1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

    Muropaketin toimitus
    Poista ilmoitus

"Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää."

Viestiketju alueella 'Yritykset ja jälleenmyyjät' , aloittaja Jimm's, 19.04.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. SSD_intel_osto

    Rekisteröitynyt:
    20.04.2011
    Viestejä:
    12
    Ette ole aikeissa windowsia laittaa erikoishintaan myyntiin ?
     
  2. jpjantti

    Rekisteröitynyt:
    30.09.2007
    Viestejä:
    7 787
    ^
    ^

    Niin, ei olekaan kuin aika monta takuukeissiä takana ilman mitään ongelmaa, toimitukset olleet nopeaa, hinta kilpailukykyinen, saanut tavaraa jota ei ole muualla ollut myynnissä, puhelimeen vastattu järkevissä ajoissa ja palvelu ollut ihan kelvollista itse liikkeessäkin.

    Ja aivan varmasti siellä on muutakin tekemistä kuin vastailla puhelimeen joka sekuntti, koneillahan ei voi muuta tehdä kuin olla Facebookissa!
     
  3. Cernowain

    Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Viestejä:
    314
    Kyllä mulla nykyään jimmssin kanssa hyvin toiminu kaikki asiat. Ainakin turun liikkeessä asiakaspalvelu kohentunut roimasti.
     
  4. MaRc0oLi0

    Rekisteröitynyt:
    14.10.2009
    Viestejä:
    1 515
    Jep turussahan onkin ollut aina tunnetusti parempi asiakaspalvelu, sehän kävi ilmi myös silloin kun joku tietokone alanlehti (en nyt muista mikä) sitä testaili...

    Mut stadissa ollut kyllä hankaluuksia vastata puhelimeen, ihan palautteena täältäkin...
     
  5. ontelo

    Rekisteröitynyt:
    22.11.2002
    Viestejä:
    4 345
    Jep tuota on kyllä sattunut. Yleensä kun oon käyny paikan päällä niin tiskillä on yksi tai kaksi hemmoa ja jonossa 5-10 ihmistä. Ei siinä hirveästi vissiin kerkeä.
     
  6. Mane

    Rekisteröitynyt:
    18.09.1999
    Viestejä:
    1 806

    No joo, joku voinee saada alkuperäisestä kirjoituksestani hieman todellisuudesta vääristyneen kuvan. En tosiaan ole menettänyt yöuniani tai saanut kiukuttelukohtauksia sen takia että meni tarjous sivu suun. Pystyn todellakin elämään asian kanssa.

    Jimm's pyysi ihmisiä kertomaan ehdotuksia toiminnan parantamiseksi tai muutosehdotuksia, mielestäni antamani ehdotus oli hyvä ja erittäin toteuttamiskelpoinen.

    Pieni ehdotus (näköjään monien mielestä "itkeminen") saikin näin suurta huomioarvoa.
     
  7. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 886
    Pahoittelut aluksi siitä, ettei palvelumme ole sujunut odottamallanne tasolla!
    Tämä kanava on erittäin hyvä juuri siksi, että pystymme reagoimaan virheisiin sekä tarvittaessa myös korjaamaan virheellistä tietoa. Asioilla kun tahtoo aina olla kaksi puolta

    Olemme tosiaan toimineet Muropaketin kanssa lähes sen alkuajoista alkaen, myöskin tästä kauppaosiosta keskustelimme Sampsan kanssa heti alussa.
    Tämä riittää varmasti vastaukseksi tuohon alkumainintaan.
    Myöskin myyjillämme on monta eri tehtävää, alkaen aikaa vievästä tarjousten tekemisestä.
    On tietysti helppo tehdä äkkinäisiä päätelmiä näkemänsä perusteella paremmin asioista tietämättä, joka on tietysti luonnollista.
    Voin kyllä kuitenkin vakuuttaa, ettemme tahallaan asiakkaitamme kiusaa. Jokainen varmasti ymmärtää, että huono palvelu ei ole kauaskatsoista:)
    Parhaamme tosiaan yritämme ja varmasti/toivottavasti olemme tehneet myös jotakin oikeinkin, kun olemme kasvaneet 10 vuodessa kymmeniä henkiä työllistäväksi yritykseksi:)
    Tietysti vuosien varrella kehitykseemme mahtuu myös kipukohtia, mutta olemme yrittäneet ottaa niistä opiksi ja kehittää palvelujamme.


    Haluaisinkin mieluusti selvitellä/hyvitellä kertomiasi ongelmia. Esität kuitenkin aika vahvoja väitteitä meitä kohtaan, joten mielestäni tuo selvittely olisi reilua kaikkia kohtaan.

    Ottaisitko yhteyttä mailitse asiakaspalvelujohtajaamme, näin saadaan juttu toivottavasti onnellisempaan päätökseen:)

    Terv.
    Petri Y
    Asiakaspalvelujohtaja
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2011
  8. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 886
    Tästä olemme tosiaan saaneet palautetta ja olemme palautteesee myös reagoineet. Nykysin tiskillä olevat myyjät eivät pääsääntöisesti vastaile puhelimeen, vaan niille on omat vastuuhenkilöt.
    Kiitokset rakentavasta palautteesta!:)
     
  9. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 886
    Uusia tarjouseriä taasen tilattavana. Fractalin toinenkin erä meni kohtuu nopeaa:)
     
  10. SePäse

    Rekisteröitynyt:
    22.04.2010
    Viestejä:
    778
    Freekevin, ikävä kyllä, samaa täälläkin havaittavissa. Näyttis nyt on ollut 13.4 asti jimmsillä takuussa.. Kyllähän ne sen täksi viikoksi lupasitvat, mutta vähän ihmetyttää, kun itse jimmsin kaveri vielä tuli meille toista konetta räpläämään, kun eivät olleet kytkeneet jotain johtoja oikein (olisi siis tilattu jimmsiltä kasaus). En itse jaksa kokoajan jimmyn liikkeessä ravata, kun piti jo sieltä hakea käyttöjärjestelmä, kun eivät olleet sitä saaneet pakettiin mukaan.

    Tämä kaveri siis oli siinä ja korjasi asian, niin kysäsin samalla, että mahtaisiko löytyä pari minuuttia aikaa katsoa tuota toista konetta, kun näyttis antaa artifektejä näytölle ja näyttö alkaa sammuilemaan. No pari minuuttia furmarkkia pyöriteltiin, niin ongelmat alkoi. Latasi sitten uudet ajurit, vaikka aika uudet olivatkin jo valmiiksi. No sama vika jatkui ja pyysikin sitten lähettämään sen heille takuuseen. Piti kuulemma hoitaa "tosi nopeasti", no kaikilla on omat nopeat ajat. Plussaa pitää kyllä antaa siitä, että kaveri oli mukava ja kyllä pahoitteli tapahtunutta. Antoi kyllä vähän vihiä, ettei sitä näyttistä välttämättä edes tarvitse testata, kun hän sen jo rikkinäiseksi totesi?

    Näyttishän on teillä ennenkin ollut takuussa, ei ole vain läpi päässyt (siis vikaa ei ole todettu). Sen jimmsin Kaverin kanssa jo vähän sovittiin, että maksan välirahaa, jotta saisin tehokkaamman näyttiksen koneeseen, siitäkin siis plussaa. Eli miinusta ja plussaa löytyy, enemmän sitä miinusta. Eilen sentään vastasivat melkein heti puhelimeen Turusta, siis takuuasioissa soittelin. Lauantaina kun yritin soitella myymälään, niin yli tunnin soittelin, eikä vastausta.

    Siis aika hämmentäviä kokemuksia, hyviä ja huonoja. Toivotaan nyt, että jatkossa asiat menee paremmin.
     
    Viimeksi muokattu: 20.04.2011
  11. jolppi

    Rekisteröitynyt:
    20.04.2011
    Viestejä:
    2
    miks jotkut pelit, esim farming simulator ei toimi tietokoneella driving force gt:n kanssa. aina kun ratti on kiinni niin se peruuttaa automaattisesti pelissä, poljin ei oo pohjassa eli ei johu siitä. esim live for speedissä toimii normaalisti mutta ei kaikissa peleissä. eikö se ratti tue kaikkia pelejä vai mistä se johtuu ??
     
  12. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 886
    Moi,

    Otahan yhteyttä [email protected] niin saadaan homma pois päiväjärjetyksestä.
    Jos olet postin kautta tuotteen takuuseen lähettänyt, niin valitettavasti asiakaspalautukset kulkevat kakkospostilla ja tähänkin kuluu yleensä jo sellainen 3-4 arkipäivää.
     
  13. SePäse

    Rekisteröitynyt:
    22.04.2010
    Viestejä:
    778
    Moi! Lähetin ykköspostilla, koska tiesin että tuossa kestäisi jonkun aikaa. Eli 13.4 olette tuotteen saaneet (teiltä siis tuli sähköposti vahvistus 13.4, että tuote on saapunut teille). Joo otin yhteyttä tuohon, kiitos. Toivottavasti asia nyt etenisi.
     
  14. InsaneOne

    Rekisteröitynyt:
    07.12.2002
    Viestejä:
    4 006
    Jopas on lähtenyt asialliseen hintaan HD6970. Olisipa nähnyt ajoissa.
     
  15. banan

    Rekisteröitynyt:
    31.01.2009
    Viestejä:
    460
    Kuuluuko takuun Korvata paskaksi kellotetut, vai pystyykö niitä jälkikäteen erottamaan valmistus virheistä ?
     
  16. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 886

    Kyllä asia on juuri näin kun epäilitkin, kaikki pelit eivät tue ratteja.

    Seuraavasta linkistä olisi ehkä kuitenkin apua:)

    YouTube - How to use a wheel in Farming Simulator 2009
     
  17. Samstronic

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2010
    Viestejä:
    259
    Näky oleen tuo ASUS GeForce GTX 570 DirectCu II tarjouksessa nyt, mutta onko tulossa jossain vaiheesa GeForce GTX 580 tarjoukseen?
     
  18. Kampele

    Rekisteröitynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    22 804
    Ylempää pitäisi kyllä käydä ilmi vastaus molempiin kysymyksiin ?

    Edit. No olimpa hidas tai evotin jotain.

    Kysyt nyt "vähän" väärältä kaverilta.
     
    Viimeksi muokattu: 20.04.2011
  19. BOT

    Rekisteröitynyt:
    13.10.2010
    Viestejä:
    2 753
    Itse lopetin asioinnin tässä liikkeessä takuuasioiden vuoksi. Jos joskus vielä kuulen niiden käsittelyn olevan ihan inhimillsellä tasolla ilman kuluttajan oikeuksien runnomista, niin saatanpa jotain tilatakin.
     
  20. MaRc0oLi0

    Rekisteröitynyt:
    14.10.2009
    Viestejä:
    1 515
    Onkos huomenna tulossa vielä jotain super tarjouksia????
     
  21. jolppi

    Rekisteröitynyt:
    20.04.2011
    Viestejä:
    2
    selvä, kiitoksia vastauksesta :)
     
  22. Gammari

    Rekisteröitynyt:
    04.07.2008
    Viestejä:
    1 866
    Pieni OT mutta onko muut saanu ladattua tuon HD6970 mukana tulleen BF:BC2 Vietnamin? Rekisteröidyin SSC jäseneksi ja syötin sinne näyttiksen serialin. Sivut näyttää, että olen gold-jäsen, mutta missäs ihmeessä se peli nyt sitten on?

    EDIT. Jaahas sitä peliä ei löytynytkään tuolta SSC-sivuilta vaan piti mennä uudestaan sivulle www.sapphiretech.com/ssc/vietnam ja sieltä taas uudestaan Get it now! Tämän jälkeen tuli ohjeet mailiin. Harvinaisen monimutkaisesti taas toteutettu tsydeemi. Ja nyt sitte EA storeen, huoh.
     
    Viimeksi muokattu: 20.04.2011
  23. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 886
    Moi,
    Kiitokset palautteestanne!
    Jos sallitte, niin kerron aluksi hiukan meidän takuukäsittelystämme.
    Meillä on tosiaan kolmen hengen takuukäsittelyosasto, joka käsittelee kymmeniä takuutapauksia päivässä.
    Asiakas saa meiltä tiedon siitä kun olemme vastaanottaneet takuulähetyksen ja myös siitä kun olemme ottaneet sen käsittelyyn.
    Takuukäsittelyn viive on muutaman päivän luokkaa ajankohdasta riippuen.
    Realistinen takuukäsittelykierto on siis 1-2 viikkoa, osaksi johtuen siitä että yleensä takuut lähetetään meille asiakaspalautuksena.
    Asiakaspalautus on kakkospostia, ja näin jo pelkkiin kuljetuksiin edestakaisin kuluu yleensä sellainen viisi arkipäivää.

    Ainahan tuollaiseen 1 - 2 viikon kiertonopeuteen ei kuitenkaan päästä, koska vastaava tuotetta ei aina heti löydy takuuseen tulleen tilalle, tai sitten joudumme kierrättämään takuun maahantuojan kautta.
    On luonnollisestikin selvää että toimimme Suomen lakien ja kuluttajasuojan mukaisesti. Ainahan kuitenkin tulee sellaisia tapauksia väistämättä vastaan, jossa meidän ja asiakkaan näkemykset eivät kohtaa. Syitä tähän voi olla monenlaisia,
    esimerkkinä nyt mainittakoon vaikka komponenteihin ilmestyneet fyysiset viat.

    Bot: ottaisitteko meihin reilusti yhteyttä (niin halutessanne), niin katsottaisiin olisiko tuossa takuutapauksessa meidän osaltamme parantamisen varaa ja saisimmeko me ehkä teistä vielä asiakasta!:)

    Terv.
    Pete alias Jimmy

    Ps. Asiakaspalvelun pojat vastaavat kyselyihin taas heti huomenaamusta, ja eiköhän me huomiseksikin jotain lisätarjousta keksitä, vaikka näin tulevan pääsiäisen kunniaksi!:)
     
  24. Catrik

    Rekisteröitynyt:
    15.03.2008
    Viestejä:
    2 146
    Voisko niitä tarjouksia vaihteeks ihan oikeesti laittaa vaikka kello neljän jälkeen päivällä? Kuten sanottu, joku jää aina ilman, mutta olisi vaihteeksi edes mahdollisuus normaalisti töissäkäyvillä ihmisilläkin ehtiä noihin :)
     
  25. MarMar

    Rekisteröitynyt:
    18.09.2006
    Viestejä:
    154
    Oi kun kiva! Myt saa vuodattaa tunteita ja turhia toiveita! Mun vuoro!

    Itse olen joutunut soittamaan Jimpan takuujampoille ainakin kerran per takuu asia ja kertomaan asiani puhelimitse, kun takuujampoilla ei ole luetun (väärin)ymmärtäminen oikein hallussa. Eli sanasta sanaan puhelimitse se mitä olen RMA-hakemukseen kirjoittanut. Yleensä samana päivänä tai seuraavana on tullut se "Hakemus hyväksytty, korvaava.." viesti sähköpostiin.

    Jos ensimmäinen puhelu ei näytä vaikuttavan, niin sitten vaan kunnon puheluspämmit, kunnes asia tulee ratkaistua.

    Eli tämän empiirisen tutkimuksen perusteella voisi väittää, että jujuna on SOITTAA takuujampoille (ja toivoa, että sieltä joku vastaa tietenkin)! Siis ilmeisesti sosiaalinen kontakti, jopa puhelimen välityksellä, aiheuttavaa heissä jonkinlaisen oikosulun palauttaen heidät väliaikaisesti takaisin äylllisten olentojen tasolle.

    Ei minulle ole jäänyt mitäään kaunoja Jimppaa kohtaan, mutta kyllä se ainainen soittelu alkaa pikku hiljaa kyrsimään.
    Nykyään shoppailen mistä halvimmalla saan, koska palvelun tasossa ei tunnu olevan minkäänlaisia eroja oli putiikki sitten mikä tahansa.

    Asiasta puuharavaan:
    - Miksei Teitin liikkeissä tarjota asiakkaille virvokkeita?
    - Miksi joissain tuotetiedoissa löytyy sen 50 riviä tietoa/tekstiä/propagandaa, kun taas toisissa on se yksi rivi tekstiä tyyliin "Olen muistikampa"?
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti