Steam ID, XBox/Windows LIVE Gamertag, Xfire, PSN ID & Nintendo Friend Code -ketju

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Kaotika, 07.09.2007.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. paperilamppu

Rekisteröitynyt:
    08.05.2017
    Täysi-ikäistä peliseuraa haussa:

League of Legend, Player Unknown's Battlegrounds, DayZ peleihin. League rankki nyt Bronze 5 EUW, mutta olen ollut korkeimmillaan Silver 2. DayZ pelitunteja 700+ ja PUBG 200+. Olen varttuneempi pelaaja eli ikää 42.

CSGO taipuu jotenkin, mutta olen Silver tasoa. Samoin H1Z1, Battlefield 1,3 ja 4 löytyy pelikirjastostani.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198032573203/

Striimauspelit käy myös, jos striimaat twitch.tv:ssä.

2. Wormatsu

Rekisteröitynyt:
    12.01.2010
    Muutaman vuoden konsolitauon jälkeen tuli romahdettua ja napattua Gigantin tarjouksesta Xbox One. Tarkoitus olisi hankkia ainakin GTA V ja BF 1, sekä muutenkin tutustua konsolin co-op valikoimaan tässä suhteellisen ASAP ja peliseura olisi ihan jees.

Omat statistiikat, mies ja 24v.

GamerTag on vähemmän yllättäen Wormatsu.

3. nasmi

Rekisteröitynyt:
    12.06.2017
    Etsin Xbox Onelle aikuista peliseuraa, oon 25w nainen, mikki löytyy. Pelejä löytyy Halo (1-5), Dead Islandi, Dying Light, Destiny, Borderlands 2 ja Pre Seguel, Far Cry 4 ja Primali, Gears of Wars 1-4. Gamertag on nasmi91 :)

4. Zabb

Rekisteröitynyt:
    04.08.2011
    Xbox onelle peliseuraa? Tällä hetkellä tulee pelailtua titanfall 2 & destiny (löytyy toki läjä muutakin). Tulevaisuudessa sitten häämöttää tuo destiny 2 :)

28v, mies, mikki löytyy, gamertag : Jellon4

5. Raksu03

Rekisteröitynyt:
    30.01.2003
    Laitetaan tännekkin:

Originissa kaipais mikillistä peliseuraa Titanfall2 pariin. Origin: Raksu

6. Zw3rG

Rekisteröitynyt:
    24.04.2013
    Boxottimelle ettisin mikillistä semi totista ja ei niin totista peliseuraa. 18v junnu ja pelailen tällä hetkellä BF1, OW, paladins, titanfall 2, halo mcc sekä tulevaisuudessa destiny 2 ja ehkä rainbow 6 siege. Gamertag: DriimeR88

7. Red-Eyez

Rekisteröitynyt:
    29.12.2003
    PS4 Destiny 2, peliseuraa / raidiporukkaa / membereitä klaaniin psn: Redeyez82

8. jani8868

Rekisteröitynyt:
    25.08.2016
    Täysi ikäistä peliseuraa hakusessa xbox one puolelle! Pelejä löytyy laidasta laitaan esim destiny 2, fifa18 ja kaippa se uus änäriki kohta tulee ostettua :) GT: xXJeiJeiXx. Paska huumori lentää ja rentoa seuraa muutenkin! Äkkiä sitä viestiä tai kaverikutsua ;)

9. miimaa

Rekisteröitynyt:
    25.03.2013
    Olen ostannut PS4:lle pelejä Ps Storesta. Jos menen kaverin luokse pelaamaan, kirjaudumme hänen pleikkariin minun tunnuksillani, toimiiko minun tunnuksen alla olevat pelit hänen laitteellaan?
    Ja toimiiko ne pelit sitten minun laitteella sen jälkeen, kun pelaan niitä seuraavan kerran kotona?

10. sambuman

Rekisteröitynyt:
    27.12.2010
    Edit. ei enää

Viimeksi muokattu: 15.04.2018
  11. Hulihelikopteri

Rekisteröitynyt:
    30.12.2013
    PSN ID: Huliulikopteri

Saa lisäillä. Ainaki Cod WW2 tulossa kokoelmaan pian, siinä kiinnostaisi saada Zombien lahtaamiseen peliseuraa :) Ja kyllä muitakin pelejä tulee varmasti hommattua pleikalle :D

12. t0npp4

Rekisteröitynyt:
    09.10.2007
    Player Unknown's Battlegroundsiin lähinnä etsiskelisin sopivan höllästi ottavaa porukkaa peleille. Mielellään täysi-ikäistä sellaista. Itsellä pelitunteja alla alle 30, joten toinen aloittelija kelpaisi hyvin peliseuraksi.
    Steamista löytää imot22.

Viimeksi muokattu: 01.01.2018
  13. jee408

Rekisteröitynyt:
    18.05.2008
    Mukavaa ja rentoa peliseuraa pc:n puolelta. Isille kans vähän iloa elämään :D:D
    Ikää tosiaan reilu 30, joten hakusessa täysi-ikäistä peliseuraa.

Pelailen lähinnä bf1 ja pubg. Jatkossa varmasti muutakin, kun tuli hommattua hyvä kone.

14. texmexpata

Rekisteröitynyt:
    29.07.2006
    mikä isän steam nicki?

15. jee408

Rekisteröitynyt:
    18.05.2008
    imosi

16. daveoutinspace

Rekisteröitynyt:
    05.12.2017
    daveTÄS steamissa , pelailen mostly pubgia sekä kynyy(cs), dmg-lem luokassa pyörii toi cs ränkki (enempi kyllä faceit pelailua tulee harrasteltua).(itse 22VEEEE) Iällä tai sukupuolella ei mitään merkitystä ole , kunhan et ole mikään mölyapina (mölyapinalta sulakkeet sisään heti) , en myöskään hae pelaajalta mitään ammattitasoa pelien saralla , mutta ei nyt mielellään minkään neanderthalin kanssa pelailisi! Terveisin suomen suolaisin pelailija! :rolleyes:

Ps pubgissa olen läpipaska ja sokea kuin lepakko

Viimeksi muokattu: 29.01.2018
  17. nikita

Rekisteröitynyt:
    04.01.2003
    PlayStation Network ID: mexi1978

Gran Turismo Sporttia tällä hetkellä, adata saa

18. fuufaa

Rekisteröitynyt:
    18.12.2009
    Viimeksi muokattu: 10.04.2018
  19. robi123

Rekisteröitynyt:
    12.12.2009
    PSN ID: robihood

Pelaan suht aktiivisesti kaikenlaista, iltaisin töitten jälkeen yleensä. Reipas kolkytä on vuosia mittarissa. Tällä hetkellä ois akuuttia tarvetta Sniper Elite 4sen co-op tehtäviin. Ei löydy matchmakingilla koskaan ketään.

Löytyy chättiturinointi vehkeet. Olen vahvassa Trophy-koukussa.

20. Johguu

Rekisteröitynyt:
    08.04.2020
    Xbox live: LUUMUKEITTO
    Aikuista, ennen kaikkea rentoa ja huumorintajuista peliseuraa vailla.

Olen 22 vuotias mies, luonnollisesti mikin omaava. Aktiivisesti pelailen, mutta 3 vuorotyön vuoksi minkäänlainen säännöllisyys on mahdottomuus. Peliseuraa R6 Siegeen olisi hyvä saada, kunhan muistaa että ei ota peliä liian tosissaan. Dead by Daylight, Friday the 13th, kavereita kaipaisin tosissani. Yleensäkkin avoin uusille peleille, sekä tuttavuuksille!

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen