Sivu ei lataudu

Viestiketju alueella 'Internet, tietoturva ja muu tietoliikenne' , aloittaja Jannesky, 13.05.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Jannesky

Rekisteröitynyt:
    31.03.2013
    Voi olla huono otsikon valinta, mutta muutakaan en keksinyt. Ongelma kuitenkin on seuraava: Kaikilla laitteilla phpbbplanetin palvelimella sijaitsevalle foorumille ei selain suostu siirtymään, eikä myöskään palvelimen kotisivulle. Vielä eilen illalla toimi täysin normaalisti ja en usko, että ongelma olisi palvelimen päässä, koska muutomat tutut pääsevät koneillansa sinne. Koneen päässäkään en usko ongelmaa olevan, koska kaikki muut sivut toimivat moitteetta.

Olen yrittänyt tyhjentää selaimien historioita ja nollailla modeemia yms. Osalla laitteista sivulle vielä pääseekin. Alla lueteltuna erilaiset yhdistelmät joilla itse olen tässä testaillut. Kaikki laitteet tosiaan yhdistävät verkkoon samaisen Telewellin reitittimen välityksellä. Mistähän tuota ongelmaa lähtisi ratkomaan? Ja tosiaan DNA Welho tarjoaa adsl yhteyden.

Sivulle ei pääse seuraavilla yhdistelmillä:
    Pöytäkone + Windows 7 + Firefox + RJ45 Telewell 501
    Pöytäkone + Windows 7 + IE + RJ45 Telewell 501
    Pöytäkone + Windows 7 + Chrome + RJ45 Telewell 501
    Pöytäkone + Windows 7 + Firefox + Wlan Telewell 501
    Pöytäkone + Windows 7 + IE + Wlan Telewell 501
    Pöytäkone + Windows 7 + Chrome + Wlan Telewell 501
    Pöytäkone + Windows XP + Firefox + RJ45 Telewell 501
    Pöytäkone + Windows XP + IE + RJ45 Telewell 501
    PS3 + Wlan Telewell 501

Sivulle pääsee seuraavilla yhdistelmillä:
    Nokia Asha 311 + Wlan Telewell 501
    Nokia Lumia 800 + Wlan Telewell 501

2. Pulshu

Rekisteröitynyt:
    12.12.2000
    Voisko olla että oisit hankkinu bannit sinne foorumille? Oot vaan tätäkin threadia varten tehny nuo tunnukset niin vahvistaa mun olettamusta. :-)

3. Jannesky

Rekisteröitynyt:
    31.03.2013
    Tunnukset olen tehnyt paljon aiemmin. Ja en usko bannien mahdollisuuteen, koska itse olen foorumin ainoa ylläpitäjä. Ja en pääse myöskään tuonne Free forum hosting - phpbbplanet.com sivulle koneilla. Puhelimella kyllä pääsen. Esim tämä murobbs toimii kaikilla vermeilläni ongelmitta.

4. samptaro

Rekisteröitynyt:
    09.05.2007
    Oletko koittanut komentoa: ipconfig /flushdns

5. Jannesky

Rekisteröitynyt:
    31.03.2013
    Kokeilin ei vaikutusta. Missähän se vika oikein on, tietäs vaan. Modeemi oli tuossa myös n.30min johdot irrotettuina. Ja veikkaisin jos vika olisi modeemissa tai koneessa ei muillekkaan sivuille pääsisi.

Free forum hosting - phpbbplanet.com ja www.phpbbplanet.com/formula4manager sivuille en pääse kirveelläkään. Sitten esimekiksi murobbs.plaza.fi ja iltalehti.fi, facebook.com jne sivuille menee hurahtamalla kuten ennenkin. Lisäksi jos vika olisi koneessa luulisi toisella koneella ja ps3:lla pääsevän tuonne. Lisäksi ihmetystä aiheuttaa Lumian ja Ashan kautta pääseminen foorumille ongelmitta, vaikka nekin samaisen telewellin kautta seikkailevat verkkoon. Lisäksi muutomat tutut kuulemma pääsevät koneineen ongelmitta sisään. Olen tosiaan yrittänyt langallisesti ja langattomasti verkkoon, kytkemällä muut laitteet pois verkosta yms. Mikään ei tunnu nyt auttavan ja ei tahdo enää järki riittää. Pitää varsin vielä kokeilla toisella modeemilla.

Seuraavaa ilmoitusta vaan tulee:
    Palvelinta ei löytynyt

Palvelinta osoitteessa Free forum hosting - phpbbplanet.com ei löytynyt.

Tarkista osoite kirjoitusvirheiden varalta: esim.
    ww.mozilla.org oikean muodon,
    Mozilla ? Home of the Mozilla Project ? mozilla.org, sijaan
    Jos muutkaan sivustot eivät toimi, tarkista
    tietokoneen verkkoasetukset.
    Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on
    käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä.

Edit: hidemyass kautta meni hurahtamalla, eli viittaisi johonkin ip ongelmaan, mutta mikähän se ongelma sitten on. Onko DNA estänyt menemisen tuolle sivulle vai mikähän lie syy. Jos bannit olisivat foorumille (en vielä niin dementoitunut ole, että bannaisin itseni) pääsisi kuitenkin katselemaan sinut on bannattu tms ilmoitusta. Mutta tosiaan muut sivut joilla seikkailen toimivat ilman mitään kikkailuja. Puhelimen ip telewellin kautta on joku 54.246. alkuinen ja koneen kautta 85.23. alkuinen.

Viimeksi muokattu: 14.05.2013
  6. hoilori

Rekisteröitynyt:
    27.05.2012
    Ensimmäisellä yhdistys kerralla en päässyt, mutta nyt pääsen. En siis tiedä mikä on ongelma :/

7. Jannesky

Rekisteröitynyt:
    31.03.2013
    Ei onnistunut myöskään toisella modeemille tuolle palvelimelle seikkailu. Keinot alkaa nyt oleen loppu, liekkö phpbbplanet estänyt jotkut ip osoitteet tai jotain. Ihmetystä aiheuttaa, no täytyy hidemyass kautta toimia, tai sitten jos asentas jonkun proxyn.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen