannut terrorismiin vaikka teko selkeästi täytti terrorismirikoksen määritelmän jo pelkän tekotavan mukaan.
Jos USAssa on isku niin 30 minuuttia ja lehdistö tietää jo tekijän isoveljen anopin koiran rokotushistorian. Suomessa hyvä jos 15 vuoden kuluttua tutkijoillakaan on pääsy rikoksen yksityiskohtiin, esim. tekijän ja uhrien nimet.
Jaa tai sitten jo mitä minä ehdotin että pesäpallosta tulee erittäin suosittua ja harjoitellaan todealla useasti ja pesäpallomaila mukana autossa.
Sanoin myös että JOS hankkisin koiran se olisi German Shephard. German Shephard on älykäs (verrattuna muihin koiriin), tehokas ja erittäin vaarallinen puukottajalle.
Ongelma kuitenkin tuolle koira idealle että:
A. Se pitää kouluttaa todella hyvin.
B. Kaikki nämä koira ihmiset minun musti koira on niin hyvä selittely ei auta yhtään mitään, jos koiraa puree jotain ei terroristia esim. minua niin minä haluan kyllä että koiranomistaja maksaa minulle ja paljon.
Toisin sanoen German Shephard vartiokoira koulutus ja että ei pure hyviä suomalaisia ohikulkijoita on erittäin tärkeätä JOS nyt hankkii koiran.
Jos se ei ymmärrä mikä ero on kuolemantuottamus ja murhaamisen erolla niin on on outoa ja ero on valtava.
Kiitos Lotteliina. Hieman hmm extreme, mutta mielenkiintoista. En ole sen jäsen mutta katson uteliaisuutta.
Kaikille jotka olivat auttamassa uhriluvun jäämistä näin pieneksi tulisi antaa tunnustus valtion puolelta. Tulisi tunnustaa ja arvostaa heidän toimintaansa puuttumalla tilanteenkulkuun ja ehkäisemällä lisäuhrien syntymistä. Erityistunnustus tulisi antaa sille ulkomaalaiselle joka oli auttamassa uhria. Nämä kaikki ovat rohkeita arjen sankareita ja ansaitsisivat tulla sellaisina kohdelluiksi.
Lähellä olevat ihmiset ovat aivan avainasemassa ja voivat toiminnallaan ratkaista tilanteen ennen sen eskaloitumista. Tulee mieleen vertauskuva isosta biisonilaumasta jota jahtaa leijonat. Jo kaksi täysikasvuista biisonia pistäisi yhteistyössä useammankin leijonan säilykkeeksi.
Mutta miksi hän sai kulkea täällä yli vuoden kielteisen päätöksen jälkeen "omissa maailmoissaan"..? Monta tuhatta kielteisen päätöksen saanutta täällä vielä kuljeskelee omissa maailmoissaan?