Suklaata jostain nettikaupasta?

Viestiketju alueella 'Ruoka ja juomat' , aloittaja jjx, 14.11.2012.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. jjx

Rekisteröitynyt:
    23.12.2001
    Löytyykös jostain nettikauppaa josta voisi kätevästi ja kenties vähän edukkaammin tilailla suklaata? Lähinnä kiinnostaisi kokkailuun soveltuvat suklaat, mahdolliset vähän paremmat sellaiset, esim Valrhonan tuotteet.

2. Ajn

Rekisteröitynyt:
    02.10.1999
    Ei taida Valhronaa saada halvemmalla kuin niiden omasta kaupasta isoissa säkeissä.

Amazonissa on esim. Lindtiä melko edullisesti ja postikuluitta, jos tilaus on yli £20.

3. -Dist

Rekisteröitynyt:
    25.05.2009
    Eikös Lindt maksa vain pari euroa levy Lidlissä tms? Jos tuolta 9,30€/5kpl niin säästö ei kyllä ole huima ..

4. jjx

Rekisteröitynyt:
    23.12.2001
    Meinasitko Ajn Valhronan nettikauppaa vai sitä Kämpissä sijaitsevaa liikettä? Nettikauppa näytti olevan vaan jenkeille. Onko jollain havaintoa miten hinnat tuolla suomen kivijalkakaupassa verrattuna jenkkien nettikauppaan?

Lindtiltä en löytänyt mitään "leivontasuklaita". Amazon UK olisi muuten mainio juuri postikuluttomuuden takia, mutta tällä sektorilla heidän oma valikoima on aika heikko.

Mitä merkkejä ammattilaiset käyttävät, mistä omansa hankkivat?

5. iNdo

Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
  6. Ajn

Rekisteröitynyt:
    02.10.1999
    Valhrona Kämpissä, luokassa 20 €/kg 1-3 kg pusseissa.

Eikai Lindtiä Lidlissä myydä? Itse olen törmännyt tuohon n. 3 €/levy.

7. -Dist

Rekisteröitynyt:
    25.05.2009
    Mun mielestä oon nähnyt nimenomaan Lindtiä Lidlissä. Ikinä en kyllä ole ostanut joten hinnasta en mene takuuseen.

Jos tilaatte muuten tuolta lebensmittelistä niin kannattaa kassalla ottaa ruksit pois tai voi tulla jotain ihan muuta paketissa '' vaihtoehtoisina '' tuotteina.

8. iNdo

Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    En mäkään kyllä tunnusta Lidlissä Lindtiä. Ritteriä on kyllä ja sitten niitten "omia".

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen