"Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää."

Viestiketju alueella 'Yritykset ja jälleenmyyjät' , aloittaja Jimm's, 19.04.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 943
    Palaute on välitetty tuotepäälliköille, ja huomioidaan siis seuraavaa kertaa varten.
     
  2. KorkkiKumi

    Rekisteröitynyt:
    29.03.2011
    Viestejä:
    1 411
    toimitus ajat on kyllä nykyään naurettavia vaikka tossa oli uusivuosi välissä niin viikko 6 kotelotuulettimen lähettämiseen on jotenkin naurettavan pitkä vaikka tuotetta on varastot täynnä :D
     
  3. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 943
    Kiitos palautteesta!
     
  4. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 943
    JIMM'SIN FOORUMITARJOUKSET MUUTTUVAT!
    Palaamme vuonna 2020 aikaisempaan käytäntöön eli viikkotarjouksista takaisin kuukausittain vaihtuvaan tarjousryppääseen - näin saadaan laajempi kattaus tuotteita kerralla tarjolle :) Tammikuun kuukausitarjoukset päivitettiin juuri ensimmäiseen postaukseen!
     
    Tege tykkää tästä.
  5. mAtaDor

    Rekisteröitynyt:
    08.07.2011
    Viestejä:
    301
    Ajattelin tässä infota kaikkia murolaisiakin Jimmyn takuukäsittelyn ja asiakaspalvelun laadusta. Tai lähinnä siis laadun puutteesta.

    Palautin siis AIO-nestejäähyn, joka vuoti prossublokista näyttiksen blackplaten päälle nätin vihreän lätäkön. Homma sujui itse asiassa ihan hyvin siihen asti, kun jätin takuupalautuspaketin postin kuljetettavaksi. Sain selkeät ohjeet kuinka pakata ja mitä pakata. Postikin toimi yllättävän ripeästi, ja sain muistaakseni jo suraavana päivänä tiedon, että paketti oli saapunut Jimmylle. Tästä alkoikin sitten ongelmat.

    Ensin odottelin viikon verran, eikä koko asiasta kuulunut mitään. Otin yhteyttä sähköpostitse, ja tiedustelin aikataulua. Vastaus oli, että takuukäsittelyssä on parin viikon jono. Eipä siinä mitään, siihen oli tyydyttävä. Tästä ei lopulta mennyt kuin muutama päivä kun sain jo viestiä, että palautukseni on otettu käsittelyyn ja että: "Tarkistimme palauttamanne tuotteen ja havaitsimme, ettei tuotteen mukana toimitettu kaikkia siihen kuuluvia alkuperäisiä tarvikkeita."

    Olisin hyväksynyt tämän täysin, jos palautusohjeissa ja ehdoissa olisi tätä pyydetty. Saamissani ohjeissa ei kuitenkaan pyydetty palauttamaan kuin "toiminnan kannalta oleelliset osat ja tarvikkeet". Palautin kuitenkin kaikki osat, joita olen käyttänyt. Jimms vaati mm. rgb-nauhan sekä tuulettimen jatkokaapelin palauttamista. Tätä en mitenkään sulata. Minulla jäähy on ollut toiminnassa ostohetkestä asti näillä palauttamillani osilla ja tarvikkeilla, joten mitään puuttuvaa ei toiminnan kannalta oleelliseksi ei mitenkään voi väittää.

    Mainittakoon vielä, että lähetin paketin mukana myös printatun kuvan jäähyvstä, kun siitä tippui nestettä pihalle. Ei siis pitäisi olla mitenkään epäselvää, onko tuote rikki vai ei.

    Nyt joudun siis vääntämään kuluttajasuojaviranomaistn kanssa tästä, kun Jimms ei ole valmis pelaamaan omien takuupalautusehtojensa mukaan. Päivittelen, kun asia etenee. Jos etenee.

    [​IMG]
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti