"Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää."

Viestiketju alueella 'Yritykset ja jälleenmyyjät' , aloittaja Jimm's, 19.04.2011.

  1. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Assytarjoukset ovat valitettavasti vain assyilla ostettavissa. :/ mitä tuohon klarnaan taas tulee niin jos tuotesivulla noin lukee niin eiköhän tuo pidä paikkansa. :)

    Luototuksen tarkempia ehtoja voi tiedustella KLARNAn asiakaspalvelusta puh 09 425 99 771!
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2018
  2. Silence1

    Rekisteröitynyt:
    10.10.2014
    Viestejä:
    14
    Tervehdys !

    Haluaisin tietää sellaisen asian, että miten on mahdollista, että tein teille tilauksen parisen viikkoa sitten minkä arvo oli huomattavan suuri (yli 2400€), mikä koostui 5 eri tietokoneen komponentista / oheislaitteesta, mistä 2 tuotetta löytyi heti varastosta, kolmas vahvistettiin varatuksi tilaukselleni parin kolmen päivän viiveellä tilauksen teosta, neljäskin vahvistettiin samalla viikolla varatuksi tilaukselle, MUTTA kaikista arvokkamman ja itselleni ehdottomasti tärkeimmän osan kanssa, eli "Asus GeForce GTX 1080 Ti STRIX OC" kävi niin että tilauksen yhteydessä tuotteen kuvauksessa luki selvästi että TUOTETTA ON TULOSSA VARASTOON mutta sinä päivänä kun tuotteet tulivat teille, muutitte tuotteen varasto saldon nollille heti enkä saanut omaa tuotettani samasta kuormasta !

    Laitoin teidän asiakaspalveluun suhteellisen vihaista viestiä pari päivää sitten, ja sanoivat että mitään virhettä teidän suhteen ei varsinaisesti ole käynyt ja että "kävi vain huono tuuri" eivätkä osanneet sanoa mitään siihen että koska on tulossa lisää kyseistä tuotetta, tai jotain vastaavaa 1080Ti mallia (ei mitään PNY tms halpisvalmistajaa) ?

    En viitsisi olla niin tyly että laittaisin tänne kuvankaappausta kyseisestä surkuhupaisasta keskustelusta, mutta olen teidän vanhana asiakkaana erityisen pettynyt palvelunne laatuun !

    On naurettavaa alkaa muuttamaan varastosaldoja ykskaks niin että asiakkaat laittavat hölmönä tilausta vetämään siinä uskossa että tuotetta todellakin olisi pian tulossa varastoon, mutta sitten myydäänkin vaan "eioota" heti kun tilausvahvistus on viety eteenpäin !

    En jaksa tässä enempää kuluttaa energiaani tähän naurettavaan sähellykseen, mutta haluaisin todella kovasti tietää että koska niitä 1080Ti näyttiksiä löytyy täältä Suomestakin oikeasti...
     
  3. LaDeX

    Rekisteröitynyt:
    17.03.2007
    Viestejä:
    6 024
    Ei sitten sinulle käynyt mielessä että kryptovaluuttabuumin takia noita tilauksia voi olla sisässä enemmän kuin tavaraa maahantuojalta saa?
     
  4. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Valitettavasti louhijat ovat rohmuneet käytännössä kaikki tehokkaammat näytönohjaimet koko euroopan alueelta. Ja se tulossa yli 25kpl tietylle päivämäärälle tarkoittaa sitä että olemme tilanneet sitä yli 25kpl. Se on myöskin vain arvio joka ei valitettavasti pitänyt paikkansa koska kyseistä tuotetta ei ole tukkureidemme varastoissa. Varastosaldoja emme siis ole muuttaneet.
     
  5. aStiffSausage

    Rekisteröitynyt:
    28.05.2014
    Viestejä:
    67
    Hei, ei Jimmsillä satu olemaan mitään erityistä proseduuria takuuasioiden hoitamiseen mikäli pitäisi lähettää ainoa saatavilla oleva hiiri/näppäimistö takuuseen? Rupeaa sekä hiirestä että näppäimistöstä takuu umpeutumaan ja molemmissa ajan myötä pientä vikaa ilmaantumaan, mutta ei ole mitään millä korvata takuukäsittelyn ajaksi näitä. :D


    Samoin täytynee kysyä, näppäimistön kanssa tuli kaivettua omaa kuoppaa. Eräs näppäinhatuista hajosi "jaloista" ja jäi kytkimen sisälle jumiin (Logitech G810, Romer-G kytkimet) ja koitin niitä tonkia pois, osittain vääristäen kytkimen koteloa. Näppäinhatun jalkoja en saanut tosin pois vieläkään, enkä saanut uutta näppäinhattua asennettua kys. syystä. Samoin, sininen LED kuollut parista näppäimestä, muut värit toimivat OK. Kelpaako vielä takuuseen vai tuliko tuon pienen korjausyrityksen kautta evättyä?

    Edit: Tuossa olisi muutama kuva näppiksestä:

    Ensimmäisenä S-näppäimen kytkin jonne jäänyt näppäinhatun "jalat" kiinni. https://i.imgur.com/Z2kjkuv.jpg

    Kuvaa kuolleesta sinisestä LEDistä:
    https://i.imgur.com/q5jqzxv.jpg 0/0/255, ei pala ollenkaan
    https://i.imgur.com/392SUkb.jpg 255/0/0 toimii ongelmitta
    https://i.imgur.com/qK9SCH0.jpg 255/0/255, vain punainen ledi toimii
     
    Viimeksi muokattu: 04.02.2018
  6. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Takuupalautusta varten kannattaa tässä kohtaa täyttää RMA lomake alla olevan linkin kautta.
    https://www.jimms.fi/fi/Forms/Rma

    Hiiret ja näppäimistöt ovat kyllä sellaisia tuotteita, että nuo pitää tarkistaa normaalin takuukäytännön mukaan todeta vialliseksi takuuosastollamme ennen kuin voidaan lähettää uutta tilalle.
     
  7. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Viikkotarjous päivitetty!
     
  8. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Pssst, ekan viestin päivittäjäbundle alkaa käydä vähiin - jos ootte mietintäkannalla niin kannattaa siirtyä tuumasta toimeen!
     
  9. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Asuksen cashback -prossubundlet lisätty ekaan postaukseen! :kippis:
     
  10. Nizi

    Rekisteröitynyt:
    31.07.2009
    Viestejä:
    607
  11. Deerhunter

    Rekisteröitynyt:
    04.11.2011
    Viestejä:
    74
    Eikö tuo 8700k bundlen suoritin ole juurikin "Tray", eli ei heru asus cashbackia?
     
  12. Silveri87

    Rekisteröitynyt:
    25.09.2011
    Viestejä:
    54
    Eihän noiden 8600K/8700K prossujen mukana ole koskaan tullut tuuletinta vaikka kyseessä onkin ns Boxed. Samahan ollut jo useamman sukupolven kanssa.
     
    Viimeksi muokattu: 09.02.2018
  13. LaDeX

    Rekisteröitynyt:
    17.03.2007
    Viestejä:
    6 024
    Jep. Boxedin ja trayn ero lähinnä takuun pituudessa.
     
  14. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Kyllä tuo bundlen prosessori on ihan Boxed mallia. :)
     
  15. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
  16. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
  17. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
  18. Mada Zonka

    Rekisteröitynyt:
    06.11.2013
    Viestejä:
    15
    AMD Ryzen 3 2200G, AM4, 3.5GHz, 12-Core, Boxed

    2200G ei varmaan kuitenkaan ole 12 ytiminen prosessori.
     
  19. Deerhunter

    Rekisteröitynyt:
    04.11.2011
    Viestejä:
    74
    CPU-ydinten määrä: 4
    GPU-ydinten määrä: 8
    = 12 :D
     
  20. Terzzi1990

    Rekisteröitynyt:
    02.11.2009
    Viestejä:
    521
  21. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Moi! Onko sulla tilaus sisällä? Laitatko numeron yksärillä jos on, niin katsotaan tilanne :)
     
  22. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Tarjoukset siivottu ja päivitetty!
     
  23. Terzzi1990

    Rekisteröitynyt:
    02.11.2009
    Viestejä:
    521
    On tilaus vetämässä ja laitoin yv :D
     
  24. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 630
    Kotelot saapuivat tänään :)
     
  25. jebexx

    Rekisteröitynyt:
    17.08.2013
    Viestejä:
    127
    Ei voi kun ihmetellä tätä jimmsin takuukäytäntöä. Ostin viime keväänä Port Designsin repun. Nytte siinä ilmeni sellanen ongelma, että sauma alkoi repeämään vetoketjusta. Informoin tästä jimssiä ja laitoin RMA:ta, mutta kertoivat että heidän pitää ensin kysyä valmistajalta miten takuu hoidetaan. Pian tulee 2 viikkoa täyteen RMA:n lähettämisestä.

    Miten tuotetta voi mainostaa "Elinikäisellä takuulla", kun viallista tuotetta ei haluta edes ottaa takuuseen?

    https://aijaa.com/xDplIP

    https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...-suojareppu-kannettavalle-tietokoneelle-musta
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti