"Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää."

Viestiketju alueella 'Yritykset ja jälleenmyyjät' , aloittaja Jimm's, 19.04.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. IMakk3I

Rekisteröitynyt:
    05.06.2009
    Jimmis:tä(Helsinki) olen kaikki komponentit tilannu ja tulen jatkossakin tilamaan! Toimitus on nopeaa(tai sitten mulla on ollu hyvä mäihä). :p
    Komponentejen kanssa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia.

Asikaspalvelusta sen verran, et se puhelin jonotus on aika ÄRSYTTÄVÄÄ.:mad:

2. Salaneuvos

Rekisteröitynyt:
    01.04.2005
    6970 tai 6950 tarjoukseen :)

3. Random Fork

Rekisteröitynyt:
    10.02.2009
    Pitänee vielä hetki malttaa prossun tilausta, jos sieltä sellainen sattuisi tulemaan tarjoukseen. :D

4. kouki

Rekisteröitynyt:
    14.02.2009
    Ei mitään moitittavaa jimmssin palveluun. Takuu asiat toiminut kohdallani hienosti.
    PS. 1200w corsairia odotellessa :D

5. SeMbEr

Rekisteröitynyt:
    05.06.2005
    Omasta mielestänikin takuuvaihdot on mennyt aivan niinkuin pitänytkin. Toki välistä on kestänyt kuukauden päivät ennenkuin on uuden osan tilalle saanut joka aina odotellessa tympii, mutta ei sitä aina voi kaikkea heti saadakkaan.

Itsellänikin on ollut monien firmojen kans jos jonkinmoista takuukäsittelyä ja yksi parhaimmista on varmasti se:
    Kun aletaan emolevyn takuuasian kanssa "eväämään" takuu oikeus koska pci-e slotissa on likaa ja prosessorikannassa (LUE: AM3 KANTA) jotain töhnää.
    Noh asiahan oli niin että lähetin emon takuuseen koska virransyötön osa kärähti, pci-e slotissa oli vaseliinia kun ollut näyttis typen kanssa siinä kiinni ja socketin kannan muoviin oli sormista tarttunut tummaa piitahnaa kun prossun irroitin :D
    Homma selkis soittamalla maahantuojan takuupalveluun ja puhumalla järkeä about 15min..

Kyseessä ei ollut jimms, eikä tähän oikeastaan kuulukkaan mutta tuli vaan heti mieleen :)

Vähän vielä itse asiaankin..
    Varmasti epämiellyttävimpiä asioita on valmiiksi vääntyneet socketin pinnit joista ei koskaan voi olla varma oliko se sitten tehtaalta tullessaan jos semmoinen käyttäjän itse sorkkima moka. Varmaan valmistajan määräämä asia tuo, että semmoisia emolevyjä ei saa takuuseen palautettua ja mitenkäs sitten todistaa sen, että pinni oli kiero kun laatikon avasi. Tuskin sitä aina on kamera kädessä kuvaamassa kun postista haetun paketin avaa :S

6. Yuha-

Rekisteröitynyt:
    14.11.2003
    Itselläkin oli Jimmsistä huonot kokemukset muutaman vuoden takaa kun tilauksen toimittamisessa kesti parikin viikkoa vaikka tavarat oli hyllyssä. Siinä vielä oli näyttis silloin rikki jo saapuessa ja takuuvaihdossa kesti melkein 2 kuukautta. Sanomattakin oli selvää että siinä vaiheessa kun sai toimivan näyttiksen takaisin ja koko järjestelmän toimimaan, oli sen hinta pudonnut jo puoleen.

Nyt kuukausi pari sitten oli taas järjestelmän uusimisen aika ja piti karttaa Jimmsiä kuin ruttoa mutta kuitenkin rohkenin kokeilemaan kun hinnat eivät olleet kaukana saksanmaasta ja aika paljon kuitenkin positiivisiakin kokemuksia sai murosta lukea. Kaikki sujuikin nappiin eikä Helsingistä noudettaessa paljoa tarvinnut odotella ja sai vieläpä ihan henkilökohtaista apua itselle sopivan hiirimaton valinnassa (vaikka sillä kertaa sitten jäikin ostamatta).
    Ei tullut kokemusta takuuvaihdosta mutta muuten meni kyllä nappiin ja asiakaspalvelukin oli Helsingissä kohdillaan :)

Pitänee tilata niitä SSD-levyjä Jimmsiltä kunhan saa rahaa kasaan :)

7. chewmeister

Rekisteröitynyt:
    05.02.2005
    Kylläpä ottaa kovasti pattiin tarjouserien ohimeno. Mun mielestä Jimms ei tälläisella pelillä saavuta enää lisää asiakkaita päinvastoin suututtaa lisää nykyisiä asiakkaita, jotka nyt jäävät ilman tarjoustavaraa tai ovat juuri ostaneet samaa tavaraan puolen kalliimmalla. Tätä tarjousta kun ei ole ollut mahdollista nähdä työn takia. Tarjouerien ohimenosta johtuen teen asiakaspalautuksen. Huomasin, että teillä on 14 päivän palautusoikeus. Varsinkin kun tuotetta en ole edes ottanut pakkausesta ulos. Nyt siihen tuli ainakin syy palauttaa. Lakkaisi vituttamasta.

Viimeksi muokattu: 21.04.2011
  8. TeroP

Rekisteröitynyt:
    26.06.2000
    Samaan henkilöön, johon yritin ottaa e-mailitse yhteyttä kun minulla oli takuun kanssa ongelmia EVGA:n gtx260 SSC kortin kanssa. Eipä tuottanut mitään tulosta, kun mailiin ei koskaan vastattu.

Ongelma kortin kanssa oli se, että useilla peleillä ko. kortti aiheutti shakkilaitakuviota välähtelemässä ruudulla. Lähetin kortin takuuseen, josta se tuli hyljättynä takaisin "tämä toimii meidän testeillämme" viestin kera. Tottakai jouduin pulittamaan sen 30 euroa, mikä siitä tarkastuksestanne posteineen tulee.

Myöhemmin lähetin kortin uudelleen takuuseen, koska mitä enemmän pelejä pelasin, sitä enemmän ongelmaa kortilla esiintyi. Tälläkään kertaa ongelmaa ei tietenkään löydetty, mutta kortti vaihdettiin toiseen "asiakkaan miellyttämiseksi". Takuusta tullut kortti itseasiassa toimi juuri niinkuin sen pitikin, joten vanhassa kortissa todellakin oli ongelma, jota te ette vain kyenneet toistamaan tiedä mistä syystä. Ajureissa vikaa ei ollut, eikä koneessakaan, tuli sen verran sitä uutta korttia asian varmistamiseksi testattua.

Sitä (teidän mielestänne) "turhan tarkastuksen" maksua en siis koskaan ole takaisin saanut, vaikka selkeästi vika katosi korttia vaihtamalla. Vaikka olen tuon jälkeen liikkeessänne asioinut, muistan joka kerta kokemani "vääryyden" ja ainahan se pistää miettimään enemmän kuin kaksi kertaa, että kehtaanko tilata vaiko onko ongelmia tulossa mahdollisen takuun kanssa. Jos kiinnostaa kaivella menneitä, niin tarkistakaa tilauksistanne numerot 251050 sekä 245974.

Ihmiset ovat siitä outoja, että heille tulevat aina ensimmäisenä mieleen negatiiviset kokemukset jostain asiasta, kuten omasta esimerkkitapauksestani.

9. _-=Pluto=-_

Rekisteröitynyt:
    30.04.2003
    Jottei nyt aivan mustamaalaamiseksi mene koko keskustelu, kerrotaan positiivisiakin kokemuksia välillä.

Oman rikkoutuneen emolevyni takuukäsittely sujui oikein mallikkaasti, vaikka ajankohta sattuikin sopivasti jouluruuhkaan (28.12.2010). Kirjoittamaani sähköpostiin vastattiin noin tunnin kuluessa ja jatkoviesteihin vielä nopeammin. Emolevyn saatavuudessa oli suuria ongelmia (harvinainen malli), joten minulle tarjottiin uutta (parempaa) emolevyä vaihdossa. Uusi emolevy lähti matkaan heti seuraavana päivänä.

Jokaisen kohdalla asiat eivät varmasti suju näin mallikkaasti, mutta täytyy muistaa, että parhaansa kaikki kuitenkin tekevät ja varmasti suurin osa asioista saadaan hoidettua puhtain paperein. Näinhän se on jokaisessa yrityksessä, joka asiakkaita palvelee tavalla tai toisella.

Minua palveli Takuukäsittelijä Ismo Laivonen, kiitokset hänelle.

10. jpjantti

Rekisteröitynyt:
    30.09.2007
    Tähän haluaisin kuulla vastauksen, miten uuden emon kanssa sitten pitää toimia, kenties kuvata videolle paketin aukaisu ja kun tarkistaa socketin ekaa kertaa vai miten muuten todistaa sen, että juuri ostettu yli 300€ emo on tehtaalta tullut viallisena eikä ole itse sorkkimalla rikottu?

11. Wulture

Rekisteröitynyt:
    24.08.2009
    Juu tuosta olisi itsekkin kiva kuulla virallinen vastaus. Itsehän ostin tuossa pari viikkoa takaperin uuden setin MSIn P67A-GD65 emon kanssa. Noh kokoilin siinä koneen sen ihmeempiä socketia tarkistamatta, kun ensimmäinen ihan itse koottu kone on. No tietystihän se ois pitäny tarkistaa.

Pitkä tarina, mutta loppujen lopuksi takuupalautus hylättiin, koska sieltä joku pinni oli sit vääntynyt. Vieläkään tiedä oliko se sit oma vikani, mutta epäilen vahvasti, että sen pinnin väännettyä saa vain prossun socketiin laskemalla ja kiinni laittamalla. Tietysti kun ei mitään todisteita ole ja saivat sitten "huollettua" emon kuntoon niin maksoin sitten kiltisti 50e huollosta ja 20e aiheettomasta takuupalautuksesta.

Noh tiedänpähän ensi kerralla sit tarkistaa paketin avattuani socketin, mutta onko sillä nyt käytännössä mitään merkitystä? Jos paketin avattua siellä jo pinni on vääntynyt niin miten ihmeessä todistan, ettei ole omia tekosiani?

12. EramaanKettu

Rekisteröitynyt:
    19.03.2009
    Herää kysymys jota on joutunut hieromaan jo pidemmän aikaa vastauksetta. Mikä on tilanne Aquatuning kanssa coolputerin oston jälkeen? Onko tämä jotain sellaista vielä josta ei voi puhua?

[​IMG] mitä tämänlaiset rojut tulisi teiltä maksamaan ja onko näitä edes saatavilla?

13. Kalastaja100

Rekisteröitynyt:
    12.09.2001
    Kannattaa tilata Aquatuning Finland suoraan jos kiire on ;D

Toimittaa suomeen UPS:n kautta.

14. SSD_intel_osto

Rekisteröitynyt:
    20.04.2011
    Tuli kokeiltua tuota liikettä. 3 päivää maksusta lähti tulemaan (tosin 1 tuote
    tilattuna). Oliko Miska coolputerin työntekijä tai yhteyshenkilö (joka hoitaa aquatuning tällä hetkellä liikkeen asioita) ?

15. Rusna

Rekisteröitynyt:
    03.01.2002
    Miska omisti Coolputerin.

16. jjuha

Rekisteröitynyt:
    19.12.2007
    -

Viimeksi muokattu: 17.01.2017
  17. NS-Pop

Rekisteröitynyt:
    19.04.2000
    Pientä palautetta noista tarjousten käyttämisestä, eli itse ainakin huomasin sellaisen ongelman että jos tuosta muropaketin etusivun mainoksesta koittaa laittaa tuota 2600k sandyä ostoskoriin ja sitten taas tästä viestiketjusta vaikkapa noita Ripjaws muisteja niin niitä ei millään saa samaan ostos koriin. Vähän harmillista jos koittaa koota konepakettia... Jos fiksaisitte sen niin ois jees... vaikkapa laittamalla etusivun tarjoukset myös tähän viestiketjuun koska ne näyttäisi pelittävän ok. :)

18. Temilmar

Rekisteröitynyt:
    05.10.2010
    Ostoskorin ongelmat johtuvat siitä, että linkeissä käytetään sekaisin peräti kolmea eri domainia - jimms.fi, jimmspc.fi, jimmspc-store.fi. Ongelman korjaat manuaalisesti vaihtamalla osoiterivillä domainin tuotteisiin samaksi ja lataamalla sivun uudestaan.

19. Jimm's

Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Ongelma tässä tapauksessa on session cookiessa, lähinnä siinä että tarjousbanneri näköjään linkittää www.jimmspc-store.fi osoitteeseen ja täältä tarjoukset www.jimms.fi. Cookiet kun on domain kohtaisia, niin tämän takia saat kumpaankin eri session ja tulee eri ostoskori käyttöön. Korjaan tuon myöhemmin pysyvästi, eli muutan muut kuin jimms.fi domainit muuttamaan domainin jimms.fi muotoon jotta käyttää sitten sivustolla aina yhtä kaikissa tapauksissa. Mutta sitä on vähän huono tehdä näin kun on käyttäjiä ( hajoittaa osan ostoskorit yms. tuon syyn takia ).

Pystyt itse tuon ongelman kiertämään muuttamalla tuon jimmspc-store.fi => jimms.fi tuosta bannerin linkistä ennen kuin laitat tuotteen ostoskoriin. Tämän jälkeen sitten tuote menee samaan koriin kuin tästä threadista tuotteisiin siirryttäessä.

Edit. Tuli saman tien mieleen että pystyinkin vaikuttamaan noihin bannerin linkkeihin. Eli ne on nyt muutettu jimms.fi domainiin viittamaan. Päivittyvät banneriin kunhan plazan pää hakee tiedot siihen uusiksi meiltä.

- Webmaster

20. Jimm's

Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Moi,

Pahoittelut siitä, ettet ole tavoittanut minua.
    Syytä tähän en tiedä, koska tapanani on vastata 100% kaikkiin minulle tuleviin maileihin.
    On hyvä että ongelmaan on löytynyt kuitenkin ratkaisu.
    Aina silloin tällöin takuupuolemme ei löydä asiakkaan kertomaa vikaa omissa testeissään.
    Vikakertomuksestasi päätellen ja kun katsoo mistä kortista on kysymys (rankasti kellotettu malli), niin ensimmäisenä tulee mieleen kortin toimintaympäristö.
    Testipenkissämme on ilmanvaihto ja täten jäähdytys on kunnossa.
    Näin ongelmat eivät ole tulleet meillä ilmi.

Terv.
    Pete alias Jimmy

21. TeroP

Rekisteröitynyt:
    26.06.2000
    Kotelona tuolloinkin olin hieman modifioitu Antecin P182B Scythen S-Flex 1200rpm tuulettimilla, jonka ilmanvaihto oli varmasti kunnossa (esim. -10C CPU lämmöt vrt edellinen kotelo (thermaltake tsunami)). Tämän lisäksi kortti aloitti oireilun 72C lämmöissä, joka on hyvin kaukana noista 85C lämmöistä joihin GTX260 kortit lämpenevät sopivilla peleillä. Muistan myös että testaajanne oli merkinnyt lämpöjen olleen testiaikana 85-90C.

22. Jimm's

Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Valmistajat ovat yksiselitteisesti kieltäneet ”pinnivirheisten” emolevyjen takuuvaihdot, sillä heidän tuotantotestit ja pakkausvaihe ovat niin laadukkaita, että käytännössä on mahdotonta että pinnit voisivat vääntyä heidän jäljiltään. Muutamassa yksittäistapauksessa tämä on jouduttu vahvistamaan valmistajalta asti. Pinni vääntyy erittäin helposti, ja monesti sitä itse ei edes huomaa emolevyä ja prosessoria asennellessa. Myös socketin päällä oleva muovisuoja on syytä pitää omalla paikallaan, kun prosessori ei ole asennettuna. Pinnit vääntyvät helposti vaikkapa kuljetuksessa ilman tuota suojaa.

23. Jimm's

Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Aquatuning.fi toiminnot siirtyivät samalla Jimm'sille, käytännössä niitä hoidan jälleen ja edelleen minä. Siirtymävaiheessa toiminnassa oli valitettavasti viivettä lomien etc. takia, mutta nyt kaikki toimii normaalisti. Lisätietona tähän voidaan sanoa, että Itellan postitukset palannevat vaihtoehtona Aquatuning.fi valikoimaan.

Mutta mikä parasta, Jimm'sin valikoima on laajenemassa Aquatuningin myötä! Ja periaatteessa kaikkia Aquatuningin tuotteita voidaan myydä myös Jimm'sin kautta jo nyt. Yksittäisiä tuotteita ei ehkä kannata kysellä ennen kuin ne ovat meidän sivuillamme, mutta esim. konepaketeissa voidaan Aquatuningin valikoimaa jo käyttää!

Miska

24. Jimm's

Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Kun jäähdytys on ollut kunnossa, niin vaikea sanoa miksei nuo viat ole ilmenneet meillä. Aika tarkasti pojat nuo kyllä testaavat.

Pistätkö minulle yhteystietosi, niin sovitellaan asiaa näin jälkikäteen:)

25. JoqJoSain

Rekisteröitynyt:
    16.12.2009
    Terve kaikille, on vähän ruusuja ja risuja jaettavana Jimmsille.

Tuli aikoinaan tilattua emolevy ja muistit jimmsiltä, itse kasasin koneen ja olen alan hommissa itsekkin(ei siis vasaralla paukutettu emoa); kone toimi jonkun aikaa ihan moitteettomasti ja sitten alkoi kaatuilemaan. No diagnoosi oli loppupeleissä että muisteissa olisi ongelmia kun memtest antoi erroria siihen malliin. Sitten testailinkin muisteja yksi kerrallaan ja kaikki muistit toimivat, heti kun pisti useamman kuin 2 kampaa kerrallaan niin memtest ärähti.

Emolevy siis lähti takuuseen ja jimmsillä ihan ripeästi toimittiin ja tulikin takaisin ilman kustannuksia minulle, viestin kera että cpu-kannassa oli 1 pinni päässyt vääntymään(onkohan tämä joku trendi); he olivat oikaisseet tuon ja nyt toimii.
    Toimi vajaan viikon ja sitten alkoi taas ongelmat, takuuseen lähti nyt muistit emon lisäksi; takuu toimi hienosti ja ripeästi jälleen. Jimmsin kaverit totesivat muistit ehjiksi ja emon vialliseksi, lähettivät minulle ihka uuden emolevyn.

Ajattelin että noniin nyt vihdoinkin pääsen sitten uudella koneella pelittämään, sitä pelitystä kesti päivän ja taas alkoi memtesti huutamaan erroreita.

No, tällä kertaa jimmsiltä ehdotettiin että prosessorin muistikontrollerissa olisi jotain vikaa; kysyinkin sitten että testaavatko he tuon myös takuun alaisena vaikka prosessori oli muualta ostettu.
    Eivät olleet halukkaita tuohon, vaan olisi pitänyt maksaa omasta pussista, olin jo tähän tilaukseen käyttänyt 600-800e(muutakin kuin vain muisti ja emo); niin jätin sitten asian käsittelemättä siinä uskossa että tämä nyt vaan on joku yhteensopivuusongelma kyseisen emolevyn ja muistien kanssa.

Kyseessä oli Asus P7P55D-E ja 2gigan Teamgroupin Xtreeme Dark DDR3 1333Mhz CL7 - kampoja neljä kappaletta.

Kone kun toimii täysin normaalisti kahdella kammalla.

Anyway, olisi ollut kiva jos olisi vaikka tarjottu mahdollisuutta vaihtaa emo toiseen malliin jollain sopivalla välirahalla. Nyt lojuu 2kpl 2gigan kampoja turhaan laatikossa.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen