Spotifyn vastine meille, jotka ovat ostaneet (myös fyysistä) musiikkia

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Lagaaja, 14.09.2018.

1. Lagaaja

Rekisteröitynyt:
    02.01.2007
    "Ohjelmat, käyttöjärjestelmät ja ajurit" -alafoorumi on sen verran hiljainen, että parempaa keskustelua saa varmaan täältä.

Groove appi lopetetaan 1.12. ja korvaava ohjelmisto olisi hakusessa. Tuo mahdollistaa siis sen, että ostamani musiikki (joka on joko ripattu koneelle tai ladattu suoraan bandcampista) synkkaa kotikoneen ja mobiililaitteiteni välillä. Eli voin tavallaan streamata omaa musiikkikirjastoani mistä vain.

Olen ymmärtänyt, että Spotifyllä tämä olisi melko kinkkistä, tai ainakaan omaa omistettua musiikkia ei olisi helppo sekottaa striimattavien kappaleiden kirjastoon, pitääkö paikkansa? Spotifyn kaltainen striimattava musiikkikirjasto ei ole ehdoton vaatimus minulle (puuttuu aika paljon musiikkia, mitä kuuntelen), mutta en sitä vastaakaan ole. Pääasia, että pääsisin kuuntelemaan omaa musiikkia kännykällä ilman, että joudun lataamaan sitä fyysisesti muistikortille.

Ideoita?

2. Grez

Rekisteröitynyt:
    30.04.2001
    Siis Groove App on ilmeisesti Microsoftin ohjelma, joka mahdollistaa OneDriveen ladatun musiikin soittamisen. Koska Androidin (ja IOSin) OneDrive appilla pystyy nykyään soittamaan suoraan musiikkia, niin MS on päättänyt lopettaa erillisen Groove Appin Androidilta ja IOSilta.

Minulle ainakin tästä kaikesta herää kysymys että oletko kokeillut sitä OneDrive Appia? Tietty jos se on ihan liian paska ja siksi haet jotain muuta niin senkin voisi mainita.

Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi