Sydänsurut vol. XIIXVI

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja F[r]iend, 23.01.2006.

1. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Sauvakävelyä kannattaa kokeilla. Rentouttaa.

2. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    En mä sitä pientä ladyä ole nähnyt enää 12 vuoteen, mua pari vuotta vanhempi.

Viimeksi muokattu: 23.02.2019
  3. neko

Rekisteröitynyt:
    10.11.2005
    Tämä on helppo: menet möläyttämään ihastuksesi. Siitä eteenpäin tapahtuu vauhdilla asioita, jompi kumpi vaihtanee maisemaa jne. Luin kyllä ettet halua lähteä blah blah, mutta kyllä sinä haluat. Ja tämä on todettu tehokkaaksi.

trotor ja poroGOD tykkäävät tästä.
  4. Mawerick

Rekisteröitynyt:
    23.04.2002
    No siis tunteilleenhan ei mitään voi. Voit valita vain miten niihin reagoit. Itse varmaankin lähtisin tuossa tilanteessa pohtimaan mistä nuo tunteet johtuvat ja voisiko niitä ohjailla johonkin muuhun suuntaan.

5. poroGOD

Rekisteröitynyt:
    22.10.2002
    Joo, no tätä on olen koittanut kelailla. Tuntuu että tässä ihmisessä on jotain joka todella vetää minua puoleensa. Aiemmin lähinnä ärsyynnyin hänestä, mutta nyt pari vuotta myöhemmin olen ihan lääpällään. Uskon että lyhyellä aikavälillä pitää vaan keskittyä ja kestää tilanne - mennee ohi tällaiset fiilikset ja voi taas kesittyä tavalliseen ja hyvään perheelämääni...

Tunteet ovat vaan jänniä juttuja, ottavat mielen haltuunsa ja aiheuttavat kaikenlaista villiä ajatuksenjuoksua.. Olisipa elämäntilanne toinen, olisinkohan se oikea hänelle ja mitä jos kuolinvuoteella sitten vituttaa??, jne. hahha.. huoh.

Sauvakävelyvinkki :psmoke:

Viimeksi muokattu: 26.02.2019
  6. Taski

Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Mä oon varmaan jotenkin tunnevammanen kun en oo koskaan rakastunu kehenkään "hallitsemattomasti".
    Mun mielestä omia tunteita on hyvinkin helppo hallita, niin surua, vihaa kuin rakkauttakin. Ne on kuitenkin vaan tunteita. Helpottaa elämää huomattavasti kun ei jokasen fiiliksen perässä juokse.

Tästä huolimatta nytkin parisuhteessa. Ihastuksia tulee ja menee ja kyllä ne toivottomat rakkaudentunteetkin aika nopeasti häviää kun vähän jaksaa järkeillä. Sitten kun ei muu elämä liikaa vaurioidu rakastumisesta niin läppä auki ja menoksi.

Viimeksi muokattu: 26.02.2019

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi