Minä olen naureskellut epäuskoisena ja hämmentyneenä jo pidemmän aikaa. Huhhuh.
Toki, ymmärrän kyllä ajan käsitteen. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt. En nyt (no pun intended) ymmärrä miksi pillastuit, kun mainitsin että muutkin uskonnot ovat harrastaneet vääräuskoisten murhaamista. Halusit jälleen kerran ymmärtää sen tahallasi väärin, jotta saisit vettä myllyyn. Haluat vain riidellä ja ylläpitää tätä surkuhupaisaa rinkirunkkausta.
Tuosta, että kuka elää tynnyrissä voidaan olla montaa mieltä. Mutta jos se sitten olen minä, niin ainakin tämä tynnyrini pitää loitolla vastenmieliset äärioikeistolaiset roskasakit, niin mikäs täällä ollessa.
Kiitoksia vain tuosta sankarin tittelistä. Koenkin jossain määrin olevani Don Quijote keskellä imbesillien asuttamia tuulimyllyjä.
Viimeksi muokattu: 18.08.2017
Tässä kävikin lopulta niin, että testudo80:n mukaan (... suvakit ei kestä...) innos ja Salaf paljastuivat suvakeiksi!
Melkoinen juonenkäänne.
Kunpa sen "epäuskoisen naureskelun" ja "hämmentelyn" sijaan ottaisi oikeasti rauhassa selvää asioista, niin voisi olla jopa jotain annettavaakin muille.
Edit: kakara se vaan jatkaa epätoivoista keulimista
Enkös olekaan ignoressa? Toisekseen, olen postannut ja kirjoittanut tolkuttomasti tietoa, ihan oikeista lähteistä. Te vaan ette vaivaudu lukemaan niitä, ja sille minä en voi mitään. Samat sanat sinulle, ota selvää asioista. Siis muistakin lähteistä kuin FB-ryhmistä, MV-lehdestä ja "kaveri kerto...".
Tuosta kakaruudestakin voi olla montaa mieltä. Uusnatsit, Soldiers of Odinit, rajatkiinni-jengi ja muu tuulipukukansa ne vasta kakaroita ovatkin, aikuisen kehossa tosin
Ah, raikasta ilmaa. Joku joka ajattelee omilla aivoillaan, harvinaista täällä. Tässä ketjussa tuntuu olevan jonkinlainen symbioottinen kollektiivinen ajatuksenjuoksu, yleinen mielipide ohjaa.
Ja jotain kertoo sekin, että henkilö joka kyseenalaistaa ja vaatii perusteluja väitteille joutuu pian estolistalle/ignoreen. Kun argumentit loppuvat kesken, jäljelle jää enää vittuilu, ja kun se ei purekaan niin sitten hiljennetään. Hyvin tehokas keino hallita yleistä mielipidettä. Venäjällä, Kiinassa ja Pohjois-Koreassa tätä on harrastettu menestyksekkäästi jo pitkään. Natsi-Saksa teki siitä suorastaan taidetta; toisin/väärinajattelijat teloitettiin, eipähän tarvinnut sietää niitä perkeleitä.
Mitä kristillistä oli natseissa? Jos vasemmistolaista kommunismia on jossain joskus ollut, niin se oli nimenomaan Stalinin ja Maon aikana. Se kuinka lähellä oikeaa ideologiaa se oli, on taas eri juttu.
Ainakin juutalaisten joukkotuho ja slaavilaisten systemaattinen tuhoaminen voisi viitata uskonpuhdistukseen, rotupuhdistuksen ohella. Slaavimaissa on paljon ortodokseja ja juutalaisilla on omat juttunsa myös. Natsit myös tappoivat omaa kansaansa (vääräuskoisia, toisinajattelijoita), jotka eivät uskoneet Hitlerin aatteisiin ja uskomuksiin. Ei varmastikaan kristinusko ollut se pääjuttu Aatulla kuitenkaan. Uskonto ja usko voi liittyä - ja liittyykin - muuhunkin kuin suuriin pääuskontoihin.
Ja tosiaan kyllä kommaritkin homman taisivat. Stalin ja Pol Pot olivat kovia luita, jos nyt kansanmurha on jonkinlainen meriitti