Sydänsurut vol. XIIXVI

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja F[r]iend, 23.01.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. luukkonen Banned

Rekisteröitynyt:
    29.01.2005
    Sama homma täällä, kaikki etelän lomakohteet on koluttu mutta euroopassa en ole käynny ja nyt menen sitten viikoksi britteihin ja samalla käydään sitten vielä ranskassa eli kaupunki lomaa parhaimmillaan!

Kyllähän naiseen pitää voida luottaa, mutta valitettavasti meitä on niin moneen lähtöön ja näitä kusipäitä mahtuu aina joukkoon niin naisissa kuin miehissäkin!

2. etunoja

Rekisteröitynyt:
    11.10.2008
    Harjakainen,
    olen pahoillani mutta kyllä se nyt oli siinä.
    Et voi tuohon lorttoon luottaa enää.
    Lusikat jakoon vaan. Tämä on helppo huudella täältä, mutta se on sulla edessä silti.
    Voit vain pitkittää sitä, mutta se ei helpota sitä yhtään.

T: naiset pettää aina

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Harjakaisen tapauksessa käyttöön vaan "rehellisellä kansalaisella ei ole mitään pelättävää"
    Jos et saa selkeitä vastauksia esittämiisi kysymyksiin > ämmä ulos > lennot Pattayalle > kunnon marinaadi päälle ja pesulan kautta hotellihuoneeseen unohtamaan pettävä daami

5. WinterIsComing

Rekisteröitynyt:
    15.03.2010
    Täytyy yhtyä mielipiteisiin että melko selvä tapaus Harjakaisella.
    Hoida nyt homma pois päiväjärjestyksestä niin että itsellesi on mahdollisimman helppoa jatkaa elämää ilman entistä tyttöystävääsi. Oma napa on enää ainut mistä kannattaa pitää huolta.

6. Territorial_

Rekisteröitynyt:
    09.05.2008
    Edit.. unohtakaa.

Viimeksi muokattu: 26.02.2011
  7. GirlT

Rekisteröitynyt:
    18.06.2008
    ^ Ehkä vois ekana varmistella, ettei nyt oo joku huono kausi menossa, jolloin ajattelee ettei mistään tuu mitään ja että on muka vaan toiselle rasitteeksi. Eipä sitä toisen poismuuttamista voi estää, jos toinen on päättäny muuttaa. Mut ehkä sen jälkeen voi koittaa vielä, jos tuntuu siltä.

8. Will.I.Am

Rekisteröitynyt:
    27.05.2009
    Tajuatko itsekkään miten dorka olet jos uskot tuota Cosmosta luettua huttua ? Et enää kiinnosta häntä seksuaalisesti, susta on tullut hänen paras homokaverinsa ja haluaa pois että pääsee ottamaan vierasta aisaa ilman että olet mustasukkailemassa samassa kämpässä.

Huutonaurua!

9. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Miedommin ilmaistuna samaa mieltä.

10. Elvis Perseily Jr Banned

Rekisteröitynyt:
    23.09.2008
    jäädäkkö vatvomaan itsesääliä, epätoivoa tai ärtymystä perinteisessä "jospa kuitenkin" hengessä, vai tehdä ratkaiseva liike ja aloittaa paranemis/ylitsepääsemis -prosessi saman tien. ei se kivaa ole mutta onko toinen vaihtoehtokaan yhtään sen parempi?

sitä on hyvä miettiä.

11. Spoogy0

Rekisteröitynyt:
    14.03.2001
    En paljoa ole näistä sydänsuruista yleensä kiinnostunut, mutta nyt luin tämän sun juttusi ääneen paremmalle puoliskolleni, joka sanoi heti, että muijasi on suurella todennäköisyydellä löytänyt sieltä reissuiltaan jonkun toisen.

12. Iivana Tuhma

Rekisteröitynyt:
    27.06.2010
    Tuonpa oman korteni kekoon. Baarissa tuli tavattua mukava muija 3 viikkoa sitten ja eikös siitä jotain pientä ehtinyt kehkeytyä juuri ennen kuin piti mennä inttiin 3 viikoksi kiinni jumalauta. No tekstareita ja puheluita 3 viikkoa ja treffit sovittiin. Molemmat vaikutti kiinnostuneilta, mutta vikalla viikolla sai tietää että joudun aukkiin sanomattakin selvää vuoden nakki ja päälle taas 2 viikkoa kiinni. Muijalta tuntu heti kiinnostusprosentti lopahtaneen jyrkkään laskuun ja muuten onnistuneiden treffien jälkeen saa mukavasti kuulla, että mitä jos oltaisiin vaan kavereita ja ansaitset jonkun joka arvostaa sua paskaa. <- onko yhtään kornimpaa vastausta :confused:

Ei auta muu kuin tarttua pulloon ja koittaa keskittyä vaan tohon inttiin notta sitä edes jaksaisi ilman suurempia avautumisia. Vituttaa suuresti kun muijalla oli muuten samat intressit ja kiinnostuksen kohteet. Valiotapaus. Taitaa olla vaan parempi jättää intin ajaksi kaikki suhteet / suhteiden yritykset pois. Vittuku taas osaa vituttaa niin perkeleesti tämä. Viinaa ->

13. Liekeissä

Rekisteröitynyt:
    16.01.2009
    Sama tuli mieleen myös täällä, eipä tuossa ole kahta sanaa.

No eipä ole kovinkaan häävi mimmi kyseessä jos noin vain kelkka kääntyy. Ethän sinä nyt missään vankilassa ole, vaan useinkin lomilla ja kännykällä saa miltei aina kiinni -> hyvin aikaa tutustua syvemmin, ja viikonloppulomia olisi mukava odotella kun tietää että pääsee näkemään.

Uutta ja parempaa kiikariin vaan, et menettänyt mitään!

14. Liekeissä

Rekisteröitynyt:
    16.01.2009
    viestit yhdistetty

15. luukkonen Banned

Rekisteröitynyt:
    29.01.2005
    Hei kamoon... Sä oot jätkä intissä eli 19-20v? Sulla on elämä edessä ja varmasti löydät intistä pääsyn jälkeen itelles jonku jonka kanssa saat sitten viettää aikaa kyllästymiseen asti!

Sitäpaitsi tytöt tykkää intti pojista ja ainaki itse olin tyytyväinen että olin niihin aikoihin sinkku!

16. Maketsu

Rekisteröitynyt:
    15.01.2009
    Uutta putkeen vaan,mitä nyt jossain intti-iässä mitään sen vakavempaa.Kuhan panee vaan minkä kerkee.Kyllä siihen parisuhteen kurimukseen ehtii myönemminkin :) Uutta putkeen heti ku vanha jättää,se on paras neuvo!

17. teh_shiz

Rekisteröitynyt:
    28.10.2002
    Onko muuten mitään pääsyä ns. kaverilaatikosta ulos? Olen kiinnostunut eräästä naisesta ja tein sen hänelle selväksi jolloin hän ilmoitti pitävänsä minusta, mutta kaverina. Taustaksi riittää sen verran että olen tuntenut hänet useamman vuoden, jo ajalta kun olin vielä naimisissa enkä silloin reagoinut häneen muuten kuin huomaamalla että kiva ja fiksu nainen on. Nyt kun ei esteitä ole, päätin sitten kokeilla kepillä jäätä ja kaverilaatikkopaikkahan sieltä napsahti.

Eli onko kaverilaatikosta mahdollista päästä ulos ja kannattaako edes yrittää?

18. Hunajamuro85

Rekisteröitynyt:
    25.08.2010
    On se mahdollista. Mutta sinun pitäisi tietää syy, miksi jouduit sinne laatikkoon. Sitten voit tehdä asialle jotain, jos syy sattuu olemaan sellainen mille voi jotain ylipäätään tehdä. Tämä voi osoittautua erittäin haasteelliseksi... Ja todennäköisyys siihen, että kyseessä on korjattava asia, on aika pieni, koska nainen olisi silloin varmaan ajatellut että "pyydän sitä ajamaan tuon parran pois sitten kun ollaan vähän aikaa seurusteltu", ja lähtenyt leikkiin mukaan sen sijaan että sanoi suoraan ei.

19. visvalisko

Rekisteröitynyt:
    03.12.2005
    Mä sanoisin, että ei kannata tuhlata omaa aikaa kaverilaatikkoihmisiin. En ole vielä kertaakaan kohdannut tapausta, jossa kaverilaatikkotyypistä ja sinne lokeroinneesta olisi tullut joku kestävä ja onnellinen parisuhde. Kun sen kaverilaatikostapoistumisajankin voi käyttää Sen Oikean löytämiseen.

20. J1mmy

Rekisteröitynyt:
    12.06.2001
    Ei ja ei.

Kaverinaiset ovat sitä varten olemassa, että niillä on nättejä kavereita.

21. Bakufu

Rekisteröitynyt:
    04.02.2004
    Aiemminkin triidiin kirjoitellut "neuvoja" miten eron jälkeen olen itse toiminut..

Erosta nyt jotain 1v 3-4kk, eipä muista, melko kauan silti.
    Tuossa töite tehdessä exä käppäili ikkunan ohi ja voi paska mitä fiiliksiä taas tuli pintaan, ihme settiä. Vaikka useasti häntä nähnyt tässä vuoden mittaa ilman mitään erikoisempaa niin nyt sitten tuli tämmönen perse olo, kyllä hatuttaa.

Ihme hommaa miten muistoja tuleekaan takaisin hyvistä (ja vain hyvistä :p toisaalta pahoja muistoja on aika nolla) ajoista kun toisen vain näkee ohi kävelevän. Meneepi lie ohi suht nopsaa mutta jokatapauksessa hemmetin ärsyttävää, luulis jo että olisi tuommosista fiilareista eroon päässyt. Näiden tunnelmien välttämiseen ei varmaan muuta apua ole kuin aika ja kärsivällisyys..

22. luukkonen Banned

Rekisteröitynyt:
    29.01.2005
    Aika kultaa muistot ja niitä huonoja muistoja ei muista...

23. Hollow

Rekisteröitynyt:
    04.09.2003
    Nyt sitten treffannu yhtä likkaa pari kertaa. Ei oo tällasta fiilistä ollut sitten ihan hetkeen vaikka naisia onkin tullut tapailtua viime aikoina.

No mimmi on meikäläistä muutaman vuoden nuorempi ja aika helvetin innoissaan meikäläisestä. Ehkä vähän liiankin... No ei siinä kyllä mäkin tykkään hänestä, nätti ja fiksu kun on.

Stressiä luovat minun menneisyyden haamut. Pari vuotta takaperin mulla kävi niin, että samalla tavalla nuorempi likka oli meikäläisestä kiinnostunut. Alkuun suorastaan hulluna meikäläiseen. No tapailtiin aika paljon reilu kuukausi ja mimmi puhui jo vanhemmille esittelystä ym. Aloin itsekin sitten tottua ajatukseen parisuhteesta kunnes sitten tulikin kylmää ja meikäläinen ei tätä likkaa enää kiinnostanutkaan. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että ihan laastarin roolissa olin. Siinä sitten meni hetki itsellä aika apeissa fiiliksissä.

No tällä uudella ei omien sanojensa mukaan pitäisi olla mitään luurankoja kaapissa. On eronnut viime syksynä ja omien sanojensa mukaan jatkanut elämässään eteenpäin. Nyt sain kuitenkin tietää häneltä itseltään, että exä soittelee sille tasaisin väliajoin ja ruikuttaa takaisin. No en sen enempää reagoinut tähän, koska emme me tunne niin hyvin vielä toistaiseksi eikä se mielestäni ainakaan vielä kuulu minulle. Tyttö kuitenkin sanoi, että hänellä ei ole enää kiinni jätkässä mitään ja se ei vaikuta "meihin" mitenkään.

Tosiaan tyttö haluaa minua kovasti nähdä ja kun olemme nähneet niin hyvin on mennyt. Viime kerralla oli jo lähellä ettei housut lähteneet. Siinä mielessä tämä menee kyllä hyvin, mutta tavallaan ahdistaa jo pelkkä ajatus siitä, että yhtäkkiä sanotaankin "etten ole valmis vielä mihinkään blaa blaa".

Mitä nyt olen koittanut mielessäni on se, etten ihan hirveän aktiivinen olisi naisen suuntaan. Pelien pelaaminen on perseestä, ideaalimaailmassa ihmiset näkevät toisiaan jos haluavat nähdä. Tämän kuitenkin totesin kaksi vuotta sitten täydeksi huuhaaksi kuullessani naiselta jonka ihastus loppui seinään "ei hei saa tiedäks olla liian helppo." Tavallaan tuntuu tyhmältä sanoa ettei ehdi nähdä vaikka oikeasti voisi hyvinkin treffata.

Toisaalta ihmiset ovat myös erilaisia ja niin ovat nämäkin kaksi tapausta. Muuta yhteistä heillä ei tunnu olevan kuin sukupuoli ja ikä. Mutta yleensä nämä +20v likat ovat hieman tuuliviirejä.

24. GirlT

Rekisteröitynyt:
    18.06.2008
    ^ Ei kai sitä kandee heilutella peittoa, jos kerta oot epävarma että haluatko/kannattaako.

Mutta asiasta toiseen. Semi ot: Luulin pitkään, että yksi tuttu oli musta ehkä kiinnostunu. Se on vähän kyyläilly kun on nähty...joskus kyylänny aika avoimestikin. No ilmeisesti on sillälailla, että se on kyylänny sen takia, että silloin on ollut jotain hämminkiä menossa tai että sillä on ollu jotain muuta asiaa joka on vaivannu sen mieltä (ei oo kyl tullu puhelemaan mitään asioita). No en tiiä. Jotenki kyl aika helpottunu olo, kun en oo kiinnostunu siitä. Ja silleen ku ollaan tuttuja niin olis kyl tosi hankalaa alkaa virittelemään mitään. Että ihan näin on hyvä :).

Edit. Tahtoi sanoa, että ärsyttävän hankalia nää tämmöset jutut...kyttäilyt ja kaikki semmoset. E2. Niin silleen, ettei voi vetää jotain lehteä naaman eteen ku toinen kyylää..tai käydä sanomas että "are you talking to me vai mitä". Siinä vaan pokkaa yrittää pitää.

25. Euso

Rekisteröitynyt:
    09.04.2008
    Tää on kyllä asia joka ei mene mulla kaaliin. Siis miksi ei saisi olla liian helppo? Miksi pitää esittää että ei kiinnosta nähdä vain sen takia, että sitten sen takia toinen haluaa nähdä yhä enemmän? EAAGREGH

Välillä tuntuu, että omassa nykyisessäkin jutussa olisi välillä samanlaista pelaamisen makua, vaikka näkeminen nyt muutenkin on tällä hetkellä välimatkan vuoksi mahdotonta. Sitten sitä on koko ajan jotenkin varpaillaan.

26. Hollow

Rekisteröitynyt:
    04.09.2003
    No tämähän on helppo:

a) Jos ihminen hakee nostatusta itsetuntoon, on toisen ihmisen funktio toimia saaliina jota saalistetaan. Tällöin mielenkiinto on toisen saamisessa, eikä toisessa ihmisessä.

b) Jos ihminen hakee parisuhdetta, hän hakee naista/miestä rinnalleen, eikä pelejä tarvitse samassa mittakaavassa leikkiä.

Meikäläinen ainakin tällä hetkellä lukeutuu jälkimmäisiin. Toisaalta olemalla oma itsensä sitä nopeasti pääsisi varmaan eroon sellaisista ihmisistä jotka ovat mukana vain egobuustia hakemassa.

Eikä tämä omakaan tilanne nyt niin huono ole. Hassusti vaan huomaa miten vanhat tunteet elävät ja varoittavat sisällä. Asiat on kyllä omassa mielessä käsitelty loppuun, mutta kait se ihan hyvä on olla vähän varpailla.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen