Sonera KotiTV (IPTV)

Viestiketju alueella 'Internet, tietoturva ja muu tietoliikenne' , aloittaja Kaotika, 03.08.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Elvis Jagger

    Rekisteröitynyt:
    12.02.2007
    Viestejä:
    15 517
    Ja oliko tuo nettiräpellys aika mobiiliviihde kaikille laajakaista-asiakkaille ilmainen vai vain Viihteen-asiakkaille?

    "Tarjous: 6 kk 0 €/kk.
    Normaalihinta: 3,00 €/kk"

    Minulla ei ole enää Viihdettä, mutta silloin kun oli ja tuo mobiiliviihde tuli uutena, niin muistan että silloinkin todella hämärästi oli juuri noin, että ikään kuin piti ottaa tarjous jostain mikä olikin jo ilmaista. Käsittämättöntä suunnittelua.
     
  2. SoneraPartio

    Rekisteröitynyt:
    13.12.2012
    Viestejä:
    822
    Suosittelisin ottamaan vikapalveluun yhteyttä niin he laittavat uuden tulemaan tilalle. Vikapalvelun tavoittaa joko puhelimitse 0206 901 01 tai sitten jätä palvelupyyntö Omien Sivujen kautta. :)
    Nämä asiat on viety Partion toimesta eteenpäin. Hyviä pointteja olette nostaneet, jotka tulee huomioida jatkossa. :think:
    TV-tallennuksia tiedustelen vielä tarkemmin, mutta veikkaan että TV-yhtiöistä riippuu paljon miten ohjelmatietoja on saatavilla. Tämä oli puhdas henkkoht veikkaus. Kerron tarkemmin, kun saan lisäinfoa tähän asiaan! :)
    Nyt pitää omasta kokemuksesta sanoa, että en ole vastaavaan vielä törmännyt enkä ole huomannut, että kukaan muukaan olisi tätä kysellyt. Onko kauankin tätä tehnyt? Oletko koittanut resetoinut boksia? Tarvittaessa täältä löytyy ohjeet boottaukselle.
    Oletko kokeillut asentaa sovellusta uudestaan laitteeseen mistä käytät mobiiliviihdettä? Kokeilehan tuota vielä, jos se auttaisi asiaan. :think:
    Viihde- tai kaapelikorttiasiakkaille palvelu on maksuton. Lisää mobiiliviihteestä löytyy täältä. Yhteenvetona aikaisempiin viesteihin koskien mobiiliviihdettä muistuttaisin, että palvelu on kehityksen alla kuten on normaali Viihde-palvelu digiboksinkin kautta. Uusia juttuja on tulossa ja palveluita kehitetään kokoajan. Malttia pyytäisin! ;)

    Jari@SoneraPartio

     
  3. larez

    Rekisteröitynyt:
    21.05.2011
    Viestejä:
    470
    Soneralla kerrankin hyvä vika, sillä kaapelissa näkyy kaikki kanavat ilmaiseksi. Voisi jatkua kauemminkin, korjauksen ETA on kuitenkin viimeistään huomenna.
     
  4. olkitu

    Rekisteröitynyt:
    13.03.2014
    Viestejä:
    2 470
    :D Jotain hienoa on tapahtunut...
     
  5. KameIeontti

    Rekisteröitynyt:
    25.05.2006
    Viestejä:
    1 773
    Kuinka pitkät toimitusajat Soneralla on Marshallin kaiuttimelle? Nyt kaksi viikkoa odoteltu mutta ei vaan kaiutinta näy.
     
  6. Dervish

    Rekisteröitynyt:
    09.05.2001
    Viestejä:
    2 736
    -
     
    Viimeksi muokattu: 03.07.2021
  7. TunTuri

    Rekisteröitynyt:
    13.05.2001
    Viestejä:
    3 438
    Öh, eikös tuo marshall tule jos tilaa luurin ja luuriliittymän?
     
  8. Elvis Jagger

    Rekisteröitynyt:
    12.02.2007
    Viestejä:
    15 517
    Nettiräpellyksessä tätä on tullut jo eilisillasta alkaen, sekä live- että tallenteissa. Kahdella selaimella (FF ja Chrome sekä lisäosista tyhjällä Canarylla). Kyllä, Silverlightilla on ajo-oikeus. Googlettamalla "virhekoodi 7000" ei yhtään tulosta. Uusi juttu?

    [​IMG]
     
  9. MadFin

    Rekisteröitynyt:
    07.01.2001
    Viestejä:
    202
    Nyt on kyllä tainnut Soneralla olla muutoinkin ongelmia, ainakin täällä Oulussa. Parin päivän ajan yhteys on pätkinyt vähän väliä ja IPTV on mennyt muutamaan otteeseen pimeäksi.

    Tällä hetkellä IPTV:n nauhoituksiin ei pääse käsiksi (yhteysvirhe) ja pikaisen testauksen perusteella latausnopeudet vaihtelevat 0,5-9 Mbps välillä.
     
  10. peep

    Rekisteröitynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    371
    Joo pariin päivään ei ole päässyt nauhoituksia katsomaan eikä HBO:ta. Onneksi pääsee vuoden alussa eroon tästä paskakasasta.
     
  11. Kvli

    Rekisteröitynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    632
    Itsellänikin pätkinyt Oulussa netti viime päivinä aika tiheään ja iptv hidastellut/pätkinyt. Äsken ei päässyt nauhoituksiin ja kokeilin josko Motorolan rebootti olisi auttanut. No, ei auttanut sillä nyt boksi ei saa ladattua ohjelmistoa vaan jää jumiin joka kerralla eri kohtaan.
     
  12. MikkeS

    Rekisteröitynyt:
    13.03.2009
    Viestejä:
    396
    Jep, vikaa on mullaki soneran viihteessä ja kaupunki on oulu. Ohjelmakirjastoihin ei pääse, katkoo yhteys. Tätä on tapahtunut nyt parina edellisenä päivänä ja nyt illalla. Virhekoodia 613 ja 611 pukkaa tulemaan.
     
  13. peep

    Rekisteröitynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    371
    Omat ongelmat Helsingissä joten ei taida pelkästään Ouluun rajoittua.
     
  14. olkitu

    Rekisteröitynyt:
    13.03.2014
    Viestejä:
    2 470
  15. vinklubrulez

    Rekisteröitynyt:
    29.09.2007
    Viestejä:
    11 842
  16. Elvis Jagger

    Rekisteröitynyt:
    12.02.2007
    Viestejä:
    15 517
  17. TunTuri

    Rekisteröitynyt:
    13.05.2001
    Viestejä:
    3 438
    Humm.. Blizzardin serveritkin olivat alhaalla aika hyvin, vähän turhankin rankasti jos ajattelee sen johtuvain vain Heartstonen päivityksestä. Ei Diabloakaan päässyt pelaamaan.. Olisiko jotain tekemistä näillä?
     
  18. 0nanias

    Rekisteröitynyt:
    28.11.2010
    Viestejä:
    432

    Itse sain vastaavaan ongelmaani linkin seuraavanlaiseen viestiin, eli asiaa ovat ihmetelleet useat asiakkaat jo ennen rodderia.

     
  19. SoneraPartio

    Rekisteröitynyt:
    13.12.2012
    Viestejä:
    822
    Viimeisimmän tiedon mukaan niitä on varastossa. Saitko puhelimen jo minkä tilasit? Suosittelisin varmistamaan, että tilaus on mennyt normaalisti läpi ja Marshall on matkalla sinne suuntaan. Heitä meitä vaikka viestillä verkkoasioinnin kautta niin katsotaan asia kuntoon? :think:

    Kyllä, laite- ja liittymäsopimuksen tekijälle lähtee Marshall-kaiutin kaupan päälisiksi. :kippis:

    Suosittelen tapauksessasi jättämään vikarin meidän suuntaan joko Omilta Sivuilta tai olemalla puhelimitse vikapalveluun yhteydessä numeroon 0206 901 01. Saadaan tarkemmin tutkintaan mikä siellä oikein hankaa. :think:


    Vastauksena kaikille yleisesti, että Viihteessä on huomattu yleistä vikaa viime päivinä ja asia on huomioitu meidän suunnassa. Suosittelisin ensihätään kokeilemaan resetointia ja tarvittaessa olemaan yhteydessä vikapalveluun puh. 0206 901 01.

    Hyvä nosto ketjun syövereistä. :kippis: Tiedustelin asiasta meidän suunnassa tarkemmin ja asian kanssa tehdään töitä. En uskalla vielä seuraavaan päivitykseen luvata tätä, mutta katsotaan josko saataisiin mahdollisimman pian. :)


    Jari@SoneraPartio
     
  20. peep

    Rekisteröitynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    371
    Kyllä noita yhteysvirheitä tulee ihan kuukausittain/viikoittain, en ensimmäisen takia ole palvelua haukkumassa "paskakasaksi" :think: Nyt ei ole vähään aikaan pystynyt nauhoituksiakaan laittamaan kuin viikoksi, mikähän tuossakin on syynä? Kilpailijalla kuitenkin on tarjota se jatkuva tallennus niin ei kyllä tule ikävä Soneraa.
     
  21. TunTuri

    Rekisteröitynyt:
    13.05.2001
    Viestejä:
    3 438
    SoneraPartio, mahtaako tuo Telian DDOSsaaminen vaikuttaa asiaan? ..ja onko tietoa, mikä tuon DDOS:in varsinaisena kohteena on, uutisoinnissa sanotaan "peliyhtiö", mutta näin varovaisena arvauksena, liittyvätkö Blizzardin ongelmat Battle.Netin kanssa asiaan?
     
  22. Dervish

    Rekisteröitynyt:
    09.05.2001
    Viestejä:
    2 736
    -
     
    Viimeksi muokattu: 03.07.2021
  23. ssskgkg

    Rekisteröitynyt:
    29.09.2014
    Viestejä:
    289
    Paska mikä paska. En ole yli 10v aikana saanut mitään ylimääräistä. 5€ muistutus laskuja tosin, kun oli muutama sentti jäänyt maksamatta vahingossa :))
     
  24. Kansanparantaja

    Rekisteröitynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    366
    Story of my life. Ei mitään ylimääräistä, tosin vasta 6v asiakkuutta takana :). Nyt uusimman tilauksen uusinnan yhteydessä päättivät vielä kirsikkana kakussa siirtää mokkulan erilliselle laskulle, joka tietenkin tuli paperina postissa. Mokkulan kk-maksu 3€ ja paperilaskulisä 2,90€ :think:
     
  25. Surffailija

    Rekisteröitynyt:
    04.12.2010
    Viestejä:
    62
    Onko partiolla tietoa, koska kenties guidin ulkoasu olisi muuttumassa, tai saisi halutessaan muutettua. Tällähetkellä kanavien selaus on hidasta jatyölästä, jos sen saisi kuten monissa perus boxeissa elinäyttäisi yhden kanavan kerrallaan pystylistauksena jolloin koko päivän tulevat ohjelmat näkyisi kerralla?

    Mitä tarkoittaa boxin rsetointi? Tarkoitetaanko itse modeemia vai viihteen boxin ottamista vain virrattomaksi?

    Saako modeemin asetuksia backupattua, esim port forwauksia yms?

    Kiitos vastauksista!
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti