Sony Xperia Z2

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja Pipanacansleri MMMIX, 24.02.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. SpoASU2

Rekisteröitynyt:
    04.05.2006
    En tiedä laitoinko tänne, mutta ihan ihme perseilyä SCF Huollolta tuon luurin kanssa, kävi viikon reissun ensin siellä, ja viankuvauksessa luki mm., että olen yrittänyt resetoida tehdasasetukset 5 kertaa, ja silti tuo uudelleenkäynnistely ym. viat (mitä löytyy tuolta aiemmilta sivuilta) ei häviä mihinkään.
    NOH, ne pätevänä palauttivat vain tehdasasetukset ja laittoivat minulle sen luurin takaisin. Testaan puoli tuntia liikkeessä, jona ainaka luuri buuttaa 4-5 kertaa, pyydän lähettämään takaisin, ja laitoin vielä Palautetta sivuilta perään tiivistetysti, että tyhmänäkö minua pidätte?!

Nyt on lukenut 9 päivää:
    Työntila
    Service status: Laitevalmistajan keskushuollossa
    Send to vendor service center 21.07.2014 07:00

eli taisi lähteä sinne Englantiin? Seuraava kysymys, miksi eivät voineet vain laittaa minulle uutta (toimivaa)luuria siinä vaiheessa kun lähettivät minun puhelimen sinne Lontooseen? Olisi asiakas HIEMAN tyytyväisempänä kuin NYT!?!
    Siis 10.7 laitoin sen ensimmäisen kerran sinne huoltoon..
    Missä vaiheessa voisin alkaa olemaan DNAhan päin yhteydessä, että tarvitisisinkin sitä ostamaani puhelinta?

2. Omena

Rekisteröitynyt:
    23.09.2001
    Vähän vedetään kyllä mattoa alta jotka on tuon kalliimmalla ostanut jokunen viikko sitten.. Tietysti hienoa, että hinnat tulee alas. Tuohon voi vaikuttaa sekin, kun huhuillaan Z3 tulosta jo syyskuussa..? Hyvät kaupat olet tehnyt :)

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. splice

Rekisteröitynyt:
    16.07.2011
    Itse maksoin puhelimesta n. 650eur kesäkuussa. Soneralla kyllä hyvä tarjouskampanja. Mutta, hyvä luuri on ollut käytössä eikä maksamani summa tunnu pahalta kun käyttöä tulee olemaan taas se 2-3 vuotta tälläkin. Kamera todella hyvä, jopa sellainen että on innostanut kuvailemaan tavallista enemmän. Itselleni varsin outo ilmiö kun nimenomaan kännykän kameroista puhutaan.

Z3 tosiaan tulossa (yllättävän) pian. Sitä kannattaa odotella niiden jotka kokevat saavansa laitteeseen lisäarvoa tehokkaammasta prosessorista ja nähtävästi siis myös tarkemmasta näytöstä. Itselleni kumpikaan näistä ei edusta sellaista pakollista juttua.

5. jonivaa

Rekisteröitynyt:
    02.02.2012
    Hyvä puhelin muuten mutta, toi mikki on surkea. Puhe ei meinaa kuulua ellei mikki ole juuri suun kohalla. Eli mitää olkapäätä vasten puhuminen ei onnistu ynm.

Toinen ärsyttävä homma on ettei tuo lataus luukku pysy kiinni, lähes joka kerta kun puhelimen ottaa taskusta niin luukku on auki.

Enää ei uskalla veteen laittaa, muutaman kerran olen testannut ja kuvannu videoo veden alla ja hyvin toimii :) kaijutitimen ja mikin pitää vaa antaa kuivahtaa vähä et äänet palautuu normaaliksi.

6. TuBBe

Rekisteröitynyt:
    01.12.2008
  7. aleksi0

Rekisteröitynyt:
    27.03.2010
    Ainahan voi palauttaa, saada rahat takaisin ja tilata uuden? (nvm näköjään saatavuus on tilapäisesti loppu.)

Itse tilasin viime viikolla myös Soneran tarjouksesta (450€). Täytyy myöntää, että hieman yllätyin kun puhelin ei ole sim-lukittu. Testattu saunalahden kortilla.

8. lehtipihvi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2010
    Saiko ton oikeesti 450e? Yritin muistaakseni katsella, mutta ilmeisesti katsoin väärin kun piti liittymäkin minun mielestä tilata kylkeen saadakseen tuolla hinnalla.. Eli pystyikö ton ostamaan tolla hinnalla "erikseen", itseä ei kiinnosta datarajoitetut liittymät.

9. aleksi0

Rekisteröitynyt:
    27.03.2010
    Liittymän kanssa 24kk sopimus, jotta puhelin irtoaa 450€. (Ja se Pääkonttori +25C)

Minulla oli aika sama, koska muutenkin oli Soneran liittymä käytössä. Ainoa ero vaan että seuraava 2v kiinni.

10. Galaxy S5 ei nykinyt samalla lailla. Harmillista kun Sonyn kamerasofta vaikuttaa muuten paremmalta. Nämä siis kännyjen omalta näytöltä katsottuna.

11. Tämä nyt tuli ostettua. Tainnu nuo tarjoukset lisätilasta yms mennä vahaksi kuun vaihtuessa? Mikä olis ratkaisu offline kartaksi Phukettiin? Google maps ilmoitti että aluetta ei ole offline käytössä tjsp.

12. Almond

Rekisteröitynyt:
    19.04.2012
    Monia kertoja on Z2 päässyt suihkussa käymään ja nyt pari päivää sitten kävi vielä meressä uiskentelemassa ja loistavasti toimii edelleen. On tämä vaan mahtava puhelin.. :kahvi:

13. Lars Kuu

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Osaako joku sanoa täällä, että tuleeko Elisalta (saunalahdelta) ostaessa mukaan Smartband, lataustelakkaa tai vastamelukuulokkeita?

Tai mistä saisin vaikka kaikki noi mukaan halvimmalla? Smartband ehkä kiva kokeilla, mutta kuulokkeet pakolliset ja lataustelakka korvais Qi-latauksen puutetta.

14. inffy

Rekisteröitynyt:
    19.12.2000
    tulee smartband mukana, ei muuta.

15. Zarniwoop

Rekisteröitynyt:
    08.07.2002
    Ilmainen Locus Map? Karttavalikosta löytyy useampiakin karttavaihtoehtoja, jotka voi etukäteen ladata välimuistiin tai tallentaa valitsemansa alueen offline-käyttöön.

16. GlidiD

Rekisteröitynyt:
    20.01.2006

Mulla on maaliskuun jälkeen puhelin (Xperia V) käynyt siellä 5 kertaa huollossa, tänään tuli viimeisen kerran ja edelleen sama vika jatkuu. Ihan nohevaa toimintaa kyseiseltä puljulta.
    Eli koko tarina, puhelimesta näyttö paskaksi-> huoltoon. Huollon jälkeen kamerassa vihreitä raitoja, sekä videokuvauksessa ihmeellistä narinaa-> 4 kertaa huoltoon tuon narinan takia maaliskuun jälkeen, 2½ viikosta kuukauteen kerrallaan eli käytännössä puhelin on ollut huollossa koko ajan maaliskuun jälkeen. Joka kerta vaan lähettävät iloisena puhelimen takaisin vaikka eivät ole ilmeisesti sitten edes testanneet onko vika hävinnyt. Nyt viimeisellä kerralla piti tulla vaihtolaite tilalle, mutta viime metreillä päättivätkin vaihtaa piirikortin toistamiseen vai peräti kolmannen kerran ja tuloksetta, siitä huolimatta kyllä iloisena lähettivät puhelimen taas minulle. Vihreät raidat sentään ovat saaneet pois.

Nyt ei kyllä puhelin lähde enää yhtään mihinkään, joko puretaan kauppa tai joku saa kiikuttaa minulle toimivan puhelimen.

17. TuBBe

Rekisteröitynyt:
    01.12.2008
    Tänään sain itsekkin korkata luurin, ja ihan kivasti wörkkii. Roottia huutaa kyllä kovasti että saisi nuo bloatware paskat tuolta mahdollisimman nopeasti pois...Onkohan tästä tullut jotain tuoreita ohjeita miten eurooppalaisen vehkeen saisi rootattua? Muistan että vanhan SGS2'sen kanssa meinasi pukata kyyneltä kun roottasi, nyt saisi mennä vakaammin.

18. Diizei_

Rekisteröitynyt:
    09.04.2009
    Ei tullut mulle pari viikkoa sitten mitään noista. Smartband tarjous loppui jo. Miks mä oon ymmärtänyt että tässä toimisi langatonkin lataus? Kuulokkeet oli ihan normikuulokkeet. Eli laatikossa oli luuri, laturi ja kuulokkeet.

Edittiä sen verran, että qi onnistuu kotelon avulla.

19. Lawidoh

Rekisteröitynyt:
    30.05.2009
    päivitä uusin firmis ja sit tällä menee helposti root kun seuraa ohjeet:
    Easy Root Tool for various Xperia devices - XDA Forum

20. TuBBe

Rekisteröitynyt:
    01.12.2008
    Kiitokset, juuri niin kivutonta kuin olin toivonut! Lähti hangoutsit ja muut paskeet hyvin nopeasti kävelemään<3

21. Eipä sit toimi bemarin hf:n kanssa. Voi PERKELE!
    Kaverilla saman ikäluokan bmw ja ei mitään ongelmaa...

22. SpoASU2

Rekisteröitynyt:
    04.05.2006
    Nyt oli 8.8 tullut myymälään, tulin tänään reissusta, niin maanantaina pääsen hakemaan luurin liikkeestä.
    Katsotaan mitä ovat lähettäneet minulle takaisin. Toivotaan uutta luuria, pelätään pahinta..

23. TuBBe

Rekisteröitynyt:
    01.12.2008
    On kyllä helvetin mahtava luuri, ero SGS2'seen on aivan valtava. Ainut miinus on ehkä, että notificationeiden (saapuvat teksti-/facebook viestit) äänet on todella matalat verrattuna soittoääneen kun koittaa vain yhdellä sliderillä säätää. Korvat saa olla höröllä mutta onneksi on tuo ledi.

24. erkki82

Rekisteröitynyt:
    18.12.2004
    Nuo kuvaamasi vaivayt (vihreät viivat, narina) liityvät hieman bugiseen 4.3 firmwareen.
    Eli softa vikoja. Ajat orginaalin adroid 4.1.2 sisään niin poistuvat.

25. GlidiD

Rekisteröitynyt:
    20.01.2006
    Mut nää alko huollossa käynnin jälkeen missä näytön lasi vaihdettiin, päivitteleekö ne siinä samalla softaakin? Käynyt kuitenkin Sonyn keskushuollossakin, luulis et he nyt tollasen olisivat osanneet tarkistaa... :mad:
    Muistelisin et sillon oli kyllä uusin versio sisällä kun lähti huoltoon, eikä ollu ongelmia, ehkä 90% varma tästä et oli uusin :)
    Vihreät raidat ovat poistuneet näissä huoltokerroissa mut narina jatkuu yhä edelleen.
    Tehdasasetukset on palautettu, palautuuko siinä tuo firmwarekin sen aikaseen? Sillä ei ainakaan ollut meinaan vaikutusta.
    Vai miten saa vanhemman lyötyä sisään?

Täytyy tos illalla tarkistella mikä versio siellä on, kyseessä siis emännän puhelin.

26. inffy

Rekisteröitynyt:
    19.12.2000
    Kyllähän nuo ovat voineet rikkoa sen siellä huollos.

Miten xperia v liittyy otsikon laitteeseen?

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen