Strimaus koneen osto.

Viestiketju alueella 'PC-konepaketit' , aloittaja Pelihätäri, 25.02.2019.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Pelihätäri

Rekisteröitynyt:
    25.02.2019
    Moro! Elikkäs oon alkanu striimaamaan youtubeen ja olenkin saanut useamman sata tilaajaa, ainoana ongelmana on koneeni suorityskyky. Kone on hidas ja tehoton ja olenkin olen ajatellut ostavani uuden. Minulla on valmiiksi 1050ti näytönohjain, joten en usko että pitäisi ostaa uusi näyttis mutta muut osat kylläkin. Osiin yhteensä budjetti noin 800€. Koneen pitäisi pyörittää kaikki uusimpia pelejä striimi päällä vähintään se 60fps. Jos jollakin olis osa ehdotuksia niin mielellään luen niitä!

2. Kubbih

Rekisteröitynyt:
    18.09.2003
    Ihan ensinnä budjettia pitää nostaa tuonne 3000e korville ja silloinkin osa osista ostaa käytettynä. Lämpökuorma nousee kovaksi, joten isoja investointeja koteloon ja tuulettimiin. Vaihtoehtoisesti voisi käyttää vesijäähyäkin, mikäli pumput ja roippeet saa käytettynä.

3. ton97

Rekisteröitynyt:
    16.01.2017
    mitä osia vanhassa koneessa ? voiko sieltä hyötykäyttää mitään uuteen koneeseen, ja riippuu toki mitä pelejä aikomus striimata.

4. Pelihätäri

Rekisteröitynyt:
    25.02.2019
    Sori ku on kestänyt näin pitkään vastata. Vanhasta koneesta ei voi hyötykäyttää mitään uuteen koneeseen, sen verran vanhat komponentit on kyseessä. Mutta mulla ois yls kysymys. Kumpi on parempi prossumerkki striimaamiseen AMD vai Intel?

5. ton97

Rekisteröitynyt:
    16.01.2017
    Kyl mä amd puoleen kääntyisin vahvasti

6. Pelihätäri

Rekisteröitynyt:
    25.02.2019
    Ok kiitosta

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko