Tehokas complete kone 800

Viestiketju alueella 'PC-konepaketit' , aloittaja ByNaiKai, 25.02.2015.

1. ByNaiKai

Rekisteröitynyt:
    07.12.2014
    Budjetti: 800e
    Käyttöjärjestelmä ja kasaus:Haluan Win 8 64Bit, complete tai kasaus
    Kellotatko?: en
    Kotelon koko:ei väliä ATX
    Koneen käyttötarkoitus: HD videot, pelailu + 1920x1080 resolla(Muista mainita resoluutio!), Video- ja kuvien editointi

Valmiina on jo: näppäimistö,näyttö ja hiiri

Muuta huomioitavaa ?:
    Hiljainen,paljon muistia ja Saksasta voin tilata

2. Laquel

Rekisteröitynyt:
    26.02.2009
    Eikös sinulla näitä threadeja ole jo ollut useampia? No joka tapauksessa saksasta ei saa ainakaan järkevään hintaan valmista konetta kasattuna. Systemalla on suomessa edullisin kasaus mutta suosittelisin tekemään itse joka tapauksessa koska voit hajauttaa ostoksia useampiin kauppoihin jotta saa halvimmat osat.

3. Anonymo

Rekisteröitynyt:
    31.03.2013
    -"Näyttävä ja tehokas pelikone 750€"
    -"Tehokas Pelikone nykyajan peleihin"
    -"Onko hyvät osat"
    -"1000€ tehokas complete pelikone"
    -"Tehokas complete kone 800"
    -"Ostetaan ps3 mahdollisimman halvalla"

"Että jaksaako 15v valvoa 2 vuorokautta putkeen ilman älytöntä sekavuutta?"

Eiköhän tämä ollut tässä... Tule sitten takaisin, kun sinulla on oikeasti ne rahat. Ei tämä auttaminen niin hauskaa puuhaa ole, että joku jaksaisi samalle ihmiselle vääntää joka kuukausi uuden paketin.

4. TopiRs

Rekisteröitynyt:
    03.08.2014
    Osaan sun asemaas asettua kun oon ite tämmönen 15v junnu ja tietokone oli pakko saada vaikkei rahaa ollukkaan. Yks vaihtoehto on ostaa käytettynä kunnollinen ja mahdollisimman uusi kone, tolla sun budjetilla saa jo tosi hyvän. Toinen on tosiaan ostaa se kasaus ja uusi kone, mutta saat paremmat osat kun säästät rahat ja kasaat itse. Mulle se oli kieltämättä aika kuumottava homma kasata kone itse ekaa kertaa, mutta onnistui ja eipä tuo kone oo omassa käytössä vielä räjähtänyt. Osissa en osaa paljoo auttaa kun budjettis on isompi kun itellä oli. Varmaan tohon hintaluokkaan sopii parhaiten ainakin joku i5, r9 280, xfx 550 poweri ja 8gb ramia joka riittää pelaamiseen hyvin. Siihen lisäks z97 emo, kovo (ja ~120gb ssd). Tohon tosin jos lisää windowsin ja kasauksen niin ei tule budjettiin mahtumaan.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen