Tästä yleistyksenä voisin sanoa, että en ymmärrä, mikä pokessa on kiinnostavaa mutta silti sitä tulee katsottua. 
e:typo
Viimeksi muokattu: 01.03.2017
Taitaa tämä Kasmir olla vähän eri tasolla suhteessa Nykäseen ja Tauskiin, joiden vetovoima ja ura on painottunut kapakoissa esiintymiseen. Kasmir esiintyy valtakunnallisessa mediassa ja siltä osin hänen uransa täytyy kyllä olla päätöksessään. Mies ei ole markkinoitavissa. Hän ei kelpaa MTV:n ohjelmistoon, ei kelpaa suurille levy-yhtiöille eikä häntä välttämättä kelpuuteta radiosoittoonkaan.
Mun mielestä on ihan turha vinkua naisten kevytkenkäisyydestä. Ei liity mitenkään.
Jos "menee sänkyyn helposti" niin ansaitsee sen että joku säälittävä runkkari salakuvaa aktin ja jakaa sen eteenpäin? Vai mikä oli pointti?
Ja mistä sä tiedät miten helposti nuo naiset ovat sinne sänkyyn päätyneet?
Onko salakuvatuille miehille koskaan maksettu mitään korvauksia, vai onko asia kuitattu aina huumorilla? Jos näin on, niin sitten siinä on sulle lähde.
Tossa annetaan ymmärtää että naisen siveydellä on arvo, ja heille on tapahtunut jotain vahinkoa. Kuinka arvokas naisen siveys on? Onko se suhteessa naisen ikään, ja ovatko korvaukset suurempia nuorille naisille?
Pointtina ei ole tämänkertaisten yksilöiden syyttely, vaan laajempi yhteiskunnallisempi näkökulma.
Kyllähän se tosiaan riittää. Asunnon oveen maininta siitä että huoneistossa on kamervalvonta ja avot ei syytettä salakatselusta tule. Itse kuitenkin ehdottaisin reiluuden nimissä sitä luvan pyytämistä. Kyllä kohtalaisen moni nainen siihen suostuu, ainakin näin oman empiirisen kokemuksen perusteella.
Tarkempia kuvauksia itse videoista.
Tällaisia videoita Axl Smith kuvasi - kestot vaihtelivat alle minuutista tuntiin
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703012200078905_vi.shtml