Suosittele tuotetta!

Viestiketju alueella 'Ruoka ja juomat' , aloittaja Ad_Astra, 15.05.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Lepanokka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2007
    Ruoholahden Cittarista kävin äsken asiakseni katselemassa mutta ei ollut sielläkään.

Siis sisälämpötila yli sadan asteen? Itse olen pulled porkinkin ottanut pois siinä 92 asteen paikkeilla.

2. PhillyNott

Rekisteröitynyt:
    06.03.2013
    En täälläkään bongannut kuin Prismasta, tiedä miksi, kun on kuitenkin HK:n tuote.

Ekaa kertaa kun tehtiin, koitin mittarilla jossain vaiheessa ja näytti sataa. Koska liha oli edelleen mehevää, annoin olla uunissa vielä ruokailuun asti. Lopputuloksena kaikki rasva sulanut, jäljellä vain mahtavan makuista haarukalla lohkeavaa lihaa.

3. Lepanokka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2007
    Boston cut tuli tehtyä. Vajaat viisi tuntia 110 asteessa, sisälämpö oli n. 98 asteessa. Koostumus oli ihan jees ja eihän tuota voi kukaan edes mokata.

Itse en vain tuosta mausteesta pidä ollenkaan. Näin ollen saa tulevaisuudessa jäädä omalta osaltani kauppaan. Pakkaus ei myöskään auennut missään kohtaa. Johtunee miedosta lämmöstä, vaan kovettui. Jotenkin vieraannuttavaa kokkailla muovilla muutenkin :)

4. Hatutusvara

Rekisteröitynyt:
    13.01.2013
    Löytyi nakeista ykkönen!
    Mattila Bros. Vapaan Possun Nakki 300g ja voittaa kevyesti HK:n tai Snellmannin nakit.

Rockbear tykkää tästä.
  5. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Sikanauta jauheliha, alle 3 euroa lidl. Citymarketissa 8e

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy