Sony Xperia Z3

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja Pipanacansleri MMMIX, 03.09.2014.

1. Peeveli

Rekisteröitynyt:
    10.11.2003
    Mulla tuli ainakin usb-otg johto mukana johon liität vain micro-usb johdon ja tuolla combolla puhelimet yhteen.

2. kalastaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2002
    Toi Sony PC Companion ohjelma ei ilmeisesti tue windows phonea... Ei mulla tullut tuollasta johtoa puhelimen mukana. Täytyy käydä katsomassa jos esim gigantista löytyy tuollanen piuha.

3. Hype

Rekisteröitynyt:
    20.05.2004
    Mistä porukat ostaneet hyviä koteloita?

4. wemmii

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
  5. Simbaanana

Rekisteröitynyt:
    08.12.2014
    Ilmeisesti ihmiset olleet tyytyväisiä Z3:een? Ajattelin siirtyä vuotavasta Jollasta johonkin laadukkaampaan pakettiin ja tämä Z3 on tällä hetkellä todennäköisin vaihtoehto. Olen parhaillaan Taiwanissa reissussa ja täältä tuon Z3:n saisi vielä huomattavasti Suomen hintoja halvemmalla. Onko jollain tarkempia kokemuksia tuosta PS4 pelien pelaamisesta puhelimella?

6. regeny

Rekisteröitynyt:
    24.01.2010
    Millaiset kuulokkeet muilla tuli tuon puhelimen mukana? Ostin omani Soneralta ja mukana tuli täysin kelvottomat napit, joissa ei ole minkäänlaista pehmustetta. Pelkkä loivasti kupera metalliverkko ja olematon silikonireunus sen päällä. Ei noilla tee mitään, kun eivät pysy korvassa paikallaan saati sitten ole mukavan tuntuiset siellä. Kävin kysymässä asiasta Soneran liikkeestä ja sieltä sanottiin, että tuollaiset ne on kaikissa. Käsittämätöntä, että lippulaivamallin mukana tulee tämmöistä roskaa. Ilmeisesti ennakkotilatuissa puhelimissa oli paremmat kuulokkeet mukana...

7. Hype

Rekisteröitynyt:
    20.05.2004
    Mun puhelimen mukana tulleet napit hajosi ainakin heti kättelyssä tai olivat jo hajalla tullessa.

8. BB-Einari

Rekisteröitynyt:
    28.04.2010
    Z3 Compactissa tuli myös ne romunapit. Tulee kuuneltua paljon musaa laitteella, joten ostin nämä, ja olen erittäin tyytyväinen. Digitaaliselle taustameluvaimennukselle on kolme eri tasoa, ja sen saa kytkeytymään pois päältä automaattisesti kun näyttö ei ole päällä eikä musiikki soi.

9. Zimeon

Rekisteröitynyt:
    11.03.2002
    Tänään tuli joku päivitys luuriin, osaako joku sanoa et löytyykö jostain listaa et mitä on muuttunut?

10. Vildi

Rekisteröitynyt:
    14.12.2014
    Samaa olen itse raivonnut myös, täydellinen loukkaus kuluttajaa kohtaan nuo korvanapit. Sentään puhelin ei tällä kertaa ollut romu :) Jättäisivät vaikka sitten suosiolla poies kuten Motossa.

Päivitys tosiaan tuli Z3:lle, kooltaan aika massiivinen mutta vaikutukset eivät tunnu olevan erityisen kovia. Vähän sulavammalta tosin tuntuu kuin aiemmin, mutta voi olla placeboa :)

11. malagon

Rekisteröitynyt:
    24.08.2006
    Tuli sitten hankittu tämäkin tekele tuon PS4 remote playn takia. Onko tosiaan niin että ei saa noita tekstiviesti-ilmoituksia näkymään luukkonäytössä ja notification areassa? Nythän tulee vaan se ikoni sinne ylös että jonkinsortin viesti on saapunut....

Ennen tätä ollut siis kolme eri HTC kännykkää ja niissä saa kyllä hienosti viesti-ilmoitukset näkymään minne haluaa.

EDIT: Nopea päivitys. Vaihdoin tuon vakio sms ohjelman Tekstra nimiseen ja heti alkoi ilmoitukset toimimaan. Onko täällä jotain kokemuksia muista sms ohjelmista jotka toimivat hyvin?

Viimeksi muokattu: 14.12.2014
  12. Zimeon

Rekisteröitynyt:
    11.03.2002
    Textraa itsekkin käyttänyt ja hyvinkin tyytyväinen siihen.

13. alJaffee

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Sattuisikaan kellään Z3 käyttäjistä olemaan kokemusta miten hyvin/huonosti luuri toimii Pebble-älykellon kanssa? Joissakin foorumeilla haukutaan toimivuutta, jossain taas ei. Ota tuostakin nyt sitten selvää.

14. inffy

Rekisteröitynyt:
    19.12.2000
    Itse olen käyttänyt EvolveSMS softaa.

Nuo lukkoruudun notifikaatiot tulee Lollipop päivityksessä, lupailtu tammikuussa.

15. MoBB

Rekisteröitynyt:
    13.06.2003
    Onko kenelläkään tietoa millon uus käyttisversio on tuloillaan? Tuntuu että lähes kaikissa muissa android puhelimissa lollipop on jo pyörimässä.

16. Peeveli

Rekisteröitynyt:
    10.11.2003
  17. fokemon

Rekisteröitynyt:
    07.01.2014
    Täällä kans uusi Z3:n omistaja ilmoittautuu joukkoon. Aikamoinen loikka tuli lumioiden maailmasta. Niin ulkonäön, monipuolisuuden kuin ominaisuuksienkin puolesta. Onneks tabulla on treenattu jo androidia...
    Noi lasit taitaa ilman suojaa nopeastikin räsähtää taskussa? Huomasin että on niin korkea luuri, että istuessa alkaa saamaan taivutusta, jos on matala tasku. Nyt käytössä cellyn lompakkokotelo, mutta se muuttaa puhelimen todella isoksi. Lasiset näytönsuojat on tulossa, samoin kun joku bumper case. Noilla, toivon mukaan, luuri pienenis taas tosta raamattu-kokoluokasta hiukan paremmaksi...

18. LeMuerte

Rekisteröitynyt:
    29.05.2011
    Kaverin Z3 ei ruvennut enää jossain vaiheessa käynnistymään eikä latamaan itseään, joten laite vietiin huoltoon. Soneran huollosta soitettiin tänään ja sanottiin että laite on vääntynyt ja vääntyminen on rikkonut puhelimen lunastuskuntoon. Vika on kuulema mekaaninen joten takuu ei korvaa paskaakaan. Vaihtoehtoina laitteen vaihtaminen uuteen huokeaan 460€:n hintaan tai kuolleen kapulan palautus hintaan 33€. Onkohan tässä mitään tehtävissä?

19. Temposaur

Rekisteröitynyt:
    23.08.2011
    No persiistähän tuo on, muttei tuossa taida olla mitään muuta tehtävissä kuin joko hankkia uusi tilalle, tai ostaa se rikkinäinen 33e:lla takaisin.

20. Jussi77

Rekisteröitynyt:
    13.02.2007
    Kotivakuutuksestahan tuo kannattaa korvauttaa.

Tuli tilattua tämmöinen vanhan Z:n tilalle, otin mukaan langattoman lataussetin. Cyberphotosta 538 e posteineen. Toivottavasti ehtisi tälle viikolle jo tulla.

21. LeMuerte

Rekisteröitynyt:
    29.05.2011
    No mitäs veikkaatte onko kotivakuutusta :D Paska tilanne.

22. Temposaur

Rekisteröitynyt:
    23.08.2011
    Kaverin kannattaa jatkossa pitää luuria sellaisessa paikassa, ettei se taipuile.

23. LeMuerte

Rekisteröitynyt:
    29.05.2011
    Ei ole kuulema pitäny esim. housujen taskussa vaan aina povarissa tms. Ja sen verran läheltä liippaa että kaverin maksuhäiriön takia puhelin otettiin meikän nimissä mutta kaveri maksaa. No eniveis, leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä.

24. Terzzi1990

Rekisteröitynyt:
    02.11.2009
    Dodi, itsekkin siirryn Z2->Z3 kun eukko halusi uuden puhelimen enkä antanut ostaa Z2:sta uutena niin tämä vanha menee nyt sille ja itse otan tuon Z3:sen. Ajattelin kysyä ennen puhelimen saamista että mistä immiset ovat tilanneet noita lasin suojuksia (nillkin tempered glass H9) amazon vai ebay ja olisko suoraa linkkiä? Samalla hakusessa olisi jonkin sortin suojakotelo puhelimelle, mielellään läpinäkyvällä takakannella, mutta myös pystytuella jos vain mahdollista. Toki voisin tilata pumberin vai miksi niitä sanotaan ja myös kotelomallisen jos hinta ei olisi paha. Suosituksia?

25. regeny

Rekisteröitynyt:
    24.01.2010
    Kävipä köpelösti tolle Z3:lle. Joulun aikoihin se tipahti housujen taskusta lattialle ja etulasiin tuli pienen pieni lohkeama. Tuon lisäksi kosketuspaneeli meni rikki muutaman sentin matkalta yläreunasta, mikä teki käytöstä hyvin tuskallista. Kotivakuutuksestahan tuo korjataan mutta ärsyttää silti. Olin juuri tuolloin tilaamassa suojakoteloakin. On kyllä niin jäykkää tekoa tuo luuri, että yhtään kovemmat kolhut rikkovat sen saman tien.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen