Syy miksi olen Jimssin tapaisia kotimaisia puljuja suosinut on ollut nopeus kun tavara on varastossa. Olen varmaan liiankin hyvään tottunut, kun oletan tällöin, että tavara lähtee samana arkipäivänä tai viimeistään seuraavana tilauksesta. Keskiviikkona napautin ainoastaan kotelotuularit uuteen buildiin tulemaan. Samaan aikaan tilatut huomattavasti suuremmat setit verkkokauppasta ja tietokonekaupasta tulivat heti eiliseksi. Jimms puolestaan ei ole saanut edes kerättyä ja toimitettua tilausta vielä. No, vartoo jos vaikka ens viikolla sitten pääsis hommiin. Jatkossa varat sinne missä on kompetenssia.
Viimeksi muokattu: 06.09.2019
Viimeksi muokattu: 11.09.2019
Juuri olin lähettämässä Jimm's asiakaspalveluun sähköpostilla kyselyä, että missähän oma tilaus viipyy kun ollut kohta neljä päivää "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" -statuksessa. Tilaus tehty sunnuntaina ja tuotteen toimitusaika-arvio 1-4 päivää.
Ehkä odotan vielä tämän viikon ennen kuin kuormitan asiakaspalvelua.
Edit: Valitin liian aikaisin, paketti lähetettiin noin viisi minuuttia tämän viestin lähetyksen jälkeen.
Viimeksi muokattu: 12.09.2019
Viimeksi muokattu: 20.09.2019
ymmärrän
ymärrän kyllä, mutta ku ennen sai eteiskammio värinän ku oli tulossa valvojaiset,,,,, kunhan vain ois tarpeeks nopee=) ja jakso kyttää koko valvojaiset.. nykyään jää hanskaan kusinen pultti johonki pelijakkaraan mitä ei ees omista... ja niit on 30kpl....... lämpö tahna 2 eskoo halvemmall.... onneks valvoin
Viimeksi muokattu: 20.09.2019