Sulkapallo

Viestiketju alueella 'Urheilu' , aloittaja AIF, 10.07.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. lehtipihvi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2010
    Yonex Arc Saber FD on ainakin itsellä ollut hyvä, menee tosin yli budjetin ollessaan noin 89e maila tai esim. satunnaisista xxl aleista vähän halvemmalla. Ei tosin ollut nyt myynnissä, liekkö loppunut (oli siis vm. 2016 malli ja myytiin ainakin 4kk sitten vielä XXL:ssäkin).
    Käsittääkseni Yonex Nanoray -sarjasta jos ostaa, saat ihan voimiillesi vastinetta. Esim. stadiumista nyt yonex 95d nanoray juuri tarjouksessa 59,9e (ovh 99)

Itse pelaan nykään ns. aktiivisesti ja tykkään kyllä tuosta Arc Saber FD mailasta, mutta itsekin ehkä keskimääräistä voimakkaampana (tekniikkalaji tietysti silti) olen mietiskelly, että toimisiko head heavy maila paremmin iskujen lähtiessä vähän kovempaa - varsinkin kun tykkään iskeä lähes joka ainoasta paikasta.
    Arc Saber -sarja on "even balance" eli ns. "kaikessa hyvä, muttei mikään painotu" ja taas Nanoray taitaa pääsäntöisesti olla "head heavy", eli iskut lähtisi ainakin markkinamiesten mukaan paremmin.

Ehkä tuolla budjetilla lunastaisin tuon Nanoray 95dx.

Viimeksi muokattu: 15.02.2018
  2. olpero

Rekisteröitynyt:
    27.09.2015
    Veljen kanssa väitellään, että nopeutuuko vai hidastuuko sulkapallo kuluessa (sellainen normaali muovinen). Omasta mielestä hidastuu selkeästi. Miten on?

3. iltanen

Rekisteröitynyt:
    16.12.2006
    https://www.xxl.fi/babolat-x-feel-origin-power-aikuisten-sulkapallomaila/p/1145469_1_style
    Tämmönen lähti tilaukseen tarjoushinnalla 50e. Olen kyllä agressiivinen pelaaja, joten mitenköhän tuo head-light mahtaa soveltua käyttöön. Pitää ehkä vaihtaa tyyliä. :D Saa nyt sitten ainakin sen jäykän mailan, kun tuntuu nykyinen laahaavan perässä jonkin verran.

Ehdotettuja Yonexeja ei oikein tuntunut löytyvän :(

4. iltanen

Rekisteröitynyt:
    16.12.2006
    Vihdoin pääsi kokeilemaan uutta mailaa. Lämmittelyssä 10 lyöntiä ja naps... jänteet poikki. Maila liikkeeseen ja vastaus: ei takuunalainen virhe. Mitäs muut mieltä?

http://www.kuluttajariita.fi/fi/ind...ajariitalautakuntaratkaisu/1457515804355.html
    Rahat kyllä lupasivat takaisin hyvää hyvyyttään, mutta toi 50e ei paljoa lämmitä kun tuli koko talven metsästettyä tarjousta...

5. jyppi

Rekisteröitynyt:
    24.11.2017
    https://sporttori.fi/index.php?route=product/product&product_id=210

Ehkä vähän myöhässä, mutta itse olen tuosta mailasta tykännyt. Ainakin verrattuna edelliseen Yonexin head-light, medium stiff mailaan (Yonex Nanoray Pegasus).

Viimeksi muokattu: 08.04.2018
  6. hemppaa

Rekisteröitynyt:
    02.05.2013

Jänteistä sen verran että monella kilpapelaajalla hajoaa jänteet jopa 5 kertaa viikossa, yksikin huono osuma riittää...

Jos hyviä mailoja joku kaipaa niin muutama käytetty huippumaila lojuu tarpeettomana. Myös mailanjännityspalveluita olisi tarjolla hintaan 23€ (sis ALV ja jänteet). Yhteyttä voi ottaa YV:nä jos tarvetta on :)

T. Sulkapalloilija pääkaupunkiseudulta

Viimeksi muokattu: 11.12.2018

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri