Sony Xperia Z5 Compact

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja Oronto, 03.09.2015.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Jännä muuten, että s3 ja z5 lyhtykuvat on aika 50/50... Luulis uudemmassa 600€:n , hehkutetussa sonyn z5c puhelimessa jossa etenkin kameraa on kehuttu.. olevan paremmat kuvat huomattavasti ku s3:ssa mutta ei. Ihan samaa tasoa. Paljollas tollanen s3 lähtee nykyään? Ois tullut vähän halvemmaks ;)

2. Lagittaja

Rekisteröitynyt:
    29.07.2009
    Viimeksi muokattu: 04.10.2015
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
    Doro 8080

Doro 8080

269 €
    -15 %
    Katso
    tuotetiedot
    OnePlus 8 128GB

OnePlus 8 128GB

599 €
    -14 %
    Katso
    tuotetiedot
  4. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Mutta ero ei ole niin iso ku pitäis olla näiden puhelimien kameroiden välillä? Ainakin itse toivoisin että ihan uus luuri, z5 pystyis paljon parempiin kuviin ku s3 mutta isoa eroa ei ole.

5. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Mulla akunkesto ei kyllä vakuuta, aika perus. Täytyy varmaan stamina tilat ottaa käyttöön kun ei tuo akkuvirran säästötila juuri paljon akkua säästä. Mietin vaan, että jos on Stamina tila tai jopa Ultra Stamina päällä, niin toimiiko herätyskello kuitenkin automaattisesti molemmissa?

6. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Jep.. nyt näit itsekkin, ettei se kamera oo hehkutuksen arvoinen. Ja akun kestokaan ei tosiaan oo niin hyvä ku hehkutettiin. Itse oon ladannut yöllä aamuksi täyteen, heräillyt tuossa 12-14 välillä ja illalla näihin aikoihin luuri taas laturiin ku on 20% akkua jäljellä. En edes pelaa/katso mitään videoita puhelimella. Meinasitko pitää itse tän luurin vai vaihtaa johonkin toiseen? @ambster

7. laxu

Rekisteröitynyt:
    05.04.1999
    Mun kokemukseni mukaan isompi ero tulee siinä miten kuva kaapataan, eli fokusoinnin nopeudessa, huonon valaistuksen olosuhteissa ja tärähdysten estossa. Jollain 12 vs 20 megapikseliä ei ole niin väliä.

8. Lagittaja

Rekisteröitynyt:
    29.07.2009
    Z5C:n sensori on lähes kolmanneksen suurempi ja aukkosuhde paljon valovoimaisempi, f/2.0 vs f/2.6. Pystyy myös tarkentamaan huomattavasti nopeammin kiitokset PDAF.
    Kaikin puolin Z5C:n kamera on spekseiltään huomattavasti parempi mutta se on eri asia osaako sitä käyttää.

Tuossa esimerkkinä mitä iPhone 6S:llä voi saada aikaan.
    https://fstoppers.com/education/new-iphone-fashion-shoot-bikinis-foam-core-and-flashlights-88260

Mitä, etkö kiikuttanutkaan luuria takaisin Elisalle?

9. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Mitäpäs sillä nopeella automaattitarkennuksella tehdään? Kissan heitin sohvalla ja nopeesti otin kuvan niin eipä se kissaa tarkasti saanut kuvaan :D niin ku sonyn videolla näytetään ku se penska hyppää ja tulee tarkka kuva niin eipä tullut. Ainakin automaattitarkennuksesta videolla puhutaan ja näytetään miten nopeesti toimii ja sitten räppästään kuva. Kyllä uskon jotenkin osaavani käyttää, koska muille puhelimilla oon saanut mielestäni paremman näköisiä kuvia ku tällä. Se on varmaan vakaajan puute sitten vaan että on niin kuraa nää kuvat. Ja tuossakin ku tyttö tekee kärrynpyörän niin terävä kuva tulee. Kyllä ei tuu ku lähdetään tekemään huomenna kärrynpyöriä emännän kanssa niin tärävää kuvaa.. kyllä se liikkuva kohda värähtää siinä kuvassa tällä kameralla!

10. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Onks tähän tietoa?

11. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    En vielä koska, en tiiä ottavatko he käytönalenemaa jos vien luurin takas? 200€ voi joutua niille pulittaa takas. Onhan tätä nyt käytetty vaikka ei tässä mitään jälkiä ole ja on otettu se paketissa tullut suojakalvo käyttöön jne jne... esim pölyä näyttää olevan tuolla ylhäällä kuulokekolossa jne..

12. abish

Rekisteröitynyt:
    24.11.2007
    Pistä myyntiin tänne tmv. Kyllä joku sen ostaa.

13. Lagittaja

Rekisteröitynyt:
    29.07.2009
    Termit hukassa? Tarkennusnopeus =/= valotusaika.

Osaisiko vaikkapa ohjekirja auttaa?
    Vitsillä: RTFM
    Lue, toimii. Herätyskello sisältyy "ydin" ohjelmiin.
    Tässä Z3 Compactin FAQ:n Ultra Stamina moodista pidempi selitys.
    http://support.sonymobile.com/ie/xperiaz3compact/kb/02310188014550f700148a7cbe2b0007429/

No voi voi. Mitäs otit kunnolla käyttöön.
    Lisäksi, onko muokkaa nappulan funktio sinulle tuttu?

14. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Noniin Tero herätys. ettet vaa provosoitunut. Tarkennusnopeus =/= valotusaika. ku tuossa sitä mainostetaan just tuon yhteydessä. Kerroppa itse millä asetuksilla tällä luurilla meinasit saada lentävän kissan sisätiloissa kirkkaasti kuvaan niin että kissa on aivan tarkka ja ilmeenkin näkee :D? Ohjekirjaa ei tullut mukana, joten ei auta. Englanti en jaksa alkaa vääntää.

15. Lagittaja

Rekisteröitynyt:
    29.07.2009
    Nimeni ei ole Tero ja ei, en provosoitunut.
    Se onnistuu ihan vaikka sillä automaattisella moodilla jos valaistus on hyvä.
    Ole hyvä, tässä sinulle ohjekirja suomeksi. Akku ja virranhallinta, sivu 22.
    http://www-support-downloads.sonymobile.com/e5803/userguide_FI_E5803-E5823_1_Android5.1.pdf
    Vaihtoehtoisesti voit myös selata tätä.
    http://support.sonymobile.com/fi/xperiaz5compact/userguide/

16. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Otan huomenna kuvan, automoodilla.. 23MP asetuksilla ja noh... sehän ottaa parhaalla mahdollisella tavalla kuvan... päivänvalo + kämpästä valot täysille... satanen vetoa että kissa "tärähtää" kuvassa vaikka vakaasti kuvan ottaa. Ei tästä luurista ole siihen. 1020:lla onnistu kyllä tosi hyvin vastaava.

17. ambster

Rekisteröitynyt:
    03.09.2015

Kyllä mä tän luurin pidän vaikka kameraan nyt vähän petyinkin. Toivottavasti tulee joskus jotain päivityksiä mikä parantais kuvien laatua ja helpottais käyttöä tavalliselle tallaajalle. En ole mikään ammattikuvaaja niin en osaa mitään sen ihmeempiä säätöjäkään tehdä tälle, että saisi niitä upeita kuvia mitä hehkutetaan.. Muuten tykkään kyllä puhelimesta ja mulle on tärkeä ominaisuus myös tuo vesi ja pöly suojaus. Pitää ruveta säästeleen, josko ostais jonku halvan järkkärin joululahjaks itelleen.. :D

18. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Tää on hermostuttava luuri! Nytkin monta minuuttia menee tän viestin kirjoittamiseen. Koko ajan ottaa ylimääräisiä kirjaimia ja äsken ku. Selasin iltaaallehtee. Jjww sanomia nii ssovellykksellaa. Tai ssellaaimrllw niin. Sscrollassin aalaaspääinn. Niiinnn anaa aukesi jokuoysikko vaikka en avannut sitää vaan yritin mennä aalaaspääinn katsokaa nyt. Tätäkin tekkssttiä... Voi vvitttu

19. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Kokeillaas. Nyt taas voi kirjoittaa kunnolla. Näppäimet lukkoon ja uudelleen avaa niin toimii taas. Mutta eihän tää ihan normaalia ole. Laittaisitko menee takas palautusoikeudella vai sanonko että luuri rikki enkä maksa siitä mitään?

20. inffy

Rekisteröitynyt:
    19.12.2000
    Ei ne sitä takaisin enää ota. Vedä vaan tehdasasetusten palautus ja aloitat alusta.

21. GPO

Rekisteröitynyt:
    31.05.2007
  22. davekk

Rekisteröitynyt:
    30.08.2010
  23. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Kameraan on tulossa laaja softapäivitys marraskuussa. Koskee ensin uusia Z5 malliston puhelimia.

24. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Itse en tiedä johtuuko lämpenemisestä vai mistä? Ja onko se takuuseen vietävä asia että tekee tuota että välillä kirjoitus takkuaa ja tekee omiaan? Homma kuitenkin pelittää taas ku laittaa näppäimet lukkoon ja avaa uudelleen. V-mäistä. Mutta syy laittaa takuuseen?

25. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Taitaa ne ottaa? Nimenomaan palautan tehdasasetukset ja vien takas. 28päivän palautusoikeus.

26. pasander

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Ei mulla ihan ssssssss ku tuolla mainittiin ja ettei se edes lopeta kirjaimien latomista... siis tolleen tuli miten pätki kirjoitus tuossa yhdessä tekstissäni. Mutta kyllä pysty pakittelee jne mutta vaikeaa oli. Itselläkin valkoinen, mutta jännä että väri ois syypää siihen tökkimiseen :D?!?! erittyykö valkoisesta puhelimesta jotain tiettyä ainetta että puhelin menee sekaisin ;)?

Viimeksi muokattu: 05.10.2015

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi